11.

1.6K 78 4
                                    

Uzumaki Naruto szemszögéből:

Mikor besétáltam Sasuke szobájába még nem is sejthettem mi vár rám odabenn. Mikor beléptem az ajtón Sasuke mély lélegzetet vett és így szolt:

~ Naruto tartozom egy vallomással neked!

- miféle vallomással?

~ amikor bezártak minket a szobába..az nem volt véletlen.

- ezt hogy érted??

~ megkértem a haverom , hogy zárjon be minket. Teljesen mást terveztem veled csak nagyon ijedtnek tűntél és nem mertem hozzádérni.

- hozzámérni???? Erre totál elvörösödtem , szinte vibrált köztünk a levegő.

~ nem akartam elmondani , de..rájöttem , hogy tudsz arról amit irántad érzek.
Hogyan? Hogyan jött vola rá?? Milyen érzések?
~ mikor lenéztem az ágyalá megtaláltam a nyakláncod a földön!
A kedvenc képem rólad ami mindig a jobboldalon van , az akkor a baloldalon volt. Tisztába vagyok azzal hogy tudod miket csinálok. Naruto én..

- Sasuke....vágtam közbe , miért vered rám állandóan? És miért pont én?

Nem is válaszolva a kérdésemre közelebb jött hozzám és csókolni kezdett. Olyan hevesen kezdtünk el csókolozni , hogy a nyakláncom ami a kezében volt , az a földön landolt.
Olyannyira akartam őt mint még soha senkit. Akarom őt. Érzem minden porcikámmal.
Sasuke lassan kicipzározta a felsőm és kezét végighúzta a testemen.
Emellett mindvégig csókolt.
Mi ez az érzés? Ismét beindultam , de kissé olyan mintha bepisiltam volna.
Ahogy lenéztem , nehogy behugyozzak itten a nagy izgulásba arra lettem figyelmes , hogy ez túl kicsi folt ahhoz , hogy "pisifolt" Legyen. Annyira beindultam hogy benedvesedtem?
Sasuke látta hogy hova kószál a tekintetem és ő is a nadrágomra tapasztotta a figyelmét. Elpirultam mikor hírtelen elkezdte a gatyámon keresztül fogdosni a farkam. Szinte bizseregve éreztem magam. Olyan jó ahogy hozzám ér.
Sasuke lassan felnézett rám és így szolt:

~ kaphatok engedélyt arra , hogy levegyem a nadrágod Naruto?
Mi ez az érzés , tiltakozni akarok de egyáltalán nem tudok , a szám egy igenre kerekedig Sasuke pedig lentebb csúsztatja a nadrágom. Nem ez nem történhet meg. Megfogom a kezét és tiltakozni kezdek. Sasuke döbbenten nézi a reakcióm.
~ ne félj Naruto nem bántalak igérem! Majd totál mesztelenre vetkőztet.
Nem akarom , nem állok erre készen.
Ahogy tiltakozni probálok Sasuke az ágyra lök és erősebben , hevesebben csókolni kezd a számról a nyakamra téved a szája. Oly annyira kívánni kezdem , hogy karmólászó vágyakozás érzésének eleget teszek a hátán. Nem akartam , hogy így történjen de nem tudok ellenállni neki.
Sasuke ismét a számat csókolja de már érezhető , hogy ő is bevan indulva. Felállt neki is. Nem fogok bírni magammal. Mindig ő irányít mindent. Az önvédelmi órán is ezt így csináld ezt úgy csináld. Felcsesztem magam ezen és egy határozott , gyors mozdulattal a hátára fordítottam. Sasuke döbbenten és elpirultan figyelte mitszeretnék csinálni. Fölé hajoltam majd egy nyelves csókot kértem tőle , mivel én már totál pucér voltam , így elkezdtem őt is vetkőztetni. Most hogyan tovább?

Vajon , hogy kell két fiúnak lefeküdni?

Vonzódom Hozzád! {SasuNaru}Where stories live. Discover now