Uzumaki Naruto szemszögéből:
- Sasuke?
Ahogy hátra fordultam megpillantottam Sasuke csillogó szemét. A sírástól csillog vajon? Vagy attól , hogy megvéttem?
Sasuke lassan magához húzott és csókolgatni kezdett.
Erre teljesen beindultam.
- Sasuke???
Kérdeztem ismét de immár erőteljesebben.~kérlek..Naruto...légy az enyém..
Szemöldököm felhúzva , hátrébb léptem egy lépést és azon gondolkoztam vajom ezt hogyan is értheti.- Sasuke..ezt hogyan érted?
~ kérlek, ma találkozzunk valahol kettesben , mondanom kell valamit!
- nem mondanád inkább most?
~ mennem kell órára , csak elötte megmosakodom ne lássák , hogy sírtam.
- rendben a koliban találkozunk!
Visszasiettem a terembe és elkezdődtek az órák , kínkeserves volt kivárni a koli kezdetet. Nem bírtam figyelni az órákon mert folyton az a csók járt az eszemben. Nah meg az a kijelentés. "Naruto légy az enyém"
A hideg kiráz ahogy erre gondolok.
Nah meg...lehet kicsit beindultam tőle.
A világért sem utasítanám el Sasukét.
Várjunk csak..miket gondolok én....jézusom de hülye vagyok hiszen Sasuke csak szórakozik velem az tuti.
Nem szabad erre gondolnom...még a végén az ágyában kötök ki.Mikor vége lettek az óráknak , rohantam is befelé a koliba. Mindenhol kerestem Sasukét azonban sehol sem találtam. Mikor már az idegeimre ment , hogy bárhol keresem sehol sincs ezért inkább bevonultam a szobámba és elővettem a tanulnivalót.
Mikor a tanszobának vége lett , lementünk vacsorázni és a vacsorán egy érdekes bejelentést tettek.• Minden fiúnak kötelező jelleggel hordania kell az egyenruháját a suliban!
Remek...még azt a fost is hordani kell , nah igy tuti úgy fogok kinézni mint egy hordó. Nem is inkább mint valami két lábon járó hörcsög. Ha egy kicsivel szükebbre varrnák akkor meg úgy éznék ki mint egy buzi harisnyában. Édes istenem sose lesz jó semmi ami az egyenruhához köthető.
Mikor megvacsorázott mindenki elmondtuk az esti imát és visszasétáltunk a koliba. /Általában kajálni a suliebédlőben szoktunk a suli pedig a kolival szemben van/
Ahogy figyeltem a sorban Sasukét hátha meglátom valahol de mintha szőrén szálán eltűnt volna. Kezdtem aggódni tehát elharároztam felkopogok hozzá!
Mikor az ajtajához értem , szinte alig mertem megfogni a kilincset nehogy valami olyasmit csináljon én pedig rányissak.
Ahogy nyitottam volna a kilincset hírtelen egy hang szólalt meg mögöttem.~ Naruto? Te mitcsináltál a szobámba?
Rémülten fordultam oda hozzá.- én? Nem mentem be. Azt hittem valami bajod esett , egész délután nem láttalak.
~ ne haragudj az igazgató a nevelőszüleimmel beszélt engem pedig bevittek a rendőrségre ezzel a telefonos kutyulással kapcsolatban.
- jolvan , szóval mitakartál mondani nekem?
~ gyere be kérlek nem 5 p lesz.
Mi nem 5 p lesz? Mit fog csinálni velem Sasuke?
YOU ARE READING
Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}
Romance/ FIGYELEM ‼️ A könyv 🔞 + ot tartalmaz ami egyáltalán nem "cenzúrázott" csúnyabeszéd , és kacifántos kalandok jelennek meg a könyvben! aki ezek után is olvassa:/ A könyv Naruto szemszögéből mutatja a történéseket. a könyvet rövidin bemutatva: a k...