Harika Oppa. çok güzel hasta olmuşsun dedim Minho burnunu çekerken.
Büyük olayın üzerinden 1 hafta kadar geçmişti promoları bitirmiştik. Ama Minho gerçekten çok hasta olmuştu.
Sana odamdan gitmeni söylemiştim dedim.
Of hasta oldum bi kere yapacak bir şey yok. DediHasta olman yada seninle ilgilenmek sorun değil ama her hastalık vücudunda senin fark edemeyeceğin izler bırakır ve bağışıklık sisteminde bir kesik açar. Sonra o kesikler yırtığa dönüşür bu yüzden dikkatli olmak lazım.
Peki profesör diye dalga geçti.
(Bir kaç gün önce)
Odamda yatarak dizi izliyordum. Aniden odama Minho daldı.
Of evdeki tek sessiz yer senin odan burada durucam dedi ve kendini yatağımın diğer tarafına attı.
Burası biraz soğuk dedim
Fark etmez
Peki sen bilirisin
10 dakika kadar sonra Changbin odama geldi.
Ortalıkta gözükmüyorsun ne yapıyorsun diye bakmaya geldim dedi kapının önünde durup.
Hiiç öyle takılıyorum dedim
İnanamıyorum Hailey burası Sibirya gibi kapat şu klimayı.
Ben Sibiryada büyüdüm ve seni temin ederimki Sibirya buradan kat kat daha soğuk.
Sonra Changbin Minho ya döndü.
Hyung sana inanamıyorum yeni duş aldın ve bu buz gibi odada mı oturuyorsun.
İnanmıyorum Oppa bana bunu söylememiştin. Kalk yatagimdan.
Bana birşey olmazz
(Şimdi)
Sesini taklit ederim bana bisey olmazz dedim .
Şanslısın çünkü KGB de okudum ve hastaya nasıl bakılır biliyorum.
Hailey ben gerçekten iyiyim. Bütün gece başımda beklemene gerek yok git dinlen . Uykusuz kalicaksin.
Sorum değil Oppa. Akademideyken haftada 2 kez 24 saat 3 kerede 8 saat nöbetlerimiz olurdu. Ve sadece ayda bir izin günümüz vardı. Yani 24 saat nöbet tutsanda sabah eğitime gitemen gerekiyor. O yüzden bu benim için hiç zor değil.
Bu nasıl eğitim? Gerçekten iyiyim gerek yok. Benim yuzumden uykusuz kalma.
Eğer bir kere daha bunu dersen şu yastığı yüzüne basarım. Ve diğerleri senin öldüğünü fark edene kadar çoktan Rusya ya varmış olurum yaptığım da yanıma kâr kalır. Hem ayrıca ateşin hiçte iyiyim demiyor.
Peki doktor dedi.
10 dakika sonra Minho alnına koyduğum ıslak bezle yatarken bende telefonuma bakıyordum.
Chris içeri bizi kontrole geldi.
Hailey her şey yolunda değil mi?Kafami telefondan kaldırmadan gördüğün gibi dedim.
Yardıma ihtiyacın varsa bu gece stüdyoya gitmek yerine burada kalabilirim.
Kafamı telefondan kaldırıp suratına canının cehennemin dibine kadar yolu var bakışı atıp gözlerimi devirdim. Sonrada izlediğim videoya geri döndüm.
Peki ben çıkıyorum bir şey olura ara dedi.
Benden cevap bekledi vermediğimi görünce gitti.Yarım saat sonra Minho ilaç içecek diye annemin Türk usulü tavuklu hasta çorbasından yapmaya karar verdim.
Çorbayı Minho ya götürüp verdim.
Annem ben hasta olduğumda hep yapardı.
Baya güzelmiş. Özlüyor musun onu?
Kimi?
Anneni
Elbette özlüyorum.
Siz konuşurken hiç denk gelmedim.
Sık konusuyor musunuz yada o meşgul mü ? Rusyada babanla mı Beraber? Türk mü Rus mu?Ne Çok soru sordun. Annem Türk. Şimdi yat dinlen ki erkenden toparlan.
Bir an annemin yaşadığı yerde telefon çekmiyor diye şaka yapsam mı diye düşündüm amaan boş ver diye geçiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)
FanfictionBeğenmezseniz geçin kafa dağıtmak için hayal gücümü buraya dökücem