10

300 10 0
                                    

„Jsem doma!" Zařvu na celý barák. Nic, to je divný. Fred je na vysoký, Noah má být na tréninku spolu s tátou, ale máma má být už dávno doma z Alexem a Jacobem. Takže mám teď klid pro sebe, to se nestává často. Využiji toho a jdu do našeho fitka a pustím si tam nějaké písničky.

Po hodině ve fitku se jdu umýt. Už je 17:23 a máma přišla domů spolu s klukama. „Ahoj, kde jste byli?" Zeptám se mamky. „Byli jsme za tetou. Tady ti posílá kousek dortu dám ti ho do ledničky." Usměje se mamka. „díky, kdy má přijít Noah a Táta?" Docela by mě to zajímalo jelikož už měli být doma. „Táta jel na firmu a Noah spí u kámoše. Myslím že řekla u Zacha." Řekne mi mamka při vyndání nákupu.
Takže tady bude klid. Ouje.

„si děláš srandu" zasměju se do telefonu. „Ne! Kámo já nevím jaký byl důvod aby mi napsal Tony." Tony je nejlepší kamarád Toppera, nebo-li "sexsouše školy" Tony taky patří mezi sexsouše školy, ale až po Topprovi. „Hej vyřešíme to zítra ve škole, už jsem unavená. Kolik vůbec je?" Zeptám se při zívnutí Avery. „za půl hodiny půl noc." Co!? Bože já chtěla jít spát zavčasu. „Super, tak já jdu, dobrou." Rozloučím se s Avery a jdu spát.

„Kámo dělej!" Zařve na mě Avery když nastupuju do auta. „Sorry,trochu jsem se zdržela v koupelně." Omluvím se Avery. „No jo, trochu jsem se zdržela. Haha, to byla ale chvilka, tvůj budoucí přítel to bude mít těžký." Začne se smát Avery. „Co Tony?" Trochu jsem zvědavá, ale kdo by nebyl. Tony rozhodně není typ Avery, takže má smůlu. Avery potřebuje někoho kdo pochopí její nálady, bude také zároveň její kamarád ,ale bude dávat najevo všude že jí miluje. „Bože, kluci co píšou večer, myslí jen na jedno. Začal "jak se mám?" Já na to že jo dobrý. Neměla jsem na něj náladu takže asi po dvou zprávách jsem mu napsala že jdu spát." Bože Avery, já chtěla nějaký drama. „Jo a ještě se mě zeptal zda jemu a Topperovi nepůjdeme na trénink." Trénink? „Jaký trénink?" „Oni hrají Americký fotbal za školu." Tak to určitě půjdeme. „Tak ti spadli na hlavu ne? Jediný sport o který se zajímám je hokej" „dříve i volejbal" doplní mě Avery při parkování auta.

Stojím u automatu na kávu a čekám až si jí budu moct vzít, ale najednou na mě někdo promluví. „Čau Luno" pozdraví mě Topp. „Ahoj, potřebuješ něco?" Zeptám se ho. „Noo, víš po škole máme trénink a nechtěla by si na něj zajít, spolu s Avery." Jakmile to dořekne tak se dotkne mého ramena a nahodí jeho úsměv. Asi si mysli že mu každá podlehne ale já nejsem každá. Jak se z toho mám vykroutit? „em, no víš já mám..." nestihnu to doříct a někdo nás přeruší „ona jde semnou a naší partou ven." Řekne ten neznámí a omotá kolem mého ramene ruku. Byl to Zach. Normálně bych byla na něj naštvaná proč se o mě opírá, ale teď mě zachránil. „aha, no nic no. Tak zatím Luno." Mrkne na mě Topp.

„Děkuju za záchranu, fakt jsem tam nechtěla." Otočím se na Zacha. „Jo v pohodě, stejně je jasný že se s tebou chce jen vyspat." Řekne mi Zach. Co prosím!? Tak to ať si Topper dá odstup. „Fuj! Jak ti to vynahradím za tvou dobrou pomoc a na nic úchylného nemysli." Podotknu. „Pff, já a myslet na něco úchylného? Ale něco by tu bylo." „poslouchám..." bylo mi jasný že zadarmo to nebude. „V sobotu budeme dorostenci a junioři, dělat různé hry na ledě pro děti. Budou tam i trenéři." Řekne Zach. „Dobře a co to znamená pro mě." Zeptám se. „No, potřebujeme někoho kdo bude na začátku zapisovat děti a rozřazovat do týmu. Být tebou tak si vezmu sebou někoho." Ten někdo bude Avery. „dobře, přijdu tam." To nebude tak hrozný. „Díky moc. Noaha vezu domu pojedeš s námi?" Usměje se Zach. „Ne díky, jedu s Avery. Bude zvonit tak já jdu. Ahoj" „ahoj" Rozloučím se se Zachem.

WAR OF LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat