Uzumaki Naruto szemszögéből:
A kirándulásról hazafele úton eludtam és arra kelek fel , hogy Sasuke ébrezget mint egy fafej. Felriadok , összekapom a cuccom és szúró szemmel ránézek Sasukéra.
- köszi...bököm ki , fejemet elcsapva.
~ Van mit álomszuszék.
Ezt meghallva elkaptam a pulcsija újját és ráncigáli kezdtem.
Nehogy azt hidje már , hogy csak úgy kritizálhat.
Kakashi leállított minket és leszálltam a busról./ Tudni illik , hogy az osztály fele kollégiumos köztük én is és Sasuke is./
A kollégumba beérve elfoglaltam a szobám és ledőltem az ágyra. Majd egy furcsa érzésre lettem figyelmes ....Basszus mindjárt behugyozok.
Futok kifelé a szobámból megkörnyékezve a Wct és már végzem is a dolgom. Azt a megkönnyebbülést amit most érzek..fuu mint aki egy éve nem pisilt. Nah de elvégeztem a dolgom és mentem kifelé , mikor Sasuke hirtelen mozdulattal kirántotta a kilincset/ajtót és a tekintete az enyémre szegeződött. Olyan közel voltunk egymáshoz , hogy azonnal hátrébb ugrottam.- Sasuke legközelebb óvatosan nyisd már ki az ajtót ..majdnem nekem jöttél megint.
~ verd az eszedbe , hogy nem direkt estem rád nyomi.
- ne szólíts így...fafej.
Kissé meglökve Sasukét kisétáltam az ajtón és a szobámba mentem.
Mikor lecsüccsentem az ágyra hirtelen kopogásra lettem figyelmes.-igen? Szólalok ki de semmi válasz.
Kirántom az ajtót majd egyik osztálytársam Shikamaru állt elöttem.• Naruto gyere már le, van egykis meglepetésem a többiekkel a számodra.
kisétálok az ajtón majd Shikamaru szobájába megyek , a többi fiú osztálytársammal egyetembe majdnem mindenki itt van még Sasuke is.
Mikor kíváncsian várom mit akarnak tőlem a többiek , Shikamaru a táskájából egy üveg piát vesz elő.
Majd így szól:• igaz , hogy tilos ide piát hozni...de most kicsit megszegtem a szabájokat.
Sasuke egyenest mosolyogni kezdett és rávágta , hogy egyúttal játszunk is valamit. A javaslata a következő:
- játszunk olyat hogy mindenki mond egy állítást és akire az igaz az iszik akire nem az pedig nem iszik. Pl : igyon az aki szereti a Melegeket.
Erre mindenki fujjogni kezdett majd Sasuke nevetésbe tört ki.- ugyan ez csak vicc, nah ki tart velem?
A tömeg újjongni kezdett és elkezdtük a játékot.
Egyre kacifántosabb kérdések jelentek meg sőt már annyi piát ittam , szinte alig látok. Megszólal a társaság legcsöndesebb alakja:• igyon az aki még sohasem maszturbált.
Erre mindenki elvörösödött és csak én és Sasuke nyúltunk az üvegért. Annyira pontossan nyúltunk az üveg szájához , hogy a kezem az övét érintette. Lassan felemeltem a fejem és rászegeztem a tekintetem. Nicsak ő is a pillantásom kereste. Elvettem a kezem és hagytam , hogy övé legyen az első korty.
Beleivott majd utánna én is a kezembe fogtam az üveget. Lehúztam , majd kisidő után elkezdtem vánszorogni a szobámhoz.
Egy eléggé iszákos hang szólal meg mögöttem:~ segítsek visszavánszorogni?
Sasuke volt az , ő kevésbé volt berugva. Pedig szinte ugyan annyit ittunk. Lehet túlzásba vittem.- ne-e-m kell! Szólaltam meg majd szinte szalonozva sétáltam.
Sasuke átkarolt és segített annak ellenére hogy kértem ne segítsen nekem.
Olyan jó érzés fogott el , ahogy segített nekem. Beérve a szobába elköszönt majd egy aranyos vigyort ejtett a szájára.
Várjunk csak...én azt mondogatom itt magamba , hogy aranyos?? Hirtelen egy furcsa érzés keringett a hasamba annak ellenére , hogy nem akartam....őőő azt hiszem beindultam. A részegségtől felsem fogtam mitcsinálok de a kezem már a gatyámban volt. Mit művelek? Megrémülök attól hogy magamhoz érek. Istenem de jó érzés. Egyfolytában Sasuke képe jön fel a gondolataimba miközben élveszkedem. Mikor már lassacskán elélveztem Sasuke nevét kezdem el nyögdécselni és Hirtelen egy olyan érzés vesz át , mintha a mennyekbe lennék , ha ez az elélvezés akkor már megértem a többi fiú miért csinálja napmint-nap. A részegség elálmosított és fürdés nélkük bealudtam az ágy végében.Bakker mostmár ez az állítás is igaz rám!
YOU ARE READING
Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}
Romance/ FIGYELEM ‼️ A könyv 🔞 + ot tartalmaz ami egyáltalán nem "cenzúrázott" csúnyabeszéd , és kacifántos kalandok jelennek meg a könyvben! aki ezek után is olvassa:/ A könyv Naruto szemszögéből mutatja a történéseket. a könyvet rövidin bemutatva: a k...