Uzumaki Naruto szemszögéből:
A sírás folytogat mikor felnézek és a suli igazgatóját találom magammal szemben.
- Igazgató úr?
• Naruto..! Shikamaru bejött az igazgatóiba és elmondta , hogy nagyon megzuhantál. Tudtam , hogy erre jössz.
Mitörtént? A mai nap nem baj ha kimaradsz , majd én leigazolom a napodat! De holnap kérlek gyere be az órákra , látom , hogy nagyon megviselt vagy! Nem várom el , hogy ma begyere az órákra.- köszönöm ! Erre mégjobban elsírtam magam. Az igazgató hátat fordított és visszagyalogolt az iskolába.
Felpattantam és sétálni kezdtem a városba. Nem tudom még körülírni sem az érzést ami kavarog bennem. A mellkasom szorong az érzés amit érzek megől belűlről. Szerelmes vagyok. Mert folyton rá gondolok , egyfolytába rá gondolok és megől a tudat , hogy csak szórakozik végez velem. Azt akarom , hogy megkeressen és átöleljem de tudom hogy ez nem valósul meg.
Visszafordultam és arra gondoltam bemegyek a koliba és ledőlök aludni.
Ahogy visszaértem észrevettem , hogy a szobám ajta tárva nyitva van. Megréműltem , berohantam és meglepetésemre láttam csak a takarítónő volt.- Jó napot kívánok!
• Szép napot Narutó! Ne haragudj , hogy felpakoltam az asztalra a cuccaid ! Muszáj felsöprőgetnem!
- jaj ne hagyja csak segítek önnek!
Ezzel a takarítónővel együtt takarítottuk ki a szobám. A beszélgetések közepedte kitértünk Sasuke szobájában talált dolgokról.
• Naruto..kérdezhetek valamit?
- igen természetesen!
• találtam rólad egy cetlit Sasuke ágyán, ami ....hát csupa csupa ondó volt. És azt akartam kérdezni...hogy esetleg van köztetek valami?
Háttal leborultam az ágyról annyira zavarba jöttem. A takarítónő próbált segíteni felállni , de én csak feküdtem a földön.
- mi? Ennyit bírtam kinyögnina számon.
• ne haragudj Naruto nem akartam illetlen lenni! Ne vedd tolakodásnak nem azért kérdezem!!
A szemem szinte csillagokba áll , nem akarom felfogni a hallodtakat.
- sem...semmi baj ! N-nem vagyunk együtt Sasukéval egyenesen fingom sem volt erről.
Erre a takarítónő elvörösödött és össze vissza kapálózni kezdett.
• Jaj Istenkém , ne mond el Sasukénak , hogy tudsz róla . Basszus de buta vagyok.
- ne tessék haragudnii magára! Kelek fel a földről és próbálom nyugtatni az idős hölgyet.
• kérem ne Haragudjon rám Naruto de elkell rohannom!
Mire megszólaltam volna a takarítónőnek már se híre se hamva nem volt.
Szóval Sasukénak van rólam egy képe?
Belenéztem az ajtómra akasztott tükörbe elmosolyogtam sunyin magam és csak egy valamire tudtam gondolni!
/ Besurranok Sasuke szobájába és körbe kutatom a cuccait/
Megfogtam a kulcsom és átrohantam Sasuke szobájába. Lassan beleemeltem a kulcsot a zárba és hallkan elfordítottam , ahogy kattant a zár már be is surrantam a szobába. Magamra csuktam az ajtót és körbenéztem a szobába. Nem sok időm van, a takarítónő bármikor erre jöhet szellőztetni.Szinte azonnal az ágyra pillantottam és a tegnap este pergett le a szemem elött. Elpirultam és elhesegetve a gondolataim , nekiálltam kutatni az ággyal szembeni fiókba. Semmi , tankönyvek halmaza. Mikor eszembe jutott , hogy a takarítónő azt mondta az ágyon találta. Rápillantottam az ágyra de azon semmi sem volt. Lenéztem az ágyalá, a párna alá és szinte mindent átforgatva semmit sem találtam. Majd rápillantottam az éjjeliszekrényére. Ahogy kinyitottam a szekrény ajtaját egy csomó képet pillantottam meg magamról.
Az összes képen valami odaszáradt ragacsos dolog volt. Basszus Sasuke te beteg vagy , suttogtam hallkan.
Visszarendeztem az ágyat és lépteket hallodtam a szoba felé. Azonnal az ágyalá bújtam.Lefogok bukni? Ez a takarítónő??
YOU ARE READING
Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}
Romance/ FIGYELEM ‼️ A könyv 🔞 + ot tartalmaz ami egyáltalán nem "cenzúrázott" csúnyabeszéd , és kacifántos kalandok jelennek meg a könyvben! aki ezek után is olvassa:/ A könyv Naruto szemszögéből mutatja a történéseket. a könyvet rövidin bemutatva: a k...