22

398 23 13
                                    

1 hafta sonra

Bugün  hep beraber şirkete bu ay sonunda kimin skz record şarksı çıkacak diye karar vermek için  gidiyorduk.

Şirkete varınca bize ayrılan toplantı odasına geçtik.

Bundan önceki aylarda Jisung Seungmin ve Chris şarkı yayınlamışlardı. Geriye kalanlar arasından kura çekecektik.

İsimlerimizin yazılı olduğu kağıtların bulunduğu kaseye elini soktu Bay Park.

Rastgele bir kağıt seçti.

Bu ayki skz record için Hailey kayıt alacak. Hailey yapabilir misin yoksa başka bir üyeye sıranı vermek ister misin?

Yapabilirim Bay Park.

Peki o zaman cumaya masamda istiyorum.

cuma mı diye düşündüm. Şu an pazartesi olduğuna göre 4 günüm vardı.

Tamam Bay Park dedim.

Odadan çıkarken Jisung yanıma geldi.
Yardıma ihtiyacın olursa biliyorsun hep buradayım. Ama bir şartım var.

Üff Jisung git başımdan. Benden bir iki litre fazla anne sütü içtin diye sana Oppa demeyeceğim. Kendim yaparım daha iyi.

Sen bilirsin tatlı kız sonra yapamıyorum ben diye ağlayarak gelirsen yardım etmem bilmiş ol.

Senin yardımına ihtiyacım olursa eğer en yakın köprüden atarım kendimi dert etme dedim ve güldüm. Oda kıkırdadı.

Bugün sadece bunun için  şirkete gelmiştik o yüzden diğer üyeler izin günün tadını çıkarmaya gittiler bende zaten az olan vaktimi iyi  değerlendirmek için stüdyomuza geçtim.

Ne kadar üzerinden zaman geçmişte olsa hala son olay canımı sıkıyordu.  Suçsuzluğum kanıtlanmıştı ama hala üzerime gelen netizenler vardı. Netizenler umrumda değildi. Ama Chris le aramızın bozuk oluşu can sıkıyordu.

Yurtta onu görmezden geliyordum çünkü gerçekten görmek istemiyordum.
Bu olay sonrasında ilk kez kamera önünde program yaptığımız zaman geldi aklıma.

Programda her zamanki gibi davranmıştım. Galiba yakın davranmam onu affettiğimi düşündürmüştü. Çekim sonrası Jeonginle bir şeyler içip çektiğimiz son fotoğraflar hakkında konuşuyorduk. O sırada Chris yanımıza geldi ve elini omzuma koydu.
Nabersiniz maknaeler dedi.

Omzumdaki elini ittirip göz devirdim.

Bana dönüp sanmıştım ki dedi

Ne sandın Oppa. Biz profesyoneliz aramızdaki sorunu elbette ekrana yansıtmayacağım.
Ben biraz daha kahve almaya gidiyorum diyerek oradan ayrılmıştım.

Bak aklıma geldi yine canım sıkıldı. Belkide şarkımda bu olaydan bahsetmeliyim.

Bunun hakkında iyice düşünüp bir şeyler karalamaya başladım.

(Cuma)

Hazır şarkımla beraber Bay Park ve çocukların karışısındaydım. Elimdeki usb belleği bilgisayara takıp görüntüyü büyük ekrana yansıttım.

(Hailey nin şarkısı tüm çeviriler berbattı bu yine en akıl kârı olan )

İçinde Chris in bana söylediği bazı cümleleri direkt kullanmıştım.

Belki utanır diye. Neyse artık bir önemi yok.

Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin