14.

1.2K 71 2
                                    

/ Uzumaki Naruto szemszögéből /

- Sasuke , kelj fel! Aggódom érted.
Ráztam ki Sasukét az ágyból mire ő kómásan felpattant.

~ Naruto?? Mit keresel itt? Köhéncsölt miközben kérdezgetett.

- aggódtam...eltűntél..attól tartok utálsz engem.

~ Naruto menj el...elfogod kapni , mit keresel itt?

- miért utálaz ennyire?? Mi bajod lett hirtelen? Annyira kétségbeestem , hogy Sasuke pulcsiát megragadva megcsókoltam őt. De nem pont úgy reagált , ahogy vártam.

~ Normális vagy?? Lökött el és a padlóra estem.

- nem érdekel , hogy elkapom veled akarok lenni!!!

~ Naruto utoljára mondom MENJ EL
Órdította és szép lassan éreztem , hogy a szívem kezd ketté hasadni.

- miről beszélsz? Miért löksz el magadtól? Könnyek gyűltek a szemembe de Sasuke csak kiabálja , hogy menjek el.

- OKÉ , JOLVAN ELMEGYEK.
Kivágtam a szobája ajtaját és sirva kirohantam....mi ütött belé? Ennyire nem akar engem? ....fáj , hogy ezt csinálja.

/ Két nap elteltével /

Azt hiszem depresszióba estem. Itt a hosszú hétvége és nem tudok kimozdulni a lakásból. Mégis miért vagyok képtelen mindenre? ..

Egyszercsak kopogást hallok az ajtómon:

• Naruto kérlek menj le a boltba.

Szól az egyik nevelőszülőm az ajtó mögül.

- muszáj?

• nagyon szépen kérlek rohanj el nekem a boltba! Só , és oregáno kéne!

- rendben egy pillanat és megyek.

Felöltöztem , elkértem a pénzt és elkezdtem sétálni a rövidebb úton. Mikor megvettem amit kell visszafordultam és búsan magam elé néztem azon gondolkozva vajon mi oka lehetett Sasukenak , hogy így bánjon velem.
Sétálás közben egy furcsa hangra lettem figyelmes. Bársony édes a hangja , rádöbbenek , hogy Sasuke az és lepettségemben hátra fordulok. De az érzés mikor hátrafordultam hírtelen megváltozott. Ez nem csak Sasuke , egy szőke hajú lány van mellette. Ismerem őt. Tudom ki ő Ino. Folyton rá volt kattanva általános suliban .. ez baj hiszen egyenesen Sasuke kezét fogja.
Mikor Sasuke is észre vett , hirtelen kirántotta a kezét az összekulcsolt kézdogásból. Elejtem a zacskót ami a kezemben volt. Felkaptam a zacskót a cuccokkal és elkezdtem rohanni. Csak úgy potyogtak a könnyem a szememből.

ELÉG, ÖSSZETÖRTEM.

Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}Where stories live. Discover now