Changbinin bakış açısından
Hyung neden böyle yapıyorsun?
Ne yapıyorum dedi chan.
İçeride ne yaptığını bence ikimizde gayet net biliyoruz.
O an öyle denk geldi bir şey olacak diye korktum. Hem sonra sarilacaktim ama sen sarılınca vazgeçtim.Peki öyle olsun hyung.
2 hafta sonra
Evet abiler ve küçük kardeşlerim anneler günü için planlar nelerdir diye sordu jisung. Özellikle Hyunjin ve Felix hadi siz bir iki taktik verin.Niye özellikle onlar dedi Minho hyung.
Çünkü onlar ekstra romantik valide sultana güzel bir şey hazırlamak istiyorum bu sene dedi Jisung.
Bende romantiğim dedim
Oylesindir tabi Changbin hyung da riske atmayalım.Biz bunları konuşurken elinde kahvesiyle hailey gelip kapı pervazına yaslandı.
Ooh tatlı kız kardeşim sen zekisin kesin sende iyi bir anneler günü planı vardır. Dedi jisung.
Hailey kıkırdadı. Annemi ben 13 yaşındayken kaybettik bu sene Rusya ya da gidemeyeceğim gibi görünüyor bu durumda bir planım yok dedi.
Hassiktir diye geçirdim içimden. Tam o sırada Hailey in telefonu çaldı abisinin aradığını görünce yüzünde kocaman bir siritmayla telefonu açıp konuşmak için içeri geçti.
Onun gittiğini görünce Chan hyung sessizce haberi olan var mıydı diye sordu
Senin yoksa bizim nasıl olsun amk diye geçirdim içimden.Hepimiz aynı anda felix e döndük.
Tüm gözlerin ona döndüğünü hissedince istemsiz olarak cevap verdi.
Yok bende şimdi öğrendim.Nasıl ya dedi chan hyung .
Hyung ciddi misin diye atladım gerçekten bilmiyor muydun. Of birde embesil gibi sorduğumuz soruya bak.
Tamam hiç birimizin hatası değil. Kendini suçlama. Dedi chan
Hayır efendim hepimizin hatası en çokta senin. Neredeyse bir yıldır aynı evde yaşıyoruz. Hiç kimsenin mi dikkatini çekmedi annesiyle konuşmadığı. Bu kadar mı kördük. Busan dan gelen jeongin hergun annesiyle neredeyse bir saat konuşuyor taaa rusyadan gelen kızın annesiyle ne konuştuğunu gördük ne hal hatır sorduk. Yuh bize yemin ederim.dedim
Ben bir keresinde sordum hastayken bana çok soru sorma iyilesemezsin konuşma yat dinlen falan diyip gecistirmisti. Dedi minho hyung
Harika bir oda dolusu adamız yanımızdaki küçücük kızdan bi haber bir şekilde yaşıyoruz. Ölse kaza yapsa yada eve falan gelmese haberimiz olmayacak resmen dedi Hyunjin.
Aynen öyle dedim.
Hailey in bakış açısından.
Bu anneler günü muhabbeti 5 yıldır tekrar ediyor açıkcası çok önemsemedim.
Nick ile son dedikoduları konuştuk. Babamla pis nişanlısı yüzük atmışlar. Ay Nasıl sevindiğimin haddi hesabı yok. Hatta anneler günü muhabbetini unuttum. Oh be kurtulduk şu karıdan.Bir kaç gündür başımda hafif bir ağrı var son 2 haftadır neredeyse hiç uyumadım. Saçma sapan kabuslar görüp duruyorum. 15 dakika uyuyorum 2 kabus görüyorum. Destur yani bi yavaş olun tek tek gelin.
Her neyse ağrı bugün arttı nikolas la konuştuktan sonra yatmak icin odama çıktım. Yatağıma uzandiktan 10 dakika kadar sonra kapım tiklatildi. Hay sikecem ya diye mirildandim. Gelip kesin chris maval anlatacak annemle ilgili. Başım ağrıyor birader bi yol al ya. neyse gir dedim yavaşa başını içeri uzattı. Girebilir miyim müsait misin dedi. Gel oppa dedim.
Yatak ta doğrulup yatağın başlığına yaslandim. Oda gelip yanıma oturdu ve sırtını yasladı. Bir iki saniye aptal gibi bakistiktan sonra gözlerini yere çevirip üzgünüm dedi.
Ben biliyorum malımı.dedim maval okuyacak diye geçirdim içimden kimse kusura bakmasın akşamın şu saatinde andersen den masallar dinleyecek modda değilim.
Ne konuda üzgünsün diye sordum çünkü konuşacağı yoktu benimde sınırlı sabrımın sonuna geliyorduk.Annen için dedi.
Niye sen mi öldürdün dedim. Şaka şaka bunun ihtimali yok çünkü hastaydı.Bunca zaman oldu sana karşı o kadar dikkatsizdim ki haberim bile yoktu ne biçim bir lider olduğumu artık bende kestiremiyorum. Gerçekten çok üzgünüm ve özür dilerim.
Oppa gerçekten önemi yok 5 yıl oldu tabiki hala acıtıyor ama bu üzgün olmanı gerektirmez. Ben zaten herkes adına yeterince üzgünüm. Içerideki muhabbet canımı sıkmadı zaten. Uyumakta zorlaniyorum o yüzden bir kaç gündür basım ağrıyor dinlenmek için odama geldim. Söylemediğim bir şeyi bilemezsin buda seni kötü bir lider yapmaz.
Ama dedi
Aması falan yok chris. Daha fazla bunu konuşmak istemiyorum. Eğer bu konuda konuşmaya devam edeceksen git ama kalıp uyumak istiyorsan yer var ışığı kapatman yeterli olur dedim. Ve yatıp arkamı döndüm.
Çıkar diye tahmin etmiştim ama kaldı. Yorganin altına girip belime sarıldı. Saat onun uyku saati için çok erkendi ama bana iyi geceler dedikten 5 dakika sonra uyuyakaldi. Uyuduğunu fark ettikten sonra sırtımı göğsüne yaslayıp uzun süre boyunca uyuduğum en kesintisiz ve kaliteli uykuyu uyudum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Merhaba isim değişikliğine gidiyorum betty ismini kullanma kararı aldım diğer bölümlerden değiştiricem. 690 kelime galiba bu kitaptaki en uzun. Bu ot8 gibi durabilir ama aslında chris için bi fic. Bir minho fic im var onu da yakın zamanda tamamlayıp(çoğunu yazdım zaten) bitiricem ve yine yakın zamanda hyunjin için yeni bir şeye başlıycam. Bölüm bu kadar geciktiği için üzgünüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)
FanfictionBeğenmezseniz geçin kafa dağıtmak için hayal gücümü buraya dökücem