DEBUTTAN 1 AY SONRA
02.34
Şirket çok desteklemediği için çok promomuz yoktu. Ama yinede yoğun geçmişti. Herkes odasında uyurken bende balkonda artarda içtiğim 3. papatya çayını içiyordum. Ama bir işe yaramıyor gibi duruyordu.
Ardından dış kapının açıldığını duydum Chris gelmiştir muhtemelen. Evet benden 3 yaş büyük ve Oppa demiyorum. Çünkü duymuyor istediğimi derim.
Yarım saat sonra yanıma gelip oturduğum balkon koltuğuna oturdu.
Islak saçlarından yeni duş aldığını anladım.Yine mi uyku tutmadı.dedi
Sayılır galiba pek yorulmadım.
Şaka yapıyorsun demi hepimiz için zor bir gündü dedi ve kıkırdadı.
Bu arada şey diycem. Jeongin geçen gün onunla olan konuşmandan bahsetti. Güzel metafor aslında nereden geldi aklına.
Hiç bilmem öylesine. Dedim
Teşekkür ederim bazen her şeye tek başıma yetişemiyorum ve aklım sizde kalıyor. Onunla ilgilendigin için sağ ol. Jeongin için çok zor.
Önemli değil daha öncede dedim biz bir ekibiz. Sevdiklerimizi koruruz öyle değil mi?
Yanılıyorsun biz bir ekip değiliz bir aileyiz.
Peki öyle diyorsan öyledir dedim. Dizime vurup ayağa kalktı. Ben yatıyorum sende fazla oyalanma dedi.
Bende yatarım zaten birazdan iyi geceler dedim
iyi geceler. Dedi
Bende güneş doğana kadar balkonda oturdum doğmaya başlayınca duş alıp hazırlanmak için odama yürümeye başladım.
15.42
[Telefon]Unnie naber?
Iyiyim Ryujin hala bana unnie demene alışmaya çalışıyorum. Sen nasılsın?
İyiyim bende. Boşsan harika waffel yapan bir kafe biliyorum gidelim mi
Olur boşum hadi gidelim.
18.57
Yurda yürüyerek dönmenin iyi bir fikir olduğunu düşündüm.Yürürken bir anda Chris aradı.
Efendim Oppa
Hemen şirkete gel.
Sinirliydi hemde benimle alakalı bir şeye. Adımlarımı hızlandırıp şirketin yolunu tuttum.
Sakince kapıyı tıklatıp Chris in stüdyosuna girdim.
Geldiğimi görünce önüme içinde fotoğraflar olan bir zarf fırlattı.
Bu ne Hailey?
Ne bileyim ne bu?
Bende sana soruyorum zaten. Kurallar hakkında konuşmuştuk. Yanılıyor muyum? Haberleri görmedin mi? Bizi ne kadar zor duruma soktugunun farkında mısın?
Hemen telefonumu çıkarıp haberlere baktım(bir önceki bölümde bulabilirsiniz)
Yemin ederim bu ben değilim.
Sen değilsin öyle mi? Acaba Kore de gözleri senin gibi olan kaç kız var?
Gozlerin rengi belli bile değil ne saçmalıyorsun.
Asıl sen saçmalıyorsun rengi değil ama şekli belli baya sensin işte
Değildim değil işte .
Kanıtla o zaman
Tamam Ryujin ile beraber waffel yemeğe gittik bende ordan dönüyordum.
Peki arayalım bakalım.
Merhaba Ryujin ben Chris müsait misin ?
Evet Oppa .
Bugün Hailey i gördüm mü yada buluştunuz mu?
Hayır Oppa tüm gün pratik odasindaydim
Hayatımın şokunu yaşıyordum.
Chris telefonu kapattı. Yalan söylemeyi kendine huy edinmişsin Hailey. Ama daha fazla olmaz.
Sevdiklerini böyle mi koruyorsun bize ne kadar zarar verdiğinin farkında mısın dediHani aileydik biz aileler birbirlerine inanır dedim. Sana o ben değilim dedim.
Aileler birbirine yapan söylemez Hailey bende ordaydım bu fotoğrafın çekildiği yerde bende vardım. Annen sana durust olmayı ogretemememiş
Keşke evinde kalsaydın. Hiç gelmeseydin. Anne babanın prensesi olarak yaşamaya devam etseydin.Şu andan itibaren istemsiz olarak gözlerimden yaş gelmeye başlamıştı. Annem dürüstlük öğretememiş mi? Annemin prensesi mi? Yüzünü bile zar zor hatırlıyorum sesini tamamiyle unuttum. Bunları kimseye söylememiştim tabiki Koreye geldigimden beri. Duygu sömürüsü yapıyorum sanmasınlar diye ve muhtemelen Chirs te bilmiyordu ama bu bana iyi koymuştu.
Çok pişman olacaksın Oppa hemde çok dedim. Ve kapıyı çarpıp çıktım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
uzun bir aranın ardından merhaba watty nin en istikrarsız yazarı thebestwitch geldi. Devamını bu gün yazicam ama bugun atar miyim bilmiyorum. Bide stray kids çeviri kitabı yapmak istiyorum ne dersiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)
Hayran KurguBeğenmezseniz geçin kafa dağıtmak için hayal gücümü buraya dökücem