4

370 10 0
                                    

„Kurva!" Zakřičela dost nahlas Avery. Díky ní teď na nás koukají úplně všichni kluci v jídelně. „Em jak jste se sem dostali?" Řekl vysoký kluk. Měl snad skoro 2 metry. Asi každý kluk tu byl vysoký měli víc jak 185 cm. „nějak? Pa a pusu." S Avery jsme chtěli utéct ale zazdili nám cestu. „A kdo si ty?" Zeptal se kluk vedle něho. Byl o trochu menší ale jen o trošičku. „Já jsem jeho dvojče" ukázala jsem na Noaha který na nás furt jen civěl. „Ty máš ségru?" Ozvalo se sborově z celé místnosti. „No?" Koukal na ně Noah. „Měli bychom se seznámit." Řekl ten nejvyšší.
„Hele my musíme odnést tohle rodičům takže někdy jindy." Řekla jsem a spolu s Avery jsme to odnesli rodičům. „Holky pojďte do obýváku bude proslov." Řekla nám mamka. Šli jsme do obýváku kde už byli všichni. S Avery jsme si stoupli trochu dál než ostatní.

„Všechny rád vás tu vidím. Svolal jsem tuhle sešlost abych vás seznámil s novým trenérem a hráčem. Je to můj bratr Peter a můj synovec Noah." Strejda představil tátu a mého bráchu. Všichni začali tleskat. Pak tam říkal další věci ale my s Avery jsme si povídali pro sebe, najednou nás obě někdo chytil kolem ramen. Neměla jsem tucha kdo to je. Jediný co vím že mě chytil kolem ramen ten nejvyšší. Barvu vlasů měl špinavou blond. Krásné modré oči až jsem se v nich ztrácela. Avery chytil ten druhý co nám stoupl do cesty když jsme chtěli utéct. Měl hnědé vlasy a zelené oči. „čauky Avery a ty neznáma nechtěla bys ses s námi seznámit. Já jsem Lucas a ten vedle Avery je Harry." Usmál se na mě Lucas. Takže Lucas. Usmíval se takovým tím úsměvem kterým dostával holky do postele a když jsem se podívala na Harryho tak se tvářil stejně. „Víš že ani ne" odbila jsem ho.
„Nehraj si na nedostupnou" sklonil se ke mně blíž Lucas. I když jsem vysoká o proti němu jsem byla malá. „Avery ani si nám neřekla že máš takhle pěknou sestřenku." Usmál se na ní Harry. „Já hezkou sestřenku nemám. Já mám sexy sestřenku" usmála se na Harryho nazpátek. „To musím souhlasit" přidal se k ní Lucas. Najednou k nám přišla máma. „Luno nechceš dneska spát u Avery. Jé! Dobrý večer chlapci" usmál se na ně moje mamka. Díky mami teď ví moje jméno. „Dobrý den." Řekli kluci sborově. Lucas se přiblížil k mému uchu „Takže Luna jo? To znamená měsíc. Už mám pro tebe přezdívku" vylezla na mě husí kůže. Tak blízko se ke mně dostal za pouhých par minut. „Jistě že chce." Odpověděla Avery za mě. „Tak jo pa. Moc mě těšilo kluci." Mamka se s námi rozloučila a šla nazpátek za tetou. S tetou jsou nejlepší kamarádky od střední. Teta poznala strejdu a věděla že má bráchu, takže ho seznámila s mojí mamkou a oni se časem dali dohromady. „Tvoje mamka je velmi milá. Těšilo nás Luno." Řekl Harry a odešel spolu s Lucasem od nás zpátky ke klukům z týmu. „Kdyby nepřišla tvoje mamka tak ani neznají tvoje jméno. Určitě tě teď budou s klukama rozebírat." Šťouchla mě do ramene Avery.

Asi od půl dvanáctý večer začali hosti chodit domů. Mojí rodiče odešli spolu s bratry ve dvanáct.

„Půjč mi něco na spaní." Poprosila jsem Avery. Avery mi podala její menší tričko a kraťasi. „pustíme si film?" Zeptala jsem se Avery jelikož jsem ještě nechtěla spát. „jasný. Něco najdu." Avery hledala film a mně najednou začalo chodit oznámení za oznámením na ig. „Kdo tě otravuje" zeptala se mě Avery „Nevím" vzala jsem si mobil a podívala jsem se. Začali mě sledovat kluci z týmu. „Tak?" Vyzvídala Avery.
„Začali mě sledovat." Upřeně jsem koukala do mobilu. „Kdo?" Zeptala se Avery. Bože ta je asi blbá. Kdo asi? Jen jsem jí ukázala mobil a nic neřekla. „No ty vole. Hele píšou ti." Řeka mi Avery. Já jsem se rychle podívala kdo byl to Lucas a Harry.

L: čauky měsíčku ;)

Já: Jak ses dozvěděl můj IG a proč ho mají i tvý spoluhráči!?

L: tak tvůj brácha byl tak milej a řekl mi ho a neřekl ho jen mně ale i klukům :))

Já: Výborný

L: Dneska ti to slušelo v těch šatech.

Na to mi začal psát Harry.

H: čau Luno.

Já: Další? Co potřebuješ?

H: Jak další?
H: budeš spolu s Avery nám chodit na zápasy a tréninky?

Já: nemám to v plánu ;)

Přišlo mi dalších 5 upozornění od Lucase. Bože to to neumí vydržet chvilku?

L: Nedávej zobrazeno!
L: To tě neučili že to je neslušné
L: odpovídej!
L: měsíčku!
L: no taaaak

Já: bože ty to na chvilku nevydržíš?

L: Ne a měla by si být šťastná že někdo jako já ti píše ;).

Já: o můj bože Lucas nevím jak dal mi píše!! Jdu spát :)

L: Lukas Beck. A neříkej že jdeš spát!

„Tak co?" Avery hned vyzvídala. „Nic zajímavého pojď se koukat radši." Ukázala jsem na televizi kde měla NETFLIX. Po chvilce jsme obě dvě usnuly.

WAR OF LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat