Uzumaki Naruto szemszögéből:
Ahogy visszafordultam a koliba , megálltam a folyosón és inkább Shikamauru ajtaja felé vettem az irányt.
Bekopogtattam de nem válaszolt senkisem.
Tudtam hogy hamarosan kezdődik a tanszoba / 3 óra hossza ahol a diákok csak a tanulással foglalkoznak/ majd a tanszoba végezte után a vacsora és a 2 órás kimenő.
Úgy gondoltam hamarabb elkezdek tanulni és majd hamarabb kéreckedek le enni mivel , úgyis mindig sokan vagyunk egyszerre, én pedig nem szeretem a tömeget.Bementem a szobába kipakoltam a könyveim és nekiálltam tanulni. Már egy jó órája lehetett a tanszoba elkezdésekor mikor rájöttem , hogy az egyik matek feladathoz szükségem lenne egy számológépre azonban nekem nincs a koliban.
Ismét Shikamaru ajtaján kopogtam mikor kinyitotta és így szolt:• Naruto , nem szeretem ha tanulás közben zavarnak! Mit szeretnél?
- ne haragudj haver..csak egy számológépre lenne szükségem.
• figyelj én is körbe szaladtam már az egész kolit és csak egy gyereknek van ő pedig még nekem sem adta oda nem hogy neked...
- miért ki az?
• Sasuke az . Egyedül nála van két db is de nem hajlandó oda adni senkinek.
- jolvan me haragudj hogy zavartalak! Köszi az infót!
• szivesen! Az esti kimenőn átjösaz? Úgy mint tegnap csak most pia nélkül!
- persze !
Shikamaru becsukta a szobája ajtaját és elimdultam vissza a szobámba. Vajon megérné felkopogni Sasukét egy számológépért?...ahhj dehogy is kérem el tőle...
Kis gondolkozás után csak szükségem lett a számoló gépre tehát kivágtattam idegessen az ajtómon és nagylevegőt vettem. Kihúztam magam és magabiztossan bekopogtattam Sasuke ajtaján.~ gyere be!
Kiálltott ki.Kissé agyaltam benyissak-e , de végül kinyitottam az ajtaját és beléptem a szobájába.
~ Naruto? Hát te?
- ő...izé...van egy számológéped..? Csak egy pillanatra kéne.
~ gyere közelebb mert ha magadba mormogsz nem hallom.
Közelebb mentem már nagyon nagyon közel, lehajóltam és így szoltam:
- van egy számológéped? Vagy süket vagy?
Sasuke gúnyolódni kezdett én pedig a hajába markoltam.
- elég oda adod azt a szart vagy nem?
Sasuke elkapta a pulcsim nyakát és közelebb rántott magához. Az ajkumk azinte összeért.
~ Héy Naruto..csak akkor kapod meg a számológéped ha este átjössz és segítessz nekem az egyik technika elsajátításában.
Suttogta és totál elvörösödtem.- jó segítek . Rántottam ki magam a szorításából mire a kezembe nyomta a számológépet.
Kirontottam , és visszarohantam a szobába. Megcsináltam a matekot és a tanszobának is vége lett. Egyáltalán nem mentem át enni. Nem tudtam , folyton azon járt az agyam vajon melyik technikát akarja velem gyakorolni. Ő azt hiszem kicsit túlgondolgam a dolgot és azon kaptam magam , hogy az agyam már azt vetítette mivan ha nem...az önv. Technikát akarja velem.. kicsit belepirultam és elhesegettem a gondolataim. Áhh biztos nem , nem lehetek ilyen hülye Sasuke nem buzi.
Meg hát persze én sem. Legalább is azt hiszem.Mikor a többiek vissza értek , Sasuke kopogtatott az ajtómon :
~ jössz segíteni?
- persze , és hozom a számológépet is!
Elimdultunk a szobája felé , majd mikor kinyitotta az ajtót fwlkapcaolta a villanyt.
Leültünk az ágyra és mire belekezdett volna a mondatába kiégett a vilanny. Márcsak a holdfény világított be a résnyire hagyott redőnyön.
Basszus...
Sasuke és én lassan felálltunk és tapogatózni kezdtünk az ajtó kilincs után.- MEGTALÁLTAM! Kiáltok fel és boldogan nyitnám ki az ajtót amikor a túloldalról nevetést hallok.
• hát onnan nem jöttök ki. Tökéletes időzítés.
~ ENGEDJETEK KI MINKET HÜLYE GYÖKEREK.
Kiab Sasuke reménytelenül. Lenyomom a kilincset mikor észlelem , hogy bezártak minket. Tudni ke , hogy az ajtókat egy bizonyos kulcs nyitja tehát bármikor bárki bezud menni bárhova
Idegesen visszakúsztam az ágyra és figyelmessen hallgattam ahogy Sasuke közeledik az ágy felé.~ Ne haragudj a kellemetlenségért! Megkéne keresni a kulcsom! Ami valószínűleg a kabátzswbembe van!
- hol a kabátod? Hát elvileg az ágyra dobtam le de ha nincs az ágyon akkor lenthagytam a folyosón....akkor viszont ittragadtunk.
Sasuke felmászott az ágyra és keresni kezdte a kabátot. Azonban nem a kabátra markolt rá.. véletlen a kezemet érzintette meg.
~ ne haragudj Naruto nem akartam!
- Ss-Semmi baj..
Mivel semmit sem látott így azt hitte Sasuke kikerül engem azonban egyenesen rámmászott a sötét ágyon. Éreztem a lehelletét a nyakamon.
Nem mertem megszólalni.
A szája ahogy beszélni szeretett volna hozzáért az enyémhez.-Sas.....
Mire kiejtettem volna nevét Sasuke ajkát éreztem az enyémen. A szívem majd megszakad úgy ver.
Ő most megcsókolt engem?
YOU ARE READING
Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}
Romance/ FIGYELEM ‼️ A könyv 🔞 + ot tartalmaz ami egyáltalán nem "cenzúrázott" csúnyabeszéd , és kacifántos kalandok jelennek meg a könyvben! aki ezek után is olvassa:/ A könyv Naruto szemszögéből mutatja a történéseket. a könyvet rövidin bemutatva: a k...