Chapter eleven

41 6 2
                                    

Звънеца би известявайки края на сутрешните часове. Тъй като беше петък след обедната почивка всички ученици, които са записани в клубове или извън класни занятия трябваше да останат и следобеда, за да може да присъстват. Юта беше един от тези ученици, преди време се бе записал в клуб по литература с ясната цел да убива времето си и сега трябваше да иде.

Рен побутна леко Юта, който бе заровил глава в ръцете си и се опитваше да поспи поне малко, за да мине времето по-бързо. След като Рен го побутна малко по-силно русокосият вдигна глава и разтърка сънено очи.

-Хайде да идем в столовата да хапнем нещо?-предложи чернокосият ставайки от мястото си.

-Ммм.-бе единственият звук, който излезе от устата на Юта преди да сложи глава на чина.

-Хайде Юта, иначе ще те нося.-каза Рен и игрива усмивка се появи на лицето на по-малкият.-Сериозно ли?

-Да!-отвърна доволно Юта.

По-големият застана с гръб пред него и Юта не почака втора покана, а скочи на гърба му обвивайки ръцете си около врата му. Рен хвана краката му малко под бедрата и тръгна по празният коридор, почти бяха пред вратата на столовата, когато Юта спря Рен.

-Какво има? Да не би да се чувстваш зле?-по-големият се притесни и наклони глава настрани, за даа види лицето на другият.

-Не спокойно, просто...-Юта започна несигурно.

-Какво? Давай смело, няма от какво да се притесняваш.-укоражи го Рен усмихвайки се.

-Писах писмо...за Тейонг.-каза несигурно по-малкият.-Вътре написах какво чувствам, описах какво изпитвам в момента Рен.-обясни му.

-Това е чудесно Юта, радвам се, че си събрал смелост да го направиш.-гласа на големият бе радостен, но от сърцето му се отдели още едно парче...

-Това е неговото шкафче, може да ме пуснеш, за да оставя писмото, докато няма никой.-Юта разхлаби захвата си около врата на Рен, а Рен освободи краката му, пускайки го на земята.-Върви в столовата и вземи нещо, аз идвам след малко.-личеше си по лицето на Юта, че е объркан и раздвоен, но най-вече наранен.

Рен единствено кимна и тръгна към столовата оставяйки приятелят си сам да вземе решение...

Това решение...

Щом влезе в столовата Рен взе два сандвича и две шишета вода, както и едно ягодово мляко, ако на Юта случайно му се пиеше. Вече взел всичко по-големият тръгна към определена маса носейки двете табли, щом бе до масата се спря и заговори.

-Хей момчетан-поздрави.-Може ли да седнем с Юта при вас?-попита гледайки другите двама, които го наблюдава объркано.

-Разбира се.-каза Тейонг и махна раницата си от единият стол.-А къде е той?-попита започвайки да се оглежда.

-Всеки момент трябва да дойде.-обясни Рен сядайки.-Искам да ви попитам нещо.

-Давай смело.-каза Марк усмихвайки се някак фалшиво.

-Утре с Юта ще ходим до Сеул и смятам да останем там целият уикенд с две нощувки. Понеделник следобед се връщаме. Тъй като имам работа бих искал да ви попитам бихте ли дошли с нас, за да може Юта да не е сам?-Рен се усмихна някак срамежливо и се почеса нервни по тила.-Аз поемам всички разходи не се притеснявайте.-допълни.

-Аз нямам против.-отвърна Тейонг повдигайки разсеяно рамене.-Отдавна не съм пътувал с приятели, така че съм за.

-Тогава и аз съм за.-отвърна просто Марк продължавайки да се храни.

-За какво сте за?-попита Юта сядайки между Рен и Тейонг.

-Рен ни покани да дойдем с вас до Сеул.-каза монотомно Марк неотделяйки очи от Юта.

-Кога ще ходим до Сеул?-попита объркано Юта поглеждайки приятелят си.

-Утре сутринта тръгваме, ще се върнем в понеделник, имам малко работа там, а ѝ ще се видиш със Сана, тя пристига тази вечер и ще запази стаи в хотела.-каза просто Рен усмихвайки се невинно.

-Аз защо не знам?-попита сериозно Юта.

-Вече знаеш... Довечера си оправете багажа и утре в седем сутринта да сте готови, ще дойда да ви взема.-каза чернокосият японец и започна да се храни.

-каза чернокосият японец и започна да се храни

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
 𝒲𝒾𝓁𝓁 𝓎ℴ𝓊 𝒶𝒸𝒸ℯ𝓅𝓉 𝓂𝓎 𝓁ℴ𝓋ℯ?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang