9

537 21 23
                                    

6 ay sonra

Sözleşmemin sonuna geliyordum. Ya devam etmemi isteyeceklerdi. Yada eve dönecektim

Sıkıntısız 6 ay yaşamıştım. Felix ile çok iyi arkadaş olmuştuk. Başta ikimizde korece konuşamıyorduk ama şimdi epey öğrenmiştik. O Boys Project diye bir gruptaydı. Onun grubunu Chan sunbae kurmuş. Evet o bir stajyer ama 7 yıldır eğitim alıyormuş.

Sabah diğer stajyer kızlarla beraber toplantı salonuna çağrıldım. 15 kişi kadardık.

Pd-nim hepimiz gelince konuşmaya başladı.

Twice dan sonra yeni bir kız grubu oluşturmaya karar verdim. Aranızdan 9 kişi seçeceğim ve onlar debut için yarışacaklar dedi.

Kısa sürede çok yol almıştım. Bu yüzden 9 kızın içinde bende vardım.

(önceki bölümdeki videolarda olanlar yaşandı)

Debutumuz 1 yıl ertelendi. Herkes çok üzgün ama açıkçası beni pek ilgilendirmiyor. Rusyaya dönmesem yeter modunda olduğum için çabuk toparladım ve hemen çalışmaya geri döndüm.

Diğerlerinden daha fazla çalışıyorum. Eksiklerimi kapatmak ve daha iyi olmak için. Küçüklükten gelen birşey sanırım. Ruslardan farklı ırktan olduğum için insanların beni aralarına almaları için hep ekstra çaba sarf etmem gerekmişti. Daha güzel olamam, daha başarılı olamam, daha zeki olamam gerekmişti. KGB de hata yapma şansım azdı hatta neredeyse yoktu. İlk hatamda atarlardı çünkü Rus degildim.

Geçmişten gelen bu alışkanlığım beni mükkemel olanı yapana kadar çalışmaya zorluyor. 7 yıl KGB de eğitim alınca uykusuz uzun ve çok çalışmak benim için daha kolay.

Asıl zor olan şey kültüre alışmak oldu galiba. Çok farklılar. Biri senden 1 yaş bile büyükse ona saygı sözcüğüyle hitap etmek zorundasın. Ama ben benden 5 yaş büyük kuzenime bile ismiyle sesleniyorum bunu öğrenmem zaman aldı.

En can sıkıcı olansa eğilerek selam vermek. Nerde görülmüş Türk'ün tanrı dışında birinin önünde eğildiği. Ama burda önüme gelene selam vermek yada teşekkür etmek için eğiliyorum.

Ve isim mevzusu. Herkes her zaman bana Nasta demişti. Şimdiyse herkes Hailey diyor. Bazen birinin bana seslendiğini anlamakta zorlanıyorum.

Kore deki 10. ayımda durumlar böyleydi. Pratik odasında otururken bir anda içeri ağlayarak Felix girdi.

Onu görünce kaşlarım çatıldı. Hey her şey yolunda mı diyerek ayağa kalktım. Ona sarıldım ve cevap vermek yerine hıçkırmaya başladı. Sakinleşmesi için elimle sırtına daireler çizmeye başladım.

Bir anda benden ayrıldı. Bana bakıp Hailey başımıza ne geldiğine inanamazsın sanırım yolun sonu dedi.

#################################

Merhaba ben thebestwitch umarım beğenmişsinizdir. Uzun zaman sonra bölüm atıyorum saat 2.15 ve 6 da okula kalkmam gerek. Bu kadar beklettigim için özür dilerim hastalık sınavlar benim motivasyonsuzlugum üst üste geldi. Sabah matematik yazılım var unnie nize şans dileyin öpüyorum

Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin