Myslím že Avery jednoho dne zabiju. Roztahuje se po celý posteli. Víc než já! Šla jsem si vyčistit zuby. Avery mi večer připravila nový kartáček a ručníky. Do sprchy jsem šla hned po tom co jsem si vyčistila zuby.
Když jsem došla do kuchyně nikdo nebyl doma. Hodiny na troubě ukazovaly 10:23. Šla jsem si do ledničky vzít jogurt. Když tak přemýšlím já nevím jak se dostanu domů? A kdo sakra tady uklidil ten bordel!? „Dobré ráno." Leknutím jsem nadskočila. Byla to jejich uklízečka Rose. „Bože já se lekla. Dobrý ráno i vám." Usmála jsem se na Rose. Rose je pro ně uklízečka už dlouho. Byla to už i babička. Strašně jí mám ráda. Je to taková má 3 babička. „To jsem nechtěla. Jak se máš Luno dlouho jsme se neviděli." Rose mě pohladila po tváři. „Jo mám se dobře. Jsem ráda že vás můžu znovu vidět." Kelímek od jogurtu jsem šla vyhodit do koše. Docela mi děla problém tady něco vyhodit. Mají tady miliony košů a vždycky na něco jiného. „Tak to jsem ráda. Až se vzbudí Avery vyřiť jí že rodiče přijedou k večeru a já jdu na rodinou sešlost. Takže se už dnes nevrátím. Pa Luno." Rose se rozloučila a odešla. Strašně moc mi chyběla, ale když si teď vzpomínám někdy máme jet k mě babičce Holly.
U dveří se ozval zvonek. Kdo to sakra může být? Malém jsem se udusila když jsem ho znovu viděla. Vždyť to není ani 24 hodin a on je tu zas. „Em ahoj?" Vykoktala jsem ze sebe. „Tak tohle jsem nečekal. Tohle uvítání se mi líbí." Co to sakra meleš Lucasi. Když jsem se na sebe podívala došlo mi že jsem v miny kraťasech s krátkým topem. Mikinu jsem měla v kuchyni. Rychle jsem odběhla a vzala si jí na sebe. „Co potřebuješ?" Zeptala jsem se ho otráveně. „Kdyby si četla moje zprávy tak víš že přijdu. No to je teď jedno. Moje máma tu nechala kabelku, měla by být někde tady v chodbě." Rozhlédla jsem se po chodbě a hned jí našla. „Tahle?" Zeptala jsem se ho. „Jo díky. Kdyby si byla tak laskavá a odepsala mi na zprávy, který jsem ti napsal." Lucas na mě hodil zas ten jeho pohled. Kam ti hokejisti chodí na doučování toho ušklebku? Protože je vidět že moc dobře vědí co dělají. „Budu se snažit ještě něco?" Když jsem se ho zeptala chtěl něco říct ale nestihl to. Najednou Harry a ještě jeden jeho spoluhráč vykoukli z okénka od auta. „Nazdar Luno! Nechceš nám jít zítra na zápas." Harry si asi nepamatoval co jsem mu napsala. „Prosím." Promluvil ten vedle něj. „Za prví. Ty si nepamatuješ co jsem ti včera napsala. A za druhý kdo jsi ty?" Když jsem se ho zeptala tvářil se ironicky ublíženě. „Vždyť jsem tě začal sledovat. Jsem Zach." Mrkl na mě. „Mě znáš a myslíš si že vím jak se každý jmenuje kdo mě začne sledovat? No to je jedno, ještě něco? Nemyslím si. Pac a pusu." Zavřela jsem jim před očima. Vytáhla jsem mobil o podívala se co mi Lucas napsal.
L: To si jako šla spát?
L: vždyť je teprve 0:38
L: Vyřiť Avery že tam nechala mamka kabelku takže jí půjdu vyzvednout.Bože to potřebuje tolik pozornost?
Šla jsem si pustit televizi do obýváku. Domluvila jsem se Noahem že mě vyzvedne ve dvě. Avery vylezla z postele až ve 12. „No dobré ráno." Koukala jsem jak rozepsala Avery jde ze chodů. Jediný na co se zmohla bylo že mi ukázala prostředníček.
ČTEŠ
WAR OF LOVE
RomancePět děti, z toho čtyři kluci a jedna holka. Být prostřední dítě není někdy lehké. Luna si toho prožila hodně. Rakovinu, která jí potkala v devíti letech a musela skončit se sportem, který jí naplňoval. Rakovina sice ve dvanácti letech zmizela, ale r...