Asel'in ağzından:
Misafirler daha gitmemişlerdi ve ben çok susamıştım. Hemen gidip içsem gelsem birşey demezlerdi herhalde hemen odamdan 'bodrumdan ' çıkıp mutfağa girdim su alırken arkamdan birisi 'sende kimsin' dedi.İşte şimdi bitmiştim.Rüzgar abim beni mahfedicek.Hemen arkamı
döndüm ve kekelememe engel olamayarak"b..ben" "sen kimsin"
ne diyeceğimi bilemiyordum.Abilerim gibi çok sert konuşuyordu.Çok korkunçtu ben cevap veremeden Doruk abim geldi. Beni görünce "işte hizmetlimiz burada biz sana evi temizlemenize gerek yok dememişmiydim" dedi.Beni korumaya çalışıyordu.Rüzgar abim geldi."Noluyo burda"işte şimdi bitmiştim."abi hizmetlimiz gelmiş ben uyarımı yaptım bir daha eve dokunmayacak "dedi Doruk abim.
Rüzgar abim olayı anlamıştı bana çok kötü bakıyordu sonra görüşücez gibi...
4 saat sonra
Misfirler gitmişti.Beni odama yollamışlardı,bi süre sonra Rüzgar abimin sesleri gelmeye başladı.Rüzgar abim geldi arkasındada Ayaz abim vardı.
Rüzgar abim bağırarak "BEN SANA YUKARIYA ÇIKMICAKSIN DEMEDİMMİ"çok korkmuştum.
Geldi geldi geldi ve dibimde durdu.Saçımı çekti ve kafamı duvara vurdu, beni yere attı ve karnıma ve sırtıma vurmaya başladı. Artık kemiklerimi hissetmiyordum canım çok acımaya başlamıştı.Hem vuruyor
hemde bana 'sen annemin katilisin''sen bizi nasıl rezil edersin diyip duruyordu.Oysaki ben bişey yapmamıştım
sadece susamıştım ve su içmeye gitmiştim.Beynim uyuşmaya başlamıştı abim artık yorulmuş olucakki beni bırakıp bodrumdan çıktı.
Ayaz abim alttan alttan sırıtıyordu."noldu küçük şeytan dayakmı yedin yedin" diyerek dalga geçti ve beni alıp kapının önüne koydu.Havaçok soğuktu bedenim artık bu acıya dayanamadı ve uykuya kollarımı açtım...
X'in ağzından:
Her zamanki gibi yine izliyodum miniğimi ama bir süre sonra kapının önüne bitkin yorgun hali kapının önüne çöp gibi atıldı.
Abileri yapmıştı inanamıyorum böyle birşey yaptıklarına onların içeri girdiğinden emin olduktan sonra miniğimi Aselimi alıp hemen hastaneye götürdüm.
Acaba naptıda böyle dövdüler bunun bir mazereti olamaz o her şeyden önce bir kız daha 16 yaşında nasıl yaparlar.
Doktor bi kaç dakika sonra çıktı.
Hemen doktorun yanına gittim,
Doktor yakını olup olmadığımı sordu yakınıyım dedikten sonra beni çok üzücek o cümleyi söyledi."küçük hanım şiddet görmüş ve sanırım bu ilkte
değil önceden olan birsürü darp raporu var.Sabırım dava açılmış ama kazanılamamış biraz dinlensin sonra çıkarsınız"Bunları duyduktan sonra çok sinirlendimn nasıl yaparlardı?
Asel onların kardeşiydi.Miniğimi daha fazla bekletmeden içeri girdim.
Asel'in ağzından
Başım çok ağrıyordu. Gözümü ne kadar açmak istesemde açamıyodum sankı bişey göz kapaklarıma baskı yapıyordu.
En sonunda gözümü açtım çok ışık vardı gözümü kırptım gözlerim alışmıştı artık ben buraya nasıl geldim diye bile düşünemeden odanın içinde biri olduğunu gördüm. Bir kaç boğaz temizlemeden sonra uyandı ve bana baktı zorla gülümsedim.
oda bana gülümsedi."su" diye kısık bir sesle konuşnca boğazımın kuruduğunu anladım kalktı ve bana başucumdaki sürahiden su doldurdu.
Suyumu içtikten sonra teşekkür ettim.Abimler kadar olmasada çok sert duruyordu ve ben korkuyordum.
Birden elini kaldırınca vurucak zannetim kollarımı kafama siper ettim veo an gözündeki pişmanlığı gördüm.
"Sadece tanışıcaktım" dedi ve elini indirdi.
Bende "M..merhab ben Asel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
ChickLitHerkes ikinci şansı hakkeder ama herkes bu şansı güzel değerlendiremez... Bir kız Asel abilerine ikinci şansı verir bakalım abileri nasıl değerlendirecek.