24. befejező

1.4K 57 32
                                    

/ Sasuke szemszögéből /

Mikor az utcába értem hevesen kerestem a házszámot . Végig futottam az utcán és a végén megpillantottam a 11-es számot.
Oda rohantam és verni kezdtem az ajtót. Kérem nyissák ki!!!!
Hallodtam , hogy valaki nyissa az ajtót.
Nem tudok várni olyan lassan csinálja.
Megfogom a kilincset és kirántom az ajtót.

~ HOL VAN NARUTO?
visszább veszek mikor meglátok egy anyukát sírva.

• Naruto elment.

~ mi az , hogy elment??

• kapott egy hívást miszerint előbukkant az édesapja. Elkellett utaznia és lehet soha többé nem tér vissza.zokog a nő én pedig befogom a szám.

~ kérhetnék egy telefonszámot? Értesítene ha Naruto vissza jönne?

• persze. Sírva közlni a nő és betessékel a házba.

~ elnézést , megmutatná Naruto szobáját? Hátha írt nekem egy cetlit vagy találnék valami hasznos nyomot. Gondoltam magamban.

• menj csak második emelet 1 szoba

Felrohantam a lépcsőn és betoppantam a szobájába. Síri csend. Hatalmas szobája , egy nagy erkéjre nyílik.
Az író asztalhoz veszem az irányt , se egy toll , se egy cetli. Telis teli van képpel az asztala. Valamelxiken mi ketten vagyunk rajta , és az igazi apja. Milyen kicsi volt Naruto ezen a képen. Hány éves lehet 3?
Nem csoda , hogy így elrohant. De mi lesz soha többé nem látom?

Kimegyek az erkélyre és megpillantok egy fekete füzetet.
Végig lapozok rajta és kiesik belőle egy papír.

"Sasuke , ha véletlen megtalálod a papírt , nagyon sajnálom , hogy szó nélkül elrohantam. Fájó szívvel búcsúzok tőled. De sajnálom többet nem fogjuk egymást látni. Édesapám még is él. Muszáj hozzá költözzek. Tegnap este felhívott , hogy azonnal vár a reptéren. Nem volt választásom értsd meg. Nem hagyok teloszámot és nem fogok búcsúzkodni , annál jobban fájna.
Szeretlek és tudd szívem tört össze.
Veled éltem a legszebb napjaim Sasuke."

Összeesek és sírni kezdek az erkélyen , nem hiszem el ennyi volt? Végre újra az enyém és elvesztem megint? Nem akarom elhinni. Hitetlen vagyok , fáj írtóra fáj.

Nem birom ki a hiányát.

Nah szerbusztok🥲❤️ ez lenne a vége. Első rész perdze folytatom egy második könyvvel , de kellene egykis megerősítés! Szeretnétek folytatást?
Naruto vissza tér?

Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}Where stories live. Discover now