12.

1.7K 73 5
                                    

Uzumaki Naruto szemszögéből:

Ahogy Sasukét lassan levetkőztettem , éreztem , hogy tennem kell valamit.
Annyira beindultam...szinte mindenem kívánja Sasukét , bárcsak egy varázsütésre benne lehetnék , de félek nem fogja megengedni.

- Sasuke..most hogyan tovább?

~ akarlak téged , tégy amit akarsz.

Mintketten tudtuk , hogy nagyon fájni fog a dolog. Sasuke felhúzta a lábát én pedig a két lába közé emelkedtem , a farkam szabájosan az övéhez ért. Ahogy
Csókolom őt a kezemmel tágitani kezdem majd beléhelyezem majd elsőbb gyengéden aztán erősen tólni kezdem. Látszik Sasukén , hogy fáj neki , nekem is fáj kihúzom majd bűntudattól szenvedve lenézek a földre.

~ ne hagyd abba, csak nyálazd be elötte , hogy jobban csússzon.

Úgy tettem , ahogy parancsolta. De így sem csúszott jobban.

~ kevés nyálat tettél rá.

Szomorúan néztem Sasukét de Sasuke a seggemre ültetett.

~ Majd én segítek.

- tessék? Hogyan?

Ahogy leültem Sasuke bekapta nekem és nyalogatni kezdte , nem birok megszólalni. Mi ez az érzés?? Szinte azonnal eltudnék élvezni. Ne csak ne most.
Hallk nyögésekbe kezdek mikor Sasuke abba hagyja és hanyat dől , most próbáld meg.
Ahogy belé helyeztem és lökni kezdtem a könnyedségtől Sasuke is élvezni kezdett.

~ Naruto , gyorsíts

Ahogy ezt meghallodtam felgyorsítottam és szinte azonnal elélvezett. A légzése felszaporodott és ahogy kihúztam belőle gyengéden felnyögött . Késő , későn húztam ki.
Sasuke fenekéből szinte vízként folyik az ondóm . Ebből lehet baj? Persze tudom nem lehet terhes De nem kap fertőzést?
Ijetségembe lepattantam az ágyról mikor Sasuke tisztogatni kezdte magát.

~Naruto , ez ugye tudod hogy nem maradhat odabenn?

- most mitcsináljak?

Gyere ide és probálj kezdeni velem valamit. Sasuke látszik hogy nem aggódik , talán még mindig bevan indulva? Ahogy közelebb mentem a fülembe súgta.

~ nem lesz semmi bajom ne aggódj.
A langyos szobahőmérséklet szinte forróvá lett , ez az aktus miatt volt? Teljesen megvesztem , ez az érzés ..mintha boldog lennék.

Sasuke vajon megbánja? Ugye az enyém marad?

Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}Where stories live. Discover now