8

305 7 1
                                    

Stojím u automatu a nevím jaký kafe mu koupit. Vždyť mi Harry ani neřekl jaké chce. Najednou mě někdo chytí kolem pasu. Leknu se a otočím se na danou osobu. První co uvidím jsou pevné svalnaté ruce. „Lekla ses měsíčku?" Zeptal se mě. Hned jsem zdvihly hlavu a uviděla Lucase. „Co děláš ty debile!? Víš jak jsem se lekla!?" Vyjela jsem po něm a bouchla ho do hrudi. „Au! Hned mě nebouchej, sluší ti to když jsi naštvaná." Zasměje se Lucas. „Nech mě bejt" otočila jsem se k automatu a vybírala Harrymu kafe. „Nebuď naštvaná. Harry pije po zápase Turka." Jak sakra Lucas ví že to kafe kupuju pro něj. „Jak víš že je pro něj?" Zeptala jsem se Lucase. „Harry je moc línej aby sem došel, protože tam v bufetu je jeho ex a tu on nenávidí. Ještě k tomu jedinej Harry má rád tohle kafe z automatu." Neodpověděla jsem mu. Chtěla jsem být už daleko od něj. „To mě budeš teď ignorovat?" Lucasi to si blbej nebo co? Jasně že budu. Vzala jsem kafe a chtěla odejít jenže Lucas mě chytil za ruku a přitáhl si mě k sobě. „Měsíčku neignoruj mě." Lucas mi při tom dal vlasy za ucho. „Nech mě bejt." Vytrhla jsem se mu a otočila se k odchodu. Když jsem odcházela tak jsem slyšela jak se Lucas směje.

Lucas
S klukama v šatně jsme se bavili o Luně. Samozřejmě když tam nebyl ještě Noah. Dal jsem jim jasně najevo že je moje. Nebo takhle nejsem na vztahy holky mám jenom na to jedno ale pokud je jako Avery tak mi nikdy nedá. Avery je jedna z mála holek co mi ještě nedala.

Při zápase jsem dál poslední nejdůležitější gól. Kluci se semnou obejmuli. Potom jsem ukázal na Luno a mrkl na ní.

„Budeš chtít dneska kafe?" Zeptal jsem se Harryho. „Ó! Ty mi pro něj půjdeš?" Koukl na mě Harry s rozzářenýma očima. Musel jsem se pousmát. „Já ne, ale ty přemluvíš Lunu ať ti jde pro něj. Já tam na ní počkám a dokážu jí jak jsem dokonalej." Šťouchl jsem Harry do ramene. „Že mě nenapadlo že to nějak nevyužiješ." Zasmál se Harry. No jo no prostě to jsem já. „Fajn už se mi nesměj a radši jí jdi přemluvit." Ukázal jsem na dveře a čekal až se Harry zvedne.

Netrvalo to dlouho a Luna se najednou objevila u automatu. Bylo vidět že neví jaký kafe mu má koupit. Opatrně jsem se k ní přiblížil a chytil jí za pas. Tím jak se lekla tak sebou i trochu škubla. Nedá mi to a musím se jí zeptat „Lekla ses měsíčku?" Ona opatrně zvedne hlavu a vyjede po mně „Co děláš debile!? Víš jak jsem se lekla!?"  Bouchne mě do hrudi. Nebylo to nic strašného dostal jsem i věci ránu ale na holku má dobrou ránu „Au! Hned mě nebouchej, sluší ti to když jsi naštvaná." Trochu jí vyprovokuju, nevím proč ale baví mě jí provokovat.
„Nech mě bejt" Luna se otočila a začala vybírat kafe. Už se mi jí povedlo naštvat. „Nebuď naštvaná. Harry pije po zápase Turka."Bylo vidět že neví jaký mu má vybrat. „Jak víš že je pro něj?" Zeptala se Luna. „Harry je moc línej aby sem došel protože tam v bufetu je jeho ex a tu on nenávidí. Ještě k tomu jedinej Harry má rád tohle kafe z automatu." Neodpověděla mi. „To mě budeš teď ignorovat?" Zeptám se jí, co by jiný holky za to že se vůbec na ně podívám daly. Vzala si kafe a chtěla odejít. To jí ale nedovolím „Měsíčku neignoruj mě." Řeknu Luně a dám jí vlasy za ucho „Nech mě bejt." Vytrhla se mi a otočila se k odchodu. Bože tohle bude těžší než jsem si myslel, musím se tomu smát.

Luna
„Ať jde ten debil do prdele, vychutnej si kafe." Podám Harrymu kafe. Nechápu proč tam zaa mnoumnou Lucas lezl. „Děkuju." Usměje se na mě Harry ale dál se nevyjadřuje. „Co je?" Zeptal se mě Noah. „Co je? Nic jen jsem si ukopla malíček." Nemůžu mu říct že jsem potkala Lucase, začal by mi říkat že na kluky jsem moc malá a to je jenom o 10 minut mladší. „Jedem?" Zeptá se mě Noah. „Jo! Čau Harry." Rozloučím se s Harrym a jdu si sednout do auta. Jediný co ještě uslyším než zavřu dveře je jak se brácha loučí s Noahem a Harry mi ještě jednou děkuje za kafe.

WAR OF LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat