Uzumaki Naruto szemszögéből:
Ahogy egyre hevesebben kezdett csókolni egyre jobban éreztem azt , hogy kezdek beindulni rá.
Sasuke nem tudja , hogy eddig mitgolndoltam magamban. Talán kikéne mondani? Nem merem.
Ahogy csókol és csókol egyre fentebb kerülünk az ágyra. Sasuke hallk nyögése töri meg a csendet. Mi a?
Ahogy felemelem a kezem véletlen Sasuke...a kezem arra a pontra tévedt ahol a legérezhetőbb , hogy bevan indulva. Felállt neki. Mikor véletlen hozzá értem a nadrágján keresztül. Sasuke hevesebben kezdett el csókolni majd abbahagyta , és lihegni kezdett.~ Naruto kinyírsz engem....ne érj hozzám ...ha hozzám érsz elfogok élvezni...
A kíváncsiságom hajszolt. Vajon igazat mond? Ez tényleg így van? Hajt a kíváncsiság ami egy új dolog kiprobálása után megy.
Hozzáértem újra , de ezúttal nem véletlen és nem gyengén. Egyenesen rámarkoltam , mikor Sasuke hangossan felnyögött.- cssshh Sasuke..még a végén meghallják.
Mit sem törődött azzal amit az imént mondtam neki száját a számra tapasztotta és ismét csókolni kezdett.
~ Naruto...azt akarom...hogy hozzám érj..
Erre a mondatára totál elvesztettem a fonalat és én is beindultam.
Lassan benyúltam Sasuke gatyájába és , lassan óvatosan hozzáértem.
Sasuke hangos nyögésekbe kezdett és markát a plédbe szórította.- Naruto...h-Hh...nagyon ...jó ..ahogy hozzám érsz...
Probálta mondani azonban szavai a lihegéstől alig érthetők.
Nem esik kezemre. A hátára fordítottam és lefúztam róla a nadrágot.- parancsodra, legközelebb is elkérem a számítógépet úgy érzem. Vigyorogtam el magam azonban nem érkezett válasz.
Ahogy levettem a nadrágját kényesztetni kezdtem mire ő a folytonos nyögéseket hajtotta véghez.
~ Naruto elfogok élvezni..minden csupa olyan lesz .hagyd abbaaa.
Nem hallgattam rá , addig csináltam míg az eddigieknél is hangossabban nem nyögött fel . Majd éreztem a nyálkás váladékát a kezemen. Sasuke magához szorított és enyhén vonaglott az ágyon.
~ most hol fogok aludni bolond? Totál összegeciztem az ágyam.
- aludj velem...
Szólaltam meg mire ő újabb csókott nyomott a számra.
~ nem lehet. Nem engedem meg magamnak ezt a luxust.
Ez tényleg megtörtént? Sasukét én elégítettem ki?
YOU ARE READING
Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}
Romance/ FIGYELEM ‼️ A könyv 🔞 + ot tartalmaz ami egyáltalán nem "cenzúrázott" csúnyabeszéd , és kacifántos kalandok jelennek meg a könyvben! aki ezek után is olvassa:/ A könyv Naruto szemszögéből mutatja a történéseket. a könyvet rövidin bemutatva: a k...