15

444 24 16
                                    

Stüdyoya kapanmış haldeyim. Aklıma yazacak hiçbirşey gelmiyor.
Malumunuz KGB de okudum bu sebeple herhangi bir aşk yada ilişki deneyimim yok. Tek derdiniz hayatta kalmaya çalışmak olunca pek kimseyi gözünüz görmüyor.

Anne babamın ilişikisi üzerine yazsam. Hayır bu beni göz yaşlarına boğar asla olmaz.

Nikolasın bir sürü kız arkadaşı oldu onlar hakkında yazsam diye düşündüm önce sonra Nikolasın tipik Rus erkeği olduğunu ve tek  derdinin cinsellik olduğunu hatırlayınca vazgeçtim.

Yarışmaya 2 gün kaldı ve elimde hala birşey yok.
Kendime sorsam mesela ben bir ilişkide ne isterim.
Ben galiba sonsuz güven isterim. Yanında uyuyabilecek kadar güvenmek  ne demek biliyor musunuz? Vücudumuzun en savunmasız olduğu zaman uyuduğu zamandır. Benim birinin yanında uyuyabilmem için ona gerçekten güvenmem lazım. Bu benim elimde değil örneğin birine çok güvendiğimi söyleyebilirim ama eğer yanında uyuyamıyorsam bilinçaltım ona yeterince güvenmiyor demektir. Ne kadar yorgun olursam olayım uyuyamam. Buda KGB'nin bıraktığı lanet olası izlerden biri.

Bu nedenle güven benim için bir ilişkideki en önemli şeylerden biri. Sadakat örneğin.
Galiba bunun üzerine bir şeyler yazabilirim.

YARIŞMA GÜNÜ
Bitirdim ve gerçekten içime sindi.
Jisung yanıma geldi. Nasıl geçti şarkı yapmak dedi
Çok zor. Işiniz gerçekten zor ve sen her zaman harika işler çıkartıyorsun. Yetenek abidesi falan mısın dedim.

Kolunu omzuma doladı. Yaptığına emin Hailey dedi.
Umarım dedim.

Performansımı sergileme zamanım geldi. Ne derler bilirsiniz ya tarih yazacağız  ya da tarih olacağız.

(yazar notu: hailey'nin yaptığı ve söylediği şarkı bu size kolaylık olsun diye çeviriyle koydum:)

Şarkım bitince abilerim ne tepki verdi diye bakmak için yana döndüm. Hepsi ayaktaydı. Sevmişlerdi eminim evet sevdiler.
Changbin Oppa dudaklarını oynatarak sessizce seninle gurur duyuyorum dedi.

Gülümsemeyle karşılık verdim.

Oylama sonucuyla açık ara farkla  ben kazanmıştım.
Yarışmayı kapatmadan önce ceolar konuşma yapmaya karar verdiler
YG ceo'su önce beni tebrik etti ardından Bay Park konuşmaya başladı.

Muhtemelen Hailey'yi seçtiniz çünkü o bu konuda en deneyimsiz , en az süre eğitim alan üye. Ama Hailey ile ufak bir sırrımız var. Hailey de absolut kulak var. Beethoven da olan duyma yeteneği. 10.000 kişide bir denk gelen ve her sesi nota ve perdeleriyle duyabilen birisi. Buda onun eksik eğitimine rağmen harika bir şarkı yapmasını sağlıyor dedi.

Evet bizim ufak sırrımız buydu.
Kafamı kaldırınca diğerlerinin şaşkın yüzleriyle karşılaştım.
Bişey olmaz canım. şaşırmaktan kim ölmüş ki.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
merhaba efendim ben thebestwitch . Başka sanatçıların başından geçenleri ve şarkılarını hailey ye aitmiş gibi kullanıcam haberiniz olsun

Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin