/ Naruto szemszögéből /
Iszonyatosan boldog vagyok. Sasuke minden nap azon van , hogyan tehet boldoggá , eddig még egy csók sem volt köztünk de megállapodtunk , hogy nem hamarkodjuk el a dolgokat.
Minden nap velem van és átkért az ő osztályába. Az igazgató döntésére várunk. Az iskola után befogtak minket diákmunkára ami annyiból áll hogy felkell takarítanunk a csarnokot. Általában végig röhögjük a délutánt és versenyzünk ki takarítja fel az adott szakasz a leggyorsabban.Gaara azóta kerül engem de probálkozott kisebb nagyobb átbaszásokkal de nem tud érdekelni. Én nagyon boldog vagyok most és senkisem tudja elrontani a kedvem.
.........
Este a koliban a haverjaimmal jógok és shikamaru marhaságait hallgatom.
Sasuke beront pár üveg piával és arra gondolt rugjunk be a boldogságra.Sasuke ivott elsőre , én pedig utoljára , mire a pia végére értünk Sasuke már nagyon bepiált én viszont csak bóbiskolva ültem magam elött.
- Aszzem beindultam. Röhögtem és közöltem mindenkinek.
A többiek hangos nevetésbe törtek Sasuke pedig rámnézett a csillogó szemeivel.~ Aszzem hányni fogok , nem akar valaki felkisérni?
Kérdezte Sasuke én pedig értettem a célzást. Felpattantam és kicsit cikcakkozva felsegítettem Sasukét. Felbicegtünk a szobájába én pedig az ágyra emeltem.- ehh lemegyek aludni , nem érzem valami jól magam.
~ aludj velem! Jelentette ki , de ő is tudja , hogy ez a koliba lehetetlen.
- Sasuke egy óra és alvás idő van ha fennt megtalálnak kicsapnak a kolibol.
~ akkor gyere és elégíts ki.
Jelentette ki én pedig azonnal elpirultam.- össze vissza beszélsz , nevettem kínosan hiszen már jó rég óta megsem csókoltuk egymást.
~ Naruto kívánlak téged.
- csak a pia beszél belőled. Fordultam az ajtóhoz de magára rántott.
~ mondom csókolj meg , és elégíts ki.
Arcán , sem egy mosoly , sem pedig a szorakozásnak a jele nincs az arcán. Sasuke kipirulva néz a szemembe.
Nem akarom megtenni mert megbanná , ő maga mondta ,még az ivászat elött ne engedjek a vágyinak.
De azt hiszem nekem is kezd jobban beütni a pia , hiszen nagyon erősen kívánni kezdem őt.- de ma megteszem , szétrugod a seggem ha holnap reggel felkelsz. Mosolyodom el.
~ nem , nem a lábamat fogom a seggedhez érinteni. Viccelődött elég perverzen én pedig lepattantam róla. Felültem az ágyra és az ajtóra néztem.
Mennem kéne!~ Naruto. Ült fel ő is , és szinte letámadott.
Két kezem az ágyhoz szegezte , és hevesen csókolni kezdett.
Miért ilyen jó? Halk nyögésekbe kezdek mert Sasuke kezét a gatyámba tette.- Sasuke ne hergelj.
Akár mennyire is tiltakozom Sasuke annál jobban izgat engem. Nem fogok tudni megálljt parancsolni magamnak.- Sasuke , nyögöm a nevét közben fészkelődöm alatta. Állj meg Sasuke.
Már ő sem vesz komolyan. Belemosolyog a csókba , és tudja igazából nem akarom , hogy abba hagyja.~ cshsss , tudom , hogy kívánsz engem Naruto.
Sasuke meddig mer elmenni?
YOU ARE READING
Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}
Romance/ FIGYELEM ‼️ A könyv 🔞 + ot tartalmaz ami egyáltalán nem "cenzúrázott" csúnyabeszéd , és kacifántos kalandok jelennek meg a könyvben! aki ezek után is olvassa:/ A könyv Naruto szemszögéből mutatja a történéseket. a könyvet rövidin bemutatva: a k...