Evet tabiki imzaladım. O lanet olası herif bana sırıtırken imzaladım. Keşke menajer olcak o pisliği orda öldürseydim. Onun öldüğü fark edilene kadar Rusya ya kaçmış olurdum. Şu aklımdan geçenlere bakın. Zaten Kore ye katıl olmamak için gelmemiş miydim nereden çıktı bu absürt fikirler.
Şu an o kadar sinirliyim ki aklımdan bunlar geçiyor. İmzaladım çünkü kaybedecek hiç bir şeyim yok. Bundan sonra Rusya ya geri dönemem. Türkiye ye gitsem bir sapa balta olmam. Yada tam tersi miydi neydi her neyse.
Ama o çocukların kaybedecek bir hayatları var. Hayalleri var. Hayal derken harbi benim hayalim neydi? Daha önce kimse sormamıştı. Sanırım hep ölümle burun buruna olmanın verdiği bir şey. Hayal kuramamak. Çünkü vaktin yok belki ölürsün yapman gerek tek şey hayatta kalmaya çalışmak. Pesinden koştuğum bir hedefim yok. Ama onların bir ideali var bari onlar başarsın mantığıyla imzaladım.
Bize ayrılan pratik odasına doğru adımladım. Kapıyı açtığımda tüm ekip ordaydı. Kapının önündeki beni görünce Chris ayağa kalktı.
Işte yine başlıyoruz diye geçirdim içimden
Bana doğru gelemeye başladı. Sarılacakmış gibi kollarını kaldırdı. Tam sarılacakken geri çekildim.
Hey ne yapıyorsun sen dedim verdiğim tepkiyle herkes kaşlarını çattı.
Sarılacaktım dedi.
Niye bipolar mısın sen dedim. Adının Changbin olduğunu tahmin ettiğim çocuk Ne dedin dedi.
Ne dediğimi duydun dedim ve devam ettim. Sen değil misin yarım saat önce kafama sandalye fırlatacak olan. Niye şimdi sarılıyorsun?
En gençleri Hyung yaptın mı bunu cidden diye fısıldadı.
Chris başını öne eğdi. Evet yaptım çok pişmanım. Çok özür dilerim. Hepimiz çok gergindik senin bir suçun yoktu.
Beni affedebilir misin dediPeki sorun değil herkes için zor bir gündü. Dedim
O zaman artık bizden birisin sarılabilir miyiz dedi Chris.
Gülümseyerek Tamam sarılalım dedim ve sarıldık.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
merhaba efendim ben thebestwitch biliyorum bölüm kısa ama devamı hemen geliyor. umarım beğenmişsinizdir . devamını en geç 2 saat içerisinde atacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)
FanfictionBeğenmezseniz geçin kafa dağıtmak için hayal gücümü buraya dökücem