Chapter twenty three

50 6 4
                                    

Юта се събуди и стана от леглото си влизайки директно в банята. Оправи набързо косата си, изми лицето и зъбите си и излезе от нея заставайки до гардероба. Извади едно черни дънки и суитчъра, който си купи заедно с Тейонг и слезе на долният етаж щом вече бе готов.

-Добро утро поспаланко.-каза Рен гледайки току що влезлият в кухнята Юта.

-Добър ден.-Юта разтърка сънено очи и застана до кафе машината пускайки си едно късо кафе.

-Искаш ли да излезем днес? Разбрах се с Тейонг да идем до мола, за да убием време.-Рен гледаше телефона си докато говореше.

-Мм може, кога?-Юта взе кафето си отпивайки глътка.

-След десет минути. Отивам да се облека.-Рен стана и се качи на горният етаж оставяйки Юта сам.

Русокосият японец изпи набързо кафето си и седна на масата облягайки глава на ръцете си.

"Ще излизам с Тейонг... Днес съм късметлия!"-помисли си докато гледаше в нищото усмихвайки се като глупак.

-Хайде да вървим!-провикна се Рен от входната врата.

Двамата се обуха и излязоха тръгвайки към мола където трябваше да се чакат заедно с чернокосият кореец. След около десет минути път вече бяха пред огромната сграда и се оглеждаха за Тейонг. Не отне много време Юта да разпознае чернокосият. Двамата тръгна към него и щом вече бяха пред него се усмихнаха.

-Я се вижте, вие сте като двойка! Да не сте се наговорили да сте с тези суитчъри?-попита Рен гледайки ги учудено, как бяха успяли да се засекат точно с тях.

Юта и Тейонг се спогледаха и се усмихнаха леко засрамено като забиха погледите си в земята не смеейки да кажат нищо.

-Е нека влизаме.-Рен тръгна към входа на сградата влизайки вътре следван от другите двама.

Тримата се разхождаха и разглеждаха магазините докато не стигнаха едно малко и семпло кафене. Решиха да седнат там и си избраха една от масите близо до входа му. Започнаха да разглеждат менюто като щом всички бяха готови с това какво ще си вземат поръчаха и зачакаха.

-Е как върви училището Рен? Харесва ли ти?-попита Тейонг облягайки се назад.

-Става, скучно е. Не е като да има много интересни изцепки.-отвърна по-големият гледайки момчетата срещу себе си.

 𝒲𝒾𝓁𝓁 𝓎ℴ𝓊 𝒶𝒸𝒸ℯ𝓅𝓉 𝓂𝓎 𝓁ℴ𝓋ℯ?Where stories live. Discover now