Domů jsme přijeli na oběd, možná trochu po obědě. Mamka má na 3 dny volno takže udělala naše oblíbené špagety. Po tom co jsme dojedli jsem si šla připravit do školy. Jelikož zítra jdu poprvé tady do školy. Popravdě netěším se, ale Avery mi slíbila že to bude v pohodě.
Celý den jsem nic moc neudělala, ale dozvěděla jsem se že máme doma posilovnu. Byla hezká a velká, určitě tam budu cvičit.
Už se blížila 9 hodina večerní a já se rozhodla jít vysprchovat. Ve sprše jsem furt přemýšlela nad Lucasem. Proč je furt tak dotěrný? Jestli si myslí že se s nim vyspím tak ať na to hošánek rovnou zapomene.Vylezla jsem ze sprchy a bylo 22:00 to jsem tam byla hodinu? Ups. Už jsem byla unavená tak jsem si šla lehnou. Po chvilce jsem usnula.
„Crrrr" začal mi zvonit budík, právě je 7:00. Škola začíná v 9. Upravila jsem se a šla dolu na snídani. „Dobré ráno." Pozdravím mamku která děla lívance. „Dobré i tobě, sedni si dělám lívance." Ukázala mamka na židli u stolu „děkuju" ke snídani lívance no nenechte si to líbit. „Kde je Noah?" Zeptá se mamka dvojčat protože zase u stolu chybí Noah. Nestihnou nic říct protože se do kuchyně vřítí polonahý Noah. „Bože obleč se ty Playboyi." Musím se začít smát protože nebudeme si lhát ale můj brácha by byl sexy Playboy. „Já už půjdu Avery by tu za 2 minuty měla být, řekla mi že mně vyzvedne." Dám pusu mámě na tvář a jdou rovnou ke dveřím si obout boty.
Avery není typ člověka co by chodil na čas, ale dneska protože to je "můj den", přijela na čas. „Nazdárek" usměje se na mě Avery. „Čauky, docela divný že si tady na čas." Pošťuchnu Avery. „Neboj, od příštího týdne to tak už nebude." No jo asi bych si na to neměla ani zvykat. „Chci tě upozornit že poslední týden jste spolu s Noahem byli školní téma. O Noahovi se mluví jako o sexy hokejistovi a o tobě jako sexy roštěnce, takže po tobě každý kluk bude házet očko." Řekne Avery. No to jako asi ne. Já chci mít trochu svého prostoru „Aha" nic jiného že sebe nedokážu dostat. „Jak se vůbec dostane Noah do školy jede autem nebo?" „Hele co tak tuším tak jeden jeho kámoš z hokeje chodí na stejnou školu takže jedou asi spolu."Tak už je to tady. Vystupuju z auta a každý pohled směřuje na mě. Holky a jejich pohledy se dají rozřadit do dvou skupin. První byla jakože "to je ta nová holka. Hm Ok asi se s ní dá bavit" a druhá skupina "Ty si ta nová? Tak to si tě podáme." S Avery jdeme dovnitř a vyloženě na nás padají všechny pohledy. „Tady máš skříňku hned vedle mě a kdy..." nestihne to říct a přiběhne za námi jeden kluk a holka. „Nazdar kočky." Pozdraví nás ten kluk. Nevypadá vůbec špatně. Takovej sladkej bonbónek. „Ahoj! Luno tohle je William a Diana." Představí mi je Avery. „Ahoj já jsem Luna." Oba vypadají mile. „Dost jsme o tobě slyšeli. Nemáš náhodou i bratra tady mít?" Vyptávala se Diana. „Jo, jede s jeho kámošem." „Kotě, jen ti chci předem říct že jsem gay takže po mně tak nekoukej." Šťouchne do mě William. No do prdele tak sexy kluk a on je gay? Proč? „Co? Já po tobě tak nekoukám." Zasměju se nervózně. Avery vedle mě stojí a je vidět že se baví na můj účet. „Hele za chvilku zvoní, ty jdi za ředitelkou a my jdeme už do třídy. Sedíme v posledních dvou řadách u okna, poslední sedí Will tak si sedni k němu, já sedím vedle Dí [Diana]" Avery mi ukáže cestu do ředitelny a pak mě opustí a jde do třídy.
„Připravená na novou školu." Řekne mi u dveří Noah. „Už jsem si myslela že nepřijdeš." Pošťuchnu ho. „Já? Já jsem vzornej. Zach i jel docela rychle. Radši už zaťukáme." Jak Noah řekl tak i tak udělal. Takže Zach taky chodí sem do školy.Ředitelka působila mile, asi po půl hodině nás zavedla do třídy.
„Omlouvám se že řuším hodinu, ale dnes k nám přišli dva nový žáci. Chovejte se k nim mile." Ředitelka ukáže na místa a my si jdeme sednout. Ani se nemusíme představovat. Mně to nevadí spíš jsem ráda, můžu dělat slečnu nedostupnou, ne dělám si srandu, ale můžu mít nějaké to tajemství. Šla jsem si sednout vedle Williama. Byla s ním sranda,dal mi jeho ig a i Diany. Asi po dvou minutách mi přišla zpětná vazba od Dí, takže taky neposlouchá.
Ig: Diana
D: Tak co? Líbí se ti tady?
Já: jo není to tu špatný.
D: Sedneš si k nám na oběd?
Já: že se ptáš
D: OkiiUž nám skončilo vyučování, za tu chvilku už zamnou přišlo minimálně 20 kluků zda jim nedám svůj ig. Přišel i zamnou "sexouš školy" takhle ho pojmenovala Avery. Každá holka tady na škole měla aspoň týden crush a prý chodil minimálně s půlkou školy. Popravdě mně se vůbec nelíbí. Není špatný ale znám i lepší.
ČTEŠ
WAR OF LOVE
RomancePět děti, z toho čtyři kluci a jedna holka. Být prostřední dítě není někdy lehké. Luna si toho prožila hodně. Rakovinu, která jí potkala v devíti letech a musela skončit se sportem, který jí naplňoval. Rakovina sice ve dvanácti letech zmizela, ale r...