Chapter seven

58 8 11
                                    

Нощта за двамата японци премина спокойно. Не заспаха късно след като Юта се прибра, защото по-малкият японец бе изморен. Рен нямаше нищо против просто да легнат и да поспят. Двамата спаха в едно легло, като Юта се бе сгушил в гърдите на Рен, а Рен го прегърнал.

На сутринта първият, който се събуди бе Рен. Той стана внимателно от леглото, облече ризата си и излезе от стаята. Слезе на долния етаж и влезе в кухнята, започвайки да приготвя любимата закуска на Юта от детството, я именно шоколадови вафли със сметана и нарязани на ситно червени ягоди.

Постоянно вадеше и прибираше продукти. Край него бе меко казано бъркотия, но за сметка на това вафлите ставаха перфектни, както на външен вид така ѝ на вкус. Отдавна аромата им се бе разнесъл из цялата къща стигайки до носа на спящият Юта, който се почувства принуден да стане, заради гаделичкащият го познат аромат. Той стана лениво от леглото и се огледа, беше сам. Разтърка очи с длани и се протегна леко, след което стана от леглото облече един лилав суитчър и излезе от стаята тръгвайки към кухнята.

Щом влезе в нея се подпря на прага ѝ и се прозя звучно, привличайки вниманието на по-големият, който му хвърли бърз поглед и се усмихна. Юта го наблюдаваше внимателно и все още не можеше да повярва, че това е приятелят му, бе пораснал, бе се променил много.

-Гладен ли си?-попита Рен обръщайки се с чиния пълна с вафли в ръката.

-Това да не са...-Юта седеше и гледаше невярващо чинията.

-Навярно не си ги ял откакто си тук.-каза тъжно Рен и остави ччинията на масата, след което сипа една чаша чай и я остави на масата подканвайки Юта да седне.-Хайде хапни, после отиваме на училище.-чернокоското му се усмихна и се обърна към мивката взимайки гъбата в ръка и започвайки да мие мръсните съдове.

-Какво училище? Ти си на двадесет и две Рен.-каза Юта засмивайки се.

-И какво, нищо не пречи да повторя една година.-пошегува се чернокоското предизвиквайки по-силен смях в другия.

--На мен не ми се ходи. Нека днес излезем двамата, ще те разведа из града.-предложи Юта сменяйки бързо настроението си.

-Нека го направим в събота. Два дни ще ходим на училище, после ще почиваме.-Рен изтри ръцете си в памучната кърпа и седна до Юта.-Знам, че снощи се е случило нещо Юта, можеш да ми споделиш всичко нали знаеш?-Рен премахна няколко кичура коса падащи в очите му, след което постави ръката си на бузата му започвайки да я милва леко, карайки по този начин Юта да го погледне в очите.

 𝒲𝒾𝓁𝓁 𝓎ℴ𝓊 𝒶𝒸𝒸ℯ𝓅𝓉 𝓂𝓎 𝓁ℴ𝓋ℯ?Where stories live. Discover now