18.

1.2K 61 3
                                    

/ Naruto szemszögéből /

A néma csöndet Gaara nevetése töri meg. Az arcomon hatalmas meglepettség látszik.

- most mit nevetsz? Kínosan kérdezem tőle.

• Naruto ne engem vágj át , tudom , hogy nem engem akarsz látszik , hogy megfutamodsz. Csak hülyítettelek egyáltalán nem kell megcsókolnod csak megakartam bizonyosodni tényleg úgy van e ahogy gondolom!
Figyelj Naruto én a barátod vagyok! Nem vagyok romantikus alkat attól mert megcsókoltál nem dől össze a világ! Inkább mond el mi a baj?!

- hogy mi??? És amit Sasukenak mondtál???

• azt azért mondtam mert sejtettem , hogy ő az akibe totál bele vagy esve , nekem nem kell megjátszanid magad! Ha azt szeretnéd tegyük féltékennyé benne vagyok , csak a csókolózást hanyagoljuk! Vigyorgott Gaara és az egész délutánt végig nevettük.

/ Gaara szemszögéből /

.................Az elrabolt szív....................

Mikor betoppant Naruto az életembe , és h8rtelen csókot nyomott a mézédes ajkaival a számra , sosem gondoltam volna , hogy megváltozik a gondolkozásom.

Az igazság az , hogy hazudtam Narutonak mert látom mennyire oda van a másik srácért...mikor megcsókolt elrabolta a szívem. Minnél közelebb akarok lenni hozzá, eleinte csak barát , segítek neki ahol csak lehet. De nem tudom elrejteni mennyire zavarban vagyok ha mellettem van. Minden percben arra vágyok , hogy újabb csókot kapjak tőle. Igaz mikor megkértem , hogy csókoljom meg , tényleg nem komolyan gondoltam. Viszont valahol reménykedtem benne...
Meg akarom szerezni magamnak!
De nem mondom el neki , hogyan is érzek. Az nap este mikor megcsókolt különös érzést fedeztem fel magamban. Bizseregtem , mikor lenéztem láttam , hogy....nég most is full vörösre vált át az arcom mikor rá gondolok. Nekem felállt tőle....

Megőrít ez a srác. Ismeretlenként betoppan és lesmárol majd kivéd. Édes istenem , hol kapartam össze ezt az égi tüneményt?!
Szeretem. Legalábbis ez nem igaz. Nem szeretem , hanem a testem kívánja a jelenlétét.

Holnap behívom a szobámba és megprobálok apró jeleket adni arra , hogyan is érzek. De hogyan? Hiszen azt mondtam nem kell több csók tőle. Mekkorát hazudtam. Gyönyörű szőke haja és tenger kék szeme.
Őrületbe kerget.

Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}Where stories live. Discover now