✧3.✧

93 4 4
                                    

A Coruscanton

Újabb nap, ahol Koss Grildon bújik Anakin Skywalker mesterének szerepébe. Ezúttal másabb kiképzésre indultak, a fénykard edzőterembe mentek. Anakin izgatottan várta, hogy összecsapjon Koss-sal, hitt benne, hogy legyőzheti és lenyűgözheti őt valamilyen módon. Nem is foglalkozott a fő szabállyal. Sose becsüld alá az ellenfelet.

Szép technikával, de túl erőszakos csapásokkal harcolt, ez pedig azt eredményezte, hogy öt párbajból egyet sem ő nyert. Elhatározta magát, hogy márpedig most megszeri Grildon mester fénykardját. Úgy is tűnt, hogy ezúttal ő fog nyerni, Koss meg is rendült egy pillanatra, de aztán bevetette a titkos trükkjét, ami nem volt más, mint a Koss-forgás. Ha Lara itt lenne, jót nevetett volna.

- Azta, ez mi volt?

- A forgásra gondolsz?

- Igen, arra.

- Az abszolút győztes technikám - vigyorgott a jedi lovag. - Akarsz menni egy hetedik kört is, vagy inkább pihenjünk?

- Tanítsd meg ezt a forgást!

- Miért kéritek ezt?

- Miért beszélsz többesszámban? - nézett a férfira Anakin úgy, mintha egy bolonddal beszélgetne.

- Larának is nagyon tetszett a Koss-forgás és ő is arra kért, hogy tanítsam meg neki. Nem mondanám, hogy sikerül elsajátítania.

- Larának nem sikerül? Akkor nekem sem fog.

- Miért mondod ezt?

- Lara jobb kardvívó, mint én - ismerte be Anakin. - Ne mondd el neki, hogy ezt mondtam. A fejébe szállna a dicsőség.

- Lara nem olyan - mondta Koss mosolyogva. - De tényleg ő a jobb vívó.

- És okos is. Türelmes, engedelmes. Nagyszerű jedi lesz belőle.

- Belőled is az lesz, ha felhagysz a gyerekes viselkedéssel és magadra összpontosítasz. Ha Lara példáját követed, úgy tevékenykedsz és gondolkodsz, mint ő, akkor tíz éven belül a legnagyobb jedik közé fogsz tartozni.

- De Lara is.

- Ő már öt éven belül - Koss és Anakin furán összemosolyogtak. Milyen bolondok is voltak, összevesztek rajta, pedig mindketten egyenlően odáig vannak érte. Csak más értelemben. Skywalker abszolút barátként tekint rá, ő Padmét szereti halálosan, Koss meghát... Mind tudjuk mi a helyzet vele. - Na jól figyelj, megmutatom hogy kell csinálni ezt a forgást.

Grotella

Véget ért a munkaidő, a kocsmarész bezárt és csak két szoba volt foglalt a panzióban - Laráén kívül. Rosall beinvitálta a fiatal lányt a saját szobájába és miközben megdicsérte őt, azon gondolkodott megéri-e beavatni őt a legsötétebb titkába. Elvégre csak tegnap ismerkedtek meg, azt se tudja ki ő igazából. Tényleg az-e, akinek mondja magát. Mi tudjuk, hogy nem, de a twi'lek nő hinni akart benne.

- Az ismerős már dolgozik a főprocesszor beszerzésén, egy-két nap és meglesz.

- Jaj, de jó. Köszönöm.

- És hallottam pletykákat, hogy valóban három nap múlva közlekednek újra a tömegszállító siklók. Leghamarabb akkor tudsz visszatérni Kalukába.

- Köszönöm a segítséget.

- Én köszönöm, hogy ma besegítettél a munkában. És nyilván fizetést érdemelnél érte, de állapodjunk meg annyiban, hogy nem kell fizetned a szállásért, és mostantól az ételért sem. Ez így jó?

Star Wars - Az érzelmek háborújaOnde histórias criam vida. Descubra agora