23.

1.1K 55 0
                                    

/ Naruto szemszögéből /

Eloldozott és felöltöztem majd egy utolsó forró csokot nyomtam Sasuke ajkára. Az a durva úgy ahogy van kiütötte a pia.
Felhúztam rá a nadrágját és betakartam ,e azt lássa a koli vezető , hogy meztelenül fekszik egy cotonnal mellette.

Besurrantam a szobámba és fürödni kezdtem. Életem legszebb napja.
Habár az első is nagyon jó volt , mikor Sasuket "basztam" de ez... Még csodálatosabb volt. A fene egye meg legközelebb átveszem az irányítást és és jól belé megyek. Ő is érdemel annyit mint én.

Békésen fürdök mikor meghallom , hogy csörög a telefonom. Kipattanok a zuhany alól és a telóért nyúlok.
Ijedtembebel is ejtem....

/ Sasuke szemszögéből másnap reggel /

Felkeltem és szinte alig enlékszem valamire. Mikor magam mellé néztem egy cotont találtam leesve az ágyról , eléggé kínosan éreztem magam. Emlékszem Narutot csókolom elélvezek de arra már nem emlékszem , hogy és mikor aludtan el.

Felkeltem letusoltam , felöltöztem és elindultam az iskolába.
Kerestem Narutot a tekintetemmel de sehol sem láttam , bementem az igazgatóiba és kérdezgettem Naruto felöl.

• Naruto a tegnapi nap folyamán kiiratkozott a kollégiumból és elment. Elég kétségbeesettnek tűnt és iszonyatosan rémült arcot vágott. Azt mondta soha többé nem jöhet vissza , és kéri ne mondjam meg merre van az ő otthona.

~ MOST CSAK VICCEL? kérem azonnal mondja meg hol lakik szükségem van rá!!!

• Sajnálom Sasuke de nem tehetem.
Kirohantam az irodából és megkerestem Shikamarut.
Őt sem találtam , biztos a külön óráján van. Idegségemben felhívtam édesapám , hátha tudja hol laknak Naruto nevelő szülei de ők sem tudnak semmit.

Minden házat végig csöngetek amerre járhatott. Multkor annál a sarki boltnál láttam , hátha valamerre arra lakik.
Elhagytam az iskola területét és szaladtam a kisbolthoz.
Elég sok futás után megláttam Gaarat bemenni egy házhoz. Ez most mi?
Becsöngettem a házhoz és Gaara nyitott ajtót.

• mit akarsz ?

~ Nem láttad Narutot??

• nem vetted észre, hogy kerül engem? Nem nem láttam te szerencsétlen.

~ tudod hogy hol lakik???

• nem fogom elmondani , vicces hogy neked nem mondta meg.

~ AZT MONDTAM MOND MEG.
ragadtam meg vörös színű pulcsiát.

• Virág utca 11... Boldog vagy?

~ köszönöm!
Azzal elindultam az utcába.

Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}Where stories live. Discover now