✦ 2.✦

57 5 0
                                    

Letelt az egy óra, Anakin és Lara még csak el sem mozdultak a holokönyvtárból. Nem tartott sokáig a nyugodt csönd és a meditálás, Anakin hamar megunta és arra késztette barátját, hogy keressenek valami szórakoztató könyvet. Nem sokkal találkozott eddigi életében, Kenobi mesterrel folyton csak unalmas dolgok miatt jött ide.

– Idenézz Lara, ebben a könyvben van minden létező fénykard forgatási technika! – mutatott fel egy holokönyvet Skywalker izgatottan. – Á, a Shü-Cho túl könnyű. A Makashi még tetszik is, de a Djem So a legjobb. Annak én leszek a mestere.

– Tökéletes ötvözése a támadásnak és a védekezésnek. Igazán illik a kiválasztotthoz – biccentett Lara aztán lapozott egyet a holokönyvben. – Én szívesen megtanulnám a Jar Kai-t is.

– De ahhoz két fénykardra van szükség. Túl nehéz lenne neked – intette le a lányt Anakin. Lara nem akadt fenn azon a témán, hogy barátja lebecsüli őt, tudja, hogy nem gondolja komolyan, egyszerűen csak kicsúszott a száján. – Az Atara sem rossz, a Niman nehéz lehet, a Juyot pedig csak Sith-ek használják.

– Meg Mace Windu mester. Hallottam róla, hogy ezt alkalmazza – fűzte hozzá Lara.

– Windu? A Juyo-t? – döbbent le Anakin és inkább visszarakta a holokönyvet a helyére.

– Skywalker! Sokka! – hallottak meg egy rekedt hangot a polcok mögül.

Érdeklődve léptek ki oldalra és észrevették, hogy az ajtóban álló Yoda mester szólította őket. A két padavan szó nélkül követte az alacsony mestert, fogalmuk sem volt róla merre tartanak.

A Naboon

Jon, Larry, Logan, Scott és Cody megkapta a Sokka birtokért járó hatalmas összeget Firuze királynőtől, ez pedig az öt fiú szabadságát jelentette. Talán búslakodniuk kéne apjuk halála és anyjuk tömlöcbe zárása miatt, de nem teszik. Helyette, közös elhatározás alapján vettek egy hajót és felkészültek arra, hogy elhagyják a bolygót. Vettek még elemózsiát és néhány fegyvert is, ki tudja milyen körülmények között találják majd magukat a világűrben. A maradék krediteket – ami be kell vallani nem volt kevés – az újonnan vásárolt hajó egyik eldugott zugába rejtették. Jon volt a pilóta, Larry pedig a segédje, Logan az üzemanyagért felelt, meg persze két kisöccséért, akik kissé felelőtlenül viselkedtek, alaposan felmérték a hajót és ugrálva éljeneztek, amikor elhagyták a Naboo légkörét.

– És akkor most elmegyünk a Zygerriára megkeresni Lotust? – tette fel a kérdést a második legfiatalabb testvér, Scott.

– Igen, remélhetőleg ott találjuk.

– Kétlem, sok idő eltelt már azóta.

– Nem baj, valami nyomot akkor is találni fogunk, az a bolygó az, ahonnan el kell indulnunk – magyarázott bölcsen a legidősebb Sokka, aztán riadtan testvérére nézett. – Mit csinálsz? Mit húztál meg?

Scott nem tudta mire vélni a kék színű kart és felüluralkodott rajta a kíváncsiság, úgyhogy meghúzta. Nagy baj is következhetett volna belőle, még szerencse, hogy csak egy titkos rekesz kinyitója volt. A két legidősebb fivér a hajó vezetésével volt elfoglalva, de Logan felhúzott szemöldökkel vizsgálta meg mekkora kincset rejt az a titkos rekesz.

– Ez egy protokoll droid. Próbáljuk meg bekapcsolni – megragadta a droidot, melynek sötétzöld váza már kissé kopott volt. Micsoda ajándék a hajóhoz, vajon az árus tudott róla?

A Coruscanton

Yoda mester és a két padavan a jedi templom leszállóterére mentek, igazi jutalom várt rájuk. Bezzeg a többi tanítvány, mihelyst végeztek a vadászgépek vezetésével megkapták méltó büntetésüket, le kellett takarítaniuk a siklókat és meg kellett javítaniuk a hibásokat. Talán még most is azt csinálják, de számunkra ez nem érdekes.

Star Wars - Az érzelmek háborújaМесто, где живут истории. Откройте их для себя