Lanet olsun lanet olsun lanet olsun
Sonunda vokalracha'nın performans günü geldi.Çok çalıştık ama ufak bir sıkıntımız var. Jeongin gerçekten çok gergin.
Noona ya hata yaparsam?
Yapmayacağına eminim Jeongin çok çalıştın, hepimiz çok çalıştık.Ya eğer sürekli karıştırdığım yeri tekrar karıştırırsam ve notayı yine kaçırırsam.
Hey sakin ol bakalım. Sana güveniyorum. Hatasız yapacaksın. Hadi rahatla dedim ve sarıldım.
Bu çocuk benden sadece 2 ay küçük ama nedense çok daha küçükmüş gibi geliyor bana ve kendimi ona karşı sorumlu hissediyorum. Sanki ablasıymışım ve onu korumam lazımmış gibi. Peki aşina olmadığım bir his.2saat sonra
Kusursuz performansımız ardından kulisimize gidiyoruz.
Harika iş çıkardık ve herkes rahatladı özellikle Felix.
Yarışmanın devamı için stüdyoya indik.
YG ceo'su konuşmaya başladı.
Hazırsanız yarışmanın ikinci etabına geçiyoruz. Ikinci etabın birinci partı sıfırdan kendi şarkınızı yapmak.Chris Changbine döndü. Bu etabı net alırız dedi ama YG ceo'sunun sözleri daha bitmemişti.
Kimin yarışacağını karşı takımlar belirleyecek. Bir önceki turdan YG takımı puan olarak önde olduğu için JYP takımından kimin yarışacağını seçecekler. dedi.Haydaa bu nereden çıktı şimdi diye geçirdim içimden.
Karşı takımın lideri konuşmaya başlamadan önce dua etmeye başladım beni seçmesinler diye ama ne tesadüf ki beni seçti.Tabiki en deneyimsiz olan ben olduğum için beni seçti diye düşündüm.
Lanet olsun ya. Neyse yardım alırımChris te karşı takımdan birini seçti.
Bu seferde Bay Park konuşmaya başladı.İki yarışmacıda kimseden yardım almadan şarkı yapacaklar dedi.
Hay ben böyle işe diye içimden sövmeye başladım. Hayır yani ne gerek var ki.
Böyle dediğime bakmayın. Deneyimsiz olabilir ama bilmedikleri bir şey var.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
merhaba efendim ben thebestwitch biliyorum uzun zaman sonra kısa bir bölüm atıyorum devamı geliyor şimdi bu oyuzden kısa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)
FanfictionBeğenmezseniz geçin kafa dağıtmak için hayal gücümü buraya dökücem