10

531 23 13
                                    

Felix'in dediği şeyle gözlerim kocaman açıldı.

Hey sakinleş. Ne olduğunu anlat bana dedim

Hıçkırarak Woojin hyung dedi. O atıldı.
İkinci bir şokla o sizin ana vokaliniz değil miydi diye sordum.

Evet o giderse kim vokal olacak. Daha Seungmin'nin de Jeongin'in de vokali çok güçlü değil dedi göz yaşlarını silerken. Ona sarıldım ve emin ol bir yolu bulunacaktır dedim. Debutunuz kesinleşti başka vokal verirler diye ekledim.
Bizim yaş grubumuzdan başka erkek stajyer yok biliyorsun Jyp çok az erkek stajyer alıyor.

O gün Felix i teselli ettim. Üzülmesine gerçekten üzülmüştüm. Arkadaşlarıyla daha önce tanışmıştım. Ama sadece Chan sunbae ile konuşabilmiştim çünkü sadece o ingilizce biliyordu. Harika biriydi ne kadar üzüldüğünü tahmin ediyorum. O çok uzun zamandır buradaydı.

2 saat sonra

Pratik bitmişti ve duş almak için kızlar yurduna gittim. Saçlarımı kurularken bir anda telefonum çaldı. Öğretmenlerimden birinin aradığını görünce merak ettim ve hemen açtım.

Hailey acilen şirkete gelmen lazım Ceo seninle görüşmek istiyor dedi

Tamam hocam hemen geliyorum dedim. Üstüme başıma çeki düzen vererek hemen çıktım.

Şirkete gelip asansörle Ceo'nun olduğu kata çıktım.

Kapıyı tıklattım gir komutunu duyunca girdim.

Herşey olağan görünüyordu. Ama Felix ve arkadaşlarıda ordaydı.

Bunlar ne alaka burda diye geçirdim içimden.
Herkesi selamlama faslı bitince Ceo konuşmaya başladı.

Hepinizin bildiği Woojin yaptığı bazı hataların sonucuna katlanmak zorunda kaldı. Debut yapabilmek için iyi ve güçlü bir vokale ihtiyacınız var. Debut için son şansınız Hailey dedi.

Komik değil belki ama hepsinin yüzündeki o aptal şaşırma ifadesine gülmemek için kendimi zor tuttum. KGB de eğitim almanın faydalarından biri olarak onların aksine yüzümde mimik bile kıpırdamadı.

Affedersiniz Bay Park ben bir rapçiyim vokal olabileceğimi özellikle ana vokal olabileceğimi sanmıyorum diye söze başladım.

Benim arkamdan Chan sunbae devam etti.

Evet Bay Park Hailey eğer gruba girerse grup karma bir grup olacak ve karma grupların sektörde tutulmaları neredeyse imkansız.

Benim yönettiğim sektörü bana anlatman gereksiz Chris.vokalsiz debut yaparsanız şirketin hisselerinde ciddi bir düşüş olur. Bunu göze alamam. Bu grubu sen kurdun. Kendim kurmadıģım bir grup için böylesine büyük bir risk almayacağım dedi Bay Park ve bana döndü.

Hailey unutma hala bir sözleşmen yok. Bu senin ilk ve son şansın ya imzalarsın yada eğitimin biter dedi ve yavaşça yerinden kalkıp kapıya doğru adımladı.

Bay Park odadan çıkınca bana en yakın koltuğa çöktüm. Bu nereden çıkmıştı şimdi. Yüzümü ellerimin arasına aldım. Odada resmen ölüm sessizliği vardı.

Bir kaç dakika sonra omzunda bir el hissettim. Kafami kaldırınca Felix'i gördüm. Hadi çıkalım diye fısıldadı.

Yavaşça kalkıp sirketin bahçesine çıkıp dolanmaya başladık.

Gerçekten üzgünüm dedi. Ne için diye sordum.

Bizim yüzümüzden debutun olmayacak olsada bizimle olacak o da çok zor olacak dedi.

Bu senin hatan değil emin ol. Zaten üzgün de değilim dedim.

Avusturalya ya geri dönemem bu kadar çabalamışken olmaz dedi.

Bir yolunu bulacağız dedim.

Akşama doğru pratik odasına gittim. Içerde sadece Chris sunbae vardı. Ondan yayılan gerginliği hissettim. Geldiğim günden beri bana yardımcı olmaya çalışan pozitif enerji saçan adam gitmiş yerine yer altı ve cehennem tanrısı Hades gelmiş gibiydi.

Pratik odasına gelmeden 15 dakika önce kulak misafiri olduğum konuşmayı hatırladım. Bay Park Chris sunbae ile konuşuyordu. Kapı dinlemenin çok ayıp olduğunu bildiğim için görmemiş gibi yapıp geçecektim

Ta ki kendi adımı duyana kadar. Onlar arkamdan konuşmaya utanmıyorsa bende kapı dinlemeye utanmam diyerek ne konuştuklarını anlamaya çalıştım.

Bay Park "en büyük hatayı bana meydan okuyarak yaptın Chan benim oyunumda beni yenemezsin. Her fırsatta yeni zorluklar çıkarıcam karşına. İlki Woojin 'di. İkincisi Hailey. Hailey bu gün şirkette olmasa Woojinsiz bile debut yapabilirdiniz ama madem işi bozacak biri var hadi oynayalım."dedi.

Chris sadece derin derin nefes aldı.

Bu konuşmaları hatırlayınca muhtemelen bana kızgındır diye düşündüm. O yüzden gözüne gözükmeden geçmeye çalışacaktım ama beni fark etti.

Şimdi ayvayı gerçekten yemiştim.

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♡♡♡♡

merhaba efendim ben thebestwitch umarım beğenmişsinizdir uzun bir aradan sonra isteğiniz üzere uzunca bir bölüm yazdım afiyet olsun

Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin