✧2.✧

112 7 1
                                    

A Naboon

A Naboo egy csodás bolygó, egyedi élőlényekkel és természeti szépségekkel. A Gallo-hegység, a távoli mocsarak – ahol az őslakos gungenek is élnek – és a páratlan szépségű tavak. A nap fényesen ragyogott, sugarai visszatükröződtek a Paogna-tó felszínén. A tó partján egy lila csipkés ruhát viselő nő sétált. Dús, göndör és barna haja van. Szépsége felülmúl mindent, de az esze is a helyén van. No meg persze a bátorsága és a tettrekészsége. Nem hiába volt a bolygó királynője, és nem hiába jár az egyetemre, hogy a jelenlegi királynő javaslatára szenátor lehessen. Ez a nő pedig nem más, mint Padmé Amidala.

Testőre pár méterre állt tőle, szemmel tartotta őt, nehogy valami baja essen. Ugyanannyi az esélye annak, hogy egy törpe opee fenevad megragadja a fiatal nőt és magával húzza a vízbe, és annak, hogy elrabolják őt. Hogy kik is? A Theed városában randalírozó terrorista csapat, akik két hete hajtották végre az első merényletüket. Felrobbantottak egy kisebb piacteret, két ember halt meg a csapatukból, öt civil szintén életét vesztette, és rengeteg volt a sebesült. Először nem vették figyelembe a dolgot a felsőbb hatalmak – gondoljunk itt a királynőre és annak tanácsadóira –, de mikor sorban történtek a gyilkosságok és a robbantások, az emberek elkezdtek félni.

A terrorista csapat vezetője Douglas Le Pa. Senki se tudja mi a célja a terrorizmusnak. Talán csak figyelmet akarnak. De mire terelődne az a figyelem? A csapat csupán férfiakból áll, bár ennek semmi jelentősége nincs. A merényletek egyre csak ismétlődnek, senki sincs biztonságban Theed városában. Az olyan tekintélyes és gazdag emberek, mint például Padmé Amidala még nagyobb veszélyben vannak. Épp ezért követi fél szemével a testőr Padmé minden mozdulatát.

A fiatal nő szeretett volna sétálni egyet, a Paogna-tó partja pedig tökéletes helyszín erre. A levegő tiszta, a kilátás gyönyörű. Épp egy vizsgaidőszak közepette van, már csak két év kell, hogy kijárja az egyetemet, levegye a medálját – amit az egyetem összes hallgatójának viselnie kell – és bevonuljon a szenátusba a Naboo bolygót képviselve. Most nem akar politikai dolgokra gondolni, a terroristákra meg annál kevésbé – pedig szívesen segítene meggátolni őket kár, hogy szinte semmi információjuk nincs –, hanem Rush Clovisra. A jóképű, izmos, kedves és udvarias férfira, aki bankárnak tanul az egyetemen, ott ismerkedtek meg és igazán jóban vannak. Clovis a mai napon elhívta Padmét egy vacsorára. Szimpatikus számára a férfi, de nem szándékozik vele romantikus kapcsolatot ápolni. Mindenesetre várja azt a vacsorát.

Este az étteremben

Padmé és Clovis egy kétszemélyes asztalnál ült és miközben halat ettek beszélgettek egymással. Igyekeztek kerülni a politikát, inkább egymás magánéletére voltak kíváncsiak. Azokra a dolgokra, amiket még nem tudnak. Padmé kezdetben ignorálta a férfi közeledését és az ismerkedésre való vágyát, de idővel összebarátkoztak és igazán jó párost alkottak. Szigorúan baráti kapcsolat az övék, bár Clovis reméli ez egyszer másképp lesz. Biztos benne, hogy élete értelme a nő, mindent megtett már azért, hogy elcsábíthassa, úgy érzi terve hamarosan beteljesedik. Fejben már gyermekeik nevét kreálja. Padmé a hal ízéről áradozott neki, ő bólogatott, mégsem figyelt oda rá. Csupán ajkait nézte. Olyan szívesen ellopna tőle egy csókot... De nem! Ennek még nem most jött el az ideje.

A coruscanti jedi templomban

Koss Grildon jedi lovag a holokönyvtárban ült és várta, hogy padavanja megérkezzen. Már három perce elmúlt nyolc óra, kicsit rossz fényt vet a lányra, hogy késik. Hát Lara már csak ilyen késős fajta, jobb lesz, ha Koss elfogadja. De az is lehet, hogy nem fogja.

Lara kétségbeesett arccal haladt a jedi templom folyosóján, rettegett attól, amit mesterétől fog kapni. Borzasztó lenne rögtön büntetéssel kezdeni. De mit tehet akkor, ha védjegye a késés?

Star Wars - Az érzelmek háborújaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora