Uzumaki Naruto szemszögéből:
Az életem egy rémálom. Van egy riválisom aki ellen bármit megtennék hogy legyőzzem. De nem tudok felül kerekedni rajta.
Amit fontosabb tudni rólam , hogy 16 éves vagyok és egy akadémiára járok, rendészetre. Sasuke Uchiha a riválisom neve , szintén rendészetre jár , viszont ő csak az évfolyamtársam. Amit tudni kell , hogy az önvédelem órák általában együtt vannam a két osztálynak így elég sűrűn látjuk egymást. Az órákon egy párban vagyok vele és együtt tanuljuk az önvédelmi technikákat. Pontosabban egymáson.
A különböző feladatokat is rajta kell végre hajtani , vagy mikor élesben megy a dolog általában mindig fej-fej mellett haladunk. Eddig még sosem nyertem... Kezd iritálni.
A mai nap egy osztálykiránduláson vagyunk a terrorelhárítási központba, a két osztálynak egyszerre van a kirándulás..mert ugye ahány gyerek annyi kedvezmény a busz költségre.
Éppen a buszon ülök , Sasuke pedig egyel elöttem ül , és látom , hogy valakivel egyfolytában chetel.
Mégpedig rólam, arról , hogy mennyire megakar tőlem szabadulni.
Nem tetszik ez nekem.
Majd erőteljes hanggal így szólok;- Sasukeee , megtennéd hogy nem pofázol rólam?? Ha ennyire utálsz akkor ne foglalkozz velem és kérj új párt te idióta.
Sasuke hátra fordul és elkapja a pulcsim nyakát.
~ ide figyelj Naruto ! Ne hidd azt , hogy körülötted forog a világ.!!
Vitatkozni kezdtünk majd a tanárunk Kakashi közénk csapott.
• viselkedjetek! Buszon vagytok!
Ha vége a kirándulásnak büntetésben lesztek! Nem is már most elkezdem. Addig nem mehettek el egymás mellől még nem kértek bocsánatot a másiktól!!Erre mind a ketten elfordultunk és bevágtuk a hisztit. Én aztán biztos nem kérek tőle bocsánatot..mondogatom magamba.
Szerintem Sasuke is ugyan így érez. Ő is megmakacsolta magát.A kirándulás többi részében, egymás mellett kellett maradnunk , és egyfolytában szapultuk egymást. Minden kis apróságon összevitáztunk. És Kakashi többször figyelmeztetett minket ha továbbra is így folytatódik visszavisz minket a buszhoz. Legszivesebben agyon verném.
A nagy veszekedések közepedte Kakashi a tanárunk úgy döntött minket visszavisz a buszhoz mert elege van abból , hogy folyamatosan szapuljuk egymást. Most jelenleg a buszban tartozkodunk amíg Kakashi visszasétált a többi osztálytársunkhoz.
Ülök a busz hátujában és előkapok egy papírfecnit. Repülőt hajtogatok a közepére egy "fuck you" felirattal és a hajába dobom a hülye Sasukénak.
Sasuke erre felkapja a vizet és elkezd felém rohanni a kezében egy tollal.
Felpattantam az ülésről és vigyorogva védekező állásba álltam. Mire az egyik táskába a szaladás közben megbotlott és egyenesen rámesett.
A toll ami a kezében volt hajszál híján a fejemben landolt, azonban a fejem mellett kötött ki. Sasuke döbbenten észlelte , hogy totálisan rámesett és zavarodottságában felpattant elpirult majd elkezdett nevetni.Elég furcsán éreztem magam , kishijján összeért a szánk. Nem bírtam ki annyira zavarban voltam attól , hogy ennyire közel volt hozzám , hogy én is nevetésbe tőrtem.
Mikor a nevetés alább hagyott kipillantottam a buszablakon és láttam , hogy jönnek vissza a többiek. Sasuke abba hagyta a nevetést és az elöttem lévő ülésre huppant. Elövette a fülhallgatóját és elkezdett zenéthallgatni.
Én is helyet foglaltam és vigyorogva tekintettem ki az ablakon.Nem is volt olyan rossz ez a kirándulás!
YOU ARE READING
Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}
Romance/ FIGYELEM ‼️ A könyv 🔞 + ot tartalmaz ami egyáltalán nem "cenzúrázott" csúnyabeszéd , és kacifántos kalandok jelennek meg a könyvben! aki ezek után is olvassa:/ A könyv Naruto szemszögéből mutatja a történéseket. a könyvet rövidin bemutatva: a k...