Uzumaki Naruto szemszögéből:
Mikor rányitottuk az ajtót , rájöttünk arra , hogy jobb lett volna ha elötte kopogunk.
Sasuke kezében egy kép volt és éppen élvezkedett. A kamera felvételen tisztán látszik mitcsinál. Én azzal a pillanattal ahogy kinyitották az ajtót és megláttam Sasukét elrohantam. Nem tudtam tovább nézni.
Most jelenleg az ágyamon fekszek és azon gondolkodom hogyan is történt ez az egész. Elkell mennem innen.Ahogy probálom kikászkálni az ágyon egy szörnyű dörömbölés halladszik az ajtómon.
Kinyitom és Shikamaru rémült arca fogad.• édes Istenem mekkora hülyék ezek .... Ne haragudj , hogy kellemetlen helyzetet csináltunk ők sem így akarták!
Miért rohantál így el? Féltél Sasuke reakciójától? Ne aggódj Sasuke kitöröltette a videót év vörös arccal magára csapta az ajtót. Egyáltalán nem vert meg senkit.- nem tud érdekelni mitörtént ezután...sajnálom Shikamaru de én tudtam , hogy ez nem jó ötlet...
• figyelj had tegyem jóvá!
- ne tedd jóvá , egyedül akarok lenni. Kérlek had legyek egyedül.
Ahogy kiment a szobámból rádőltem az ágyra és bealudtam.
Másnap reggel felébredtem és indultam a szokásos úton. Beérve a terembe, hangos nevetés törte a csendet. Mindenki nevetett és a telefonját bámulta. Mit sem sejtve oda sompolyogtam a többiekhez és megláttam min is röhögnek a többiek. Sasuke az. A videó amit tegnao csináltak. Mindenkinek szétküldték. Kétségbeesetten hátráltam és szaladtam az igazgatói irodába. Ahogy oda értem megláttam Sasuket aki a dühhtől szinte totál szétvolt esve.
Az igazgatóval beszélt aki már intézkedni indult. Sasuke elindult felém , és egyenesen a szemembe nézve közelített. A szívem egyre hevesebben vert ahogy egyre közelebb és közelebb jött.- Sasuke..én..
Kezdtem volna bele abba amit mondani akartam de Sasuke szótlanul elhaladt mellettem. Mint aki észre sem vett.Megdöbbentem és végignéztem ahogy elhalad mellettem. Összeszorult a szívem a sírás folytogatott. Komolyan ennyire levegőnek néz?
- SASUKEE NE RÁM LÉGY MEGSÉRTŐDVE!! Órdítottam kétségbeesetten utánna de egyáltalán nem reagálta le.
Utánna rohantam elkaptam a csuklóját és rápillantottam. Sasuke sír. Szemeim hatalmas nagyra nyíltak és elengedtem a csuklóját. Sasuke csak állt ott és kezét a fejére hajtotta. Szinte azonnal kitört belőle a zokogás.
Ahogy láttam , hogy Sasuke sír , önkényesen megöleltem és simigatni kezdtem a hátát és a fejét.
Már éppen hogy kezdtett volna megnyugodni mikor egy gúnyos hang ütötte meg a fülünket:• nah megvan a híres Sasuke kire veri a f... Röhögnek gúnyosan a többiek mögötte.
Annyira elkapott az ideg , hogy senkire nem gondolna oda rohantam és elkezdtem püfölni a fejét.- BAZDMEG TE ROHADÉK ne merj mégegyszer így beszélni. Ha megtudom hogy mégegyszer pofázni mersz ketté töröm az ÁLLKAPCSOD!
• igérem!!! Igérem csak eressz el.
Eleresztettem , majd a többiekkel együtt futni kezdtek. Ahogy figyeltem a többiek menekülését , hírtelen kaptam egy hátulról történő ölelést.
Vajon ez Sasuke?
YOU ARE READING
Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}
Romance/ FIGYELEM ‼️ A könyv 🔞 + ot tartalmaz ami egyáltalán nem "cenzúrázott" csúnyabeszéd , és kacifántos kalandok jelennek meg a könyvben! aki ezek után is olvassa:/ A könyv Naruto szemszögéből mutatja a történéseket. a könyvet rövidin bemutatva: a k...