Uzumaki Naruto szemszögéből:
Mikor hallodtam az ajtó nyitodását imátkozni kezdtem csak ne bukjak le.
Ahogy figyeltem az ágyalól a lábakat amik egyre közelebb kerültek hozzám , hirtelen ismerős kép ugrott be. Basszameg ez Sasuke.Megrémültem és számat befogva probáltam a légzésem korrigálni.
Egyszercsak Sasuke motoszkálni kezdett az írószekrénybe. Kivett valamit belőle és ráfeküdt az ágyra. Ugye nem?? Ugye most nem kezd rá...? Hirtelen megijedtem/meghuppantam és bevertem a fejem az ágyba Sasuke elnémúlt és láttam ahogy a két lábát leteszi a földre. Jézus isten...fogadok lebukok. Éreztem az izzadság cseppeket a fejemen annyira izgultam mivan ha megtudja itt dekkolok a szobájába.
Mikor már a keze is az ágy szépét tapogatta menyitottak hozzá az évfolyamtársai.
Beszélgetni kezdtek én pedig hallkan , halgatolóztam.• Sasuke , mond csak lejössz velünk tanszoba elött a bolba? Gyorsan megjárjuk.
~ hát nem tudom, nincs kedvem kimozdúlni.
• ugyan gyere már.
Nem is figyeltem tovább arra amit mondtak , mert az ágyalatt rejtőzö porcicák fele már az orrüregemben táncoltak. Már alig bírtam ki , hogy ne hapcizzam el magam. Mikor egyszercsak Kirángatták Sasukét a szobából én pedig azonnal hangossan elhapciztam magam. Ahogy kibújtam az ágyalól és szaladtam kifelé a szobámhoz , visszaérve rádöbbentem , hogy a nyakláncom ami a nyakamban csüngött azt elhagyhattam. Pedig mikor a szobába bementem még rajtam volt. Kétségbe esetten probáltam visszakullogni a szobájába de észrevettem , hogy Sasuke csak kikisérte őket a koliból. Ő nem ment velük , már megy is vissza. Rémültségemtől becsaptam a szobám ajtaját éz imádkozni kezdtem , hogy ne vegye észre a nyakláncom amit ottfelejtettem.
Pár óra elteltével már a 2 órás kimenőnek az ideje jött el. Mikor kikukkantottam a szobámból észrevettem Shikamarut és odarohantam hozzá.
- Szia! Figyel nem mehetnék át hozzád?
• hello , jobban vagy? Dehogynem gyere csak.
Megkönnyebbültem és Shikamaru után eredtem. A szobájába érve még csatlakoztak hozzánk egy páran és beszélgetni kezdtünk. Így szól Shikamaru barátja: ( szintén évfolyamtársam)
• annyira elegem van Sasukéból , megkéne szivatni valahogy.
Folyton ő a menő és Sakura is totál belé zúgott. Annyira elegem van.Köztudott , hogy bele zúgott az évfolyam legszebb lányába Sakura kisasszonyba.
Nem értem mit esznek rajta.
Nah nem is agyalok ezen.• jólvan és , hogyan akarod megszivatni ?
• hát haver gőzöm sincs. Ijesszük meg!
Lopozzunk fel hozzá és hozzuk rá a frászt! Valaki hozzon egy kamerát is ezt lekell videózni!Mindenki tudja , hogy Sasuke utálja ha kopogás nélkül rontanak be hozzá , ezzel biztos kilövik nála a biztosítékot.
- jolvan srácok csináljátok! Én nem megyek mert szeretnék Shikamaruval négyszemközt beszélni egy kicsit.
• olyan nincs! Vagy mindenki jön vagy senki! Ne rontsd el a hangulatot Naruto te is gyere!
Megmakacsoltam magam és fellopakodtunk Sasuke szobájába. Ahogy hírtelen benyitottunk kamerával a kezünkbe. Olyan dolgot fedeztünk fel amitől mindenki szája tártva maradt.
Sasuke...? Éppen rám veri?...
YOU ARE READING
Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}
Romance/ FIGYELEM ‼️ A könyv 🔞 + ot tartalmaz ami egyáltalán nem "cenzúrázott" csúnyabeszéd , és kacifántos kalandok jelennek meg a könyvben! aki ezek után is olvassa:/ A könyv Naruto szemszögéből mutatja a történéseket. a könyvet rövidin bemutatva: a k...