Asel'in ağzından:
Merhaba ben Asel Sert abimler bu soy adını sen hak etmiyorsun diyerek kızarlar. Abimler beni hiç sevmez nedenini sorduğumda ise hep aynı cevap
sen annemi öldürdün.
cevabını alırım.
Neyse çok konuştuk benim kahvaltı hazırlamam lazım,
hemen banyoya girdim genel şeyleri yaptım ve çıktım.Hemen üstüme salaş gri bir tşört ile siyah tayt giydim.
aşağı indim kahvaltıyı hazırladım ve abimleri uyandırmaya çıktım. En yumuşakları Doruk abim
olduğu için ilk önce onu uyandırıcam.Doruk abimin odasına geldim.
abim yarı çıplak bir şekilde sırt üstü yatıyordu.Abimi uyandır mak için yanına gittim.
"abi.. abi hadi kahvaltıyı hazırladım".Doruk abim"tamam sen git ben geliyorum" dedi.Şimdi sırada Ayaz abim var.
o beni hiç sevmez o bana psikolojik şiddet yapar.
Tam onun odasının önüne gidicektimki Doruk abim"sen istersen aşağıya in abimleri ben uyandırırım" dedi.Aslında olabilir diye düşündüm ve başım 'tamam'anlamında salladım .
Abim yukarıya çıkarken ben mutfaya indim ve çayları koydum.
Abimlere baktığımda hepsi geliyodu benim en korktuğum
Rüzgar abiydi çünkü bana en çok şiddet uygulayan o çok nadirde olsa yapıyodu.Tam gidicektimki Rüzgar abim "sen hala burdamısın geldik işte git " dedi. Keşke annemi öldürmeseydim isteyerek yapmamışımdırki yada nasıl yaptımki neyse bende odama gittim yani bodruma Doruk abim her nekadarda'o burda yapamaz o daha çocuk' desede
Ayaz abim ve Rüzgar abim 'o çocuk değil masumda değil' diyerekten beni o bodrum kata yerleştirmişti. Kahvaltı olarak sadece ekmek zeytin ve peynir yiyebilirdim dahsın abilerim kızardı."Bana baka küçük katil biz gidiyoruz geldiğimde odanda ol gözüme gözükme"
bu rüzgar abimin sesiydi.
Bir kaç gülüşmeden sonra kapı kapanma sesi duydum demekki gitmişler.Hemen odamdan çıktım.Abimlerin masasını topladım ve salona gittim onlar yokken televizyon izlememe kızmıyorlar -beni görmedikleri için sıkıntı çıkarmıyolar baktığımda haberler yeni çıkan çizgi filmler vs şeyler vardı.
Televizyonu kapattım ve evi dip köşe temizlemem gerekiyordu.Telefonumda olmadığına göre ancak böyle oyalanabilirim diye düşünüyorum.
Hemen temizlik malzemelerini getirdim ve evi temizle eye başladım.....
4 saat sonra
Heryeri hallettim saat 5 ti
abimler genelde saat 6 gibi gelirler daha bir saatim var.
Aslında annemin ve babamın odasını temizleyebilirdim.
Ama abim bana çok kızardı.
Oyüzden oraya dokunmadım
odama gittim ben orda kalıyım hiçbirşekilde onlara gözükmiyim diye buraya herşeyi yaptırmışlardı tuvalet banyo vb hemen banyo yaptım.
Ve abimleri beklemeye başladım.Kapıdan anahtar sesi geldiğinde abilerimin geldiğini anladım ama başkalarıda vardı.Birkaç dakika sonra biri"oo abi siz böyle temizmi yaşıyorsunuz ne güzel " dedi.
Rüzgar abimde "hizmetli yapmıştır ne kadar eşyalara dokunma desekte dokunuyo işte " dedi.Cümlesini bitirdikten sonra (kapı önünde durdukları için seslerini net duyuyor bu arada) benim odamın kapısına 4 kere tıkladı. Bu sana. hesabını sorucam demekti.
Bir kaç adım seainden sonra içeri geçtikleriini anladım.
Ama odamın kapısı açıldı bu Doruk abimdi"annemlerin odasını temizledinmi "dedi sert sesiyle bşımı iki yana sallayarak "h hayır " dedim .Bana bişey yapmasada abilerim yüzünden Doruk abimdende korkuyorum.
"tamam ortalığa çıkma abilerim çok kızar"dedi ve bodrumdan çıktı.En azından o abimlerden beni gördüğ sürece koruyodu o yüzden en çok Doruk abiyi seviyordum.Hikayede eksiklerim olabilir.
wattpadde hep hikaye vs okuyordum ama hiç hikaye yazmadım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
ChickLitHerkes ikinci şansı hakkeder ama herkes bu şansı güzel değerlendiremez... Bir kız Asel abilerine ikinci şansı verir bakalım abileri nasıl değerlendirecek.