/ Naruto szemszögéből /
Ahogy Sasuke egyre hevesebben csókol a szívverésem szaporább lett. Francba , teljesen elvesztettem az irányítást.
~ hé Naruto , segítsek levenni a nadrágot?
Ettől megijedtem , Sasuke részeg , és nem gondolkozik épen.- Sasuke szerintem ezt nem kéne. De mint aki megse hallodta volna. Szépen lassan lecsúztatja rólam a nadrágot és közben a nyakamat csókolja. Ő is nyögdécsel. De mitől?
Ahh csak beakar indítani ennél is jobban. Nem érdekel , csináljon velem amit akar.~ még mindig nem akarod?
- Sasuke...csinálj velem amit akarsz.
Erre elmosolyodott és lepattant rólam. Oda sétált a szekrényéhez és két dolgot vett elő , az egyik egy kötél a másik egy coton. Majd leterített alám egy pokrócot~ oké oké , az egyiket felfúzom a farkamra , hogy ne legyen ferőzésed , mivel benned még nem igazán járt senki. A másikkal meg a kezed kötöm az ágyhoz nehogy meggondold magad.
Sasuke levette a pólót rólam és a kezeimet az ágy rácsához kötözte. A két lábam szélesre nyitotta és a meztelem testemhez simult.
Keze a mellkasomról , egyre lentebb csúszott mind addig amíg el nem kezdett tágítani. Mi ez az érzés? Kellemetlen fáj , de kívánom , olyan nyálas a keze , hogy jobban csúszik mint ha síkosítóval lenne bekenve a keze.~ készen állsz? És felvette a cotont
- nem igazán.
~ én is kibirtam.
Ezzel Sasuke lassan és gyengéden behejezte nekem. Hangosan felnyögtem mikor éreztem ahogy egyre jobban tágulok tőle~ szólj ha fáj.
Nem mondtam semmit. Sasuke össze rezzent mikor már teljesen belém nyomta magát.~ nagyon jó vagy Naruto.
Szólalt meg lihegve.
Lassan kifelé kezdte húzni mikor fájdalmassan felnyögtem.~ nagyon fáj?? Abba hagyjam?
- ne hagyd abba.
Sasuke mozogni kezdett bennem én pedig nem bírtam abbahagyni a lihegést. Felváltva nyögtünk.
Sasuke mély csókot nyom a számra két nyögés közepedte majd éreztem egy iszonyatosan jó érzést! Ez az amit Sasuke orgazmusnak nevezett?- Sasuke , gyorsíts.
Ennyit kellett , hogy mondjak mire felgyorsított engem pedig a mennyekbe repített.~ elfogok élvezni...nyögte Sasuke
Élvezz el, nyögtem én is és éreztem az orgazmustól , hogy elfogok élvezni.
Mire észbe kaptam telibe spricceltem a kéken viríto pokrócot. Nyögésem a kollégium végéig is elért annyira hangos voltam. Sasuke is elélvezett és belemarkolt a hajamba.- Sasuke , csókolj meg.
Annyira jó volt.
YOU ARE READING
Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}
Romance/ FIGYELEM ‼️ A könyv 🔞 + ot tartalmaz ami egyáltalán nem "cenzúrázott" csúnyabeszéd , és kacifántos kalandok jelennek meg a könyvben! aki ezek után is olvassa:/ A könyv Naruto szemszögéből mutatja a történéseket. a könyvet rövidin bemutatva: a k...