Нощта вече бе напреднала. Всички бяха по стаите си всеки правещ си свой неща. Деня за Рен бе може би сравнително натоварващ, бе изгубил тренинг за глупавите разговори, които води с инвеститури и съдружници. Също така отдавна не беше тренирал, което му влияеше много и бе направил едва половината от дневните си тренировки.
За Юта деня бе отдаден на пълна почивка. Той го бе прекарал плувайки в големият басейн на хотела, след което се беше затворил за час в сауната и накрая просто се бе върнал в стаята си взимайки си един дълъг душ, а после просто легна на голямото легло и се бе унесъл в една не чак толкова кратка дрямка. Той се събуди малко преди Марк и Тейонг да се върнат в стаята смеейки се на нещо. Тримата седяха и си говореха спокойно, беше им приятно да са заедно. Или поне им беше, настроението на Юта бе започнало да помръква щом другите двама рязко смениха темата, която дискутираха.
-Е какво ще кажеш? Защо не напишеш писмо на твоята звездичка?-попита Марк кръстосвайки крака на леглото.
-Добре обясни ми Марк, като напиша писмото как да му го дам?!-попита Тейонг гледайки го тъпо.
-Ще го оставиш пред шкафчето си.-отвърна просто.
-Да защото съм убеден, че ще го вземе правилният човек, не някой от "почитателите" ми.-отвърна Тейонг правейки кавички с пръсти.
-Защо винаги си толкова скиптичен? Давам ти идея, иначе как ще го намериш? Ще излезеш и ще викаш звездичке ела при мен обичам те?-Марк бе започнал да маха с ръце.
-Юта кажи и своето мнение!-Тейонг се обърна към японеца, който бе седнал до него.
-Като не знам за какво говорите как да дам мнение?-попита Юта сарказтично, но вътрешно се притесни много добре знаеше за какво говорят другите двама и това не му харесваше особенно.
-Тейонг е влюбен в мистериозен човек. Дори не знае момче или момиче е.-изтъкна Марк гледайки ги тъпо.
-Млъкни Марк!-почти викна чернокоското хвърляйки възглавница по Марк.
-Ау!
-Юта от скоро получавам тайнствени писма. Някой ми се обяснява в любов и ми разкрива чувствата си, не само към мен, а истинските чувства, които таи в себе си. Малко по-малко разкрива душата си пред мен, като ми казва, че иска да съм до него и да го подкрепям и отешавам.-обясни Тейонг гледайки японеца я очите.-Това ме накара да се замисля за живота. Както за своя, така ѝ за неговия или нейния не знам какъв пол е, но ѝ не ми пука. Искам той да е до мен, да мога да го изслушам, дам съвет и да го обичам. Не знам какъв човек трябва да си, че само с три писма да накараш някой да се влюби в теб толкова силно.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝒲𝒾𝓁𝓁 𝓎ℴ𝓊 𝒶𝒸𝒸ℯ𝓅𝓉 𝓂𝓎 𝓁ℴ𝓋ℯ?
Romansa[ЗАВЪРШЕНА!] -Смешно е нали? Сякаш имам дежа ву.-Рен се засмя сухо държейки ръката му здраво.-Отново те виждам на това легло, толкова...толкова слаб. Отново не успях да те защитя и сега се измъчвам заради това.-той сведе глава опитвайки да възпре съ...