/ Naruto szemszögéből /
Szóval segítettem Gaara- nak összepakolni és nála maradtam estig , sőt még mindig nem tágítottam mellőle.
- szóval , hogy hogy ebbe a suliba fogsz járni?
• igazából , édesapám kényszerített rá , nem mintha magamtól akartam volna jönni.
Olyan mintha zavarba lenne a jelenlétemben.- zavar , hogy itt vagyok?
• nem dehogy is , csak furcsa , hogy ilyen kedves vagy hozzám. Hirtelen megzabarta a beszélegtésünket néhány pöszmögelés az ajtó mögött.
- mi lehete ez?
• vannam rossz akaroid?
- nem tudom...habáe ha jobban bele gondolok lehet , hogy van. Nevetem. Magam.
• oké , mert ahogy hallom , eléggé halgatolóznak , suttogja a fülembe.
Hirtelen eszembe jutott mivan ha Sasuke az és egy hangos mondat hagyta el a számat:- Csókolj meg!
Erre síri csend telepedett a szobára , Garra szeme hatalmasakra nyíltak és miközben egy centi választott el minket egymástól.• nem akarok , izé lenni de arra gyanakszom , hogy féltékennyé akarsz tenni valakit igaz? Suttogja a fülembe.
- honnan sejted?
• tudom látszik rajtad , hogy csak valaki miatt vagy most itt velem.
Nem tudom miért tettem de egy pillanatra megfeletkeztem Sasukéről , nem akarom azt érezni , hogy sakkban tart mire lassan Garra szájához mentem.- és mivan ha tévedsz? Suttogtam vissza mire lehetett hallani az egyre jobban rádő alakot az atóra. Vajon leselkedig a kilincsen? Mert pont mindent látna ha most ebben a percben megcsókolnám Gaara-t.
• nem fogod megtenni , mivel nem ismersz. suttogta vissza én pedig behunytam a szemem magam elé képzelem Sasuket és megcsókoltam.
Mikor észbe kaptam rájöttem , hogy Gaara nagyon megfeszülten ül szinte mozdulatlan.- aaa kérlek ne haragudj ez csak a pillanat heve volt , kínosan nevetek , és felpattanok a törökülésemből.
Gaara még mindig mozdulatlan , csak a kezét emelte a szájához.Kínomban elindultam az ajtó felé de hírtelen az ajtó kivágodott. Basszus ez a kollégium vezető és mellette Sasuke.
Ezek meg mit akarnak?• Tisztelt Naruton! Figyelmeztetem , hogy az alvásidő már egy órája megkezdődött..megkérhetném , hogy ne szabálytalankodjon? Menjen aludni!
Sasuke le sem vetette rólam a szemét.
Vissza battyogtam a szobába és az ágyon elgondolkoztam.Komolyan ilyen hülye vagyok?
KAMU SEDANG MEMBACA
Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}
Romansa/ FIGYELEM ‼️ A könyv 🔞 + ot tartalmaz ami egyáltalán nem "cenzúrázott" csúnyabeszéd , és kacifántos kalandok jelennek meg a könyvben! aki ezek után is olvassa:/ A könyv Naruto szemszögéből mutatja a történéseket. a könyvet rövidin bemutatva: a k...