Lucas
Proč jsem jí políbil? Její brácha mě zabije nebo líp, všichni její bratrové. Ale tak byl to úkol jako úkol. Aspoň jsem toho mohl využít. Čekal jsem, že mě od sebe odtáhne, ale neudělala to.
„Kámo to si zabil!" Šťouchnul do mě Harry. Má v sobě už něco. „Jo, já vím, ale zítra mě Noah zabije." Budu to muset nějak napravit. „Pojď si vzít nějaké pití." S Harrym jsme se vydali do kuchyně, tam jsme potkali Zacha, Matta a Jamese. Chtěli něco namítnout, ale pak radši drželi hubu. „Já vím byl to blbý nápad." Řeknu jim a při tom si nalévám pití. „Jestli tim rozhádáš tým , tak tě uškrtím. Jsi kapitán, takže ty to budeš muset dávat do pořádku." Už jsem vám řekl jak je Zach až moc chytrej, ne? „Já vím! Promluvím si s nim tak za hodinu." Moc se mi nechce ale Zach má pravdu.
Rozebíráme s klukama hokej. Snažím se nemyslet na ten polibek ale nejde to. Měla tak měkké rty, které chutnali po jahodách. Co to melu?! Byla to jen pusa. Musím si někoho najít dneska abych zapomněl co se stalo před půl hodinou. „Ty vole kluci! Vidíte jak to Avery sluší." Řekne opile Harry.
Podíval jsem se kam ukázal, tancovala tam Avery, ale vedle ní hned i Luna. Tancovala spolu s holkami. Nedokázal jsem z ní spustit oči. Užívala si hudbu a při tom se smála něčemu co teď jí řekla ta její kámoška Dí. Její Dlouhé nohy mě dostávaly do rozpaků.
„Harry ty nějak už dlouho jedeš po Avery." Zasměje se James. „Jo no, já myslel že jsi na jednorázovky." Do dá Matt. „Ty už mě nebaví. Dělají nedostupný a pak ti stejně za hodinu skončí v posteli. Avery je jiná ta je doopravdy nedostupná. Snažím se o ní už dva roky. Vždy mě pošle do prdele." Řekne Harry.
Harry chtěl něco říct ještě, ale najednou se vypla hudba a byla slyšet hádka dvou kluků. V obýváku byl velký kruh o kolo nich. Matt a já jsme se hned drali doprostřed.
Jeden z nich byl totálně mimo, ale ten druhý byl docela v pohodě. „Přestaň mi ošahávat holku debile!." Zařve na něj ten víc v pohodě. „Kde máš...na.. napsaný že je to TVOJE holka." Pustí se do něj ten druhý borec. Chlapeček by se měl naučit že do cizího zelí se neleze.
Toho v pohodě, to dost nasralo. Rozpřáhl se a jednu mu ubalil. Au! Najednou se ozvala nejspíš ta jeho přítelkyně. „Bryce! Nech ho! Je opilý!" Vystrašeně prosí svého přítele.
Ožrala se sebral ze země a rozhodl se mu jednu vrazit nazpět. Rozpřáhl se, ale jeho stav mu to nedovolila a neudržel se na nohou. Práva noha mu uklouzla a spadl na holky. Luna se udržela na nohou ale Avery spadla spolu s tím borcem.
Neváhal jsem a šel jsem si to s tím borcem vyřídit. Ale Luna byla rychlejší.
„Děláš si prdel! Zvedni tu svojí vožralou prdel a táhni!" Ta se nezdá. Donutilo mě to zastavit a jen na ní tupě zírat. Po 10 sekundách se k ní přidá Avery. „Nikdo není tady zvědavej na nějaký rvačky, táhni!" Je vidět že jsou příbuzný. Noah a Zach se prorvali davem a borce vyhodili z domu.
Ticho, trapný ticho. Naštěstí je tu jeden egzot vožralej jménem Harry. Harry se rozhodl vzít všechno do svých obřích rukou. „ Ty volee. Co takové ticho tady!? Nemáme to tady náhodou rozjet? Kdo chce panský striptýz?" To je debil! Ten se úplně posral. Holky tady začaly pískat jak o život. Normálně bych mu to dovolil, ale teď by to byla chyba.
Rychle vlezu do davu a dřív než si Harry stihne sundat tričko zatáhnu ho za ruku a táhnu ho do kuchyně. „Co děláš Kámo!? Já chtěl udělat na pár holek dojem a nějakou večer potěšit." Neřekl náhodou před 20 minutami že je udělanej z Avery? „Kámo dneska ne. Měl by si přestat už dneska chlastat. Zítra je trénink a ty tam budeš jak medvěd. Jsme na ledě ne v posilce." Asi je mu to jedno, protože ten debil si otevírá pivko.
„Hej! Holky!" Otočím se na koho Harry volá. Otočí se na nás malá brunetka s hnědýma očima a menší obarvené blondýnka, taky s hnědýma očima. Mají na sobě titěrný šatičky, který jim sotva sahají pod zadek. Nestěžuju si, pravě naopak.
Obě se na sebe uculí a vydají se našim směrem. „Jak se máte slečny?" Harry nasadil svoje flirtovní fígle. Doufám že to neposere. „Teď už dobře co vy?" Odpoví blondýnka a mrkne na mě. „My se máme výtečné. Myslím že by jsme se měli seznámit." Řekne Harry a projede si obě dvě od shora dolů. „Taky si myslím." Odpoví mu brunetka a táhne ho za ruku ke gauči. Než se naděju blondýnka udělá úplně to samé.
Uběhlo asi půl hodiny a Harry se už líbá s tou brunetku. Myslím si že ta blondýna se jmenuje Taylor. Svými očima mě svádí už pět minut. Je pěkná nebudu lhát ale jak říkám vážný vztah je pro mě přítěž. Musím se na sto deset procent soustředit na hokej. Kvůli dědovi. Nebýt jeho tak ho nehraju. Otec by si spíš přál, kdybych hrál Americký fotbal nebo ještě líp, pokračoval v jeho stopách a stal se právníkem. Ani za nic. Na škole máme práva a ne že bych propadal ale přežívám.
Rychle zpátky k blondýně jménem Taylor. Právě teď mi šahá na mého kamara přes džíny. Rychle se tam dolů podívám... Je v pozoru. Taylor se usměje a vezme mě za ruku a táhne mě do nejbližšího volného pokoje.
Bingo máme ho!
Nemarní časem a hned si mě přitáhne do polibku. Líbá dobře, ale něco tomu chybělo, když jsem se líbal s Lu... Co to melu?! Je mi jedno s kým se líbám přece jde jenom o jednorázovku. Rychle mi sundavá triko a já jí na oplátku sundavam šaty.
Jsme v tom nejlepší, ale to bych nebyla já, kdybych neměl smůlu. Někdo nám vlezl do pokoje. Taylor zakřičí a já se rychle otočím ke dveřím. Měl jsem v plánu tu osobu seřvat, jenže když jsem se na tu osobu podíval zjistil jsem že je to Luna. „ Omlouvám se." Zakřičí rychle. „Do prdele Lucasi!" poznala mě. Super, fakt super. Nestihl jsem nic říct protože rychle zavřela dveře.
Dokončil jsem, co jsem i začal, ale bylo to hodně divný. Nebylo to poprvé, kdo mě někdy vyrušil při tom, ale bylo to poprvé kdy to byla Luna. Doufám že i naposled.
Vyšel jsem z ložnice a šel do obýváku, kde byl vysmátej Matt a Zach. Super asi ví co se stalo.
ČTEŠ
WAR OF LOVE
RomancePět děti, z toho čtyři kluci a jedna holka. Být prostřední dítě není někdy lehké. Luna si toho prožila hodně. Rakovinu, která jí potkala v devíti letech a musela skončit se sportem, který jí naplňoval. Rakovina sice ve dvanácti letech zmizela, ale r...