Asel Sert'in ağzından:
Bir süredir birisi beni izliyormuş gibi hissediyordum. Doruk abimin yanındaydım ve okuldaydım kim niye bakıyo yani neyse abime caktirmamaya çalışıyordum ama 10 dakika kadar daha bakınca artık iyice rahatsız olmaya başladım. Doruk abimde artık farketmiş olacakki davranislarimdan vb "neden tuhaf davranıyorsun birseymi oldu"diye sordu. Hayır yani ben anlıyordum ama o anlamiyormuydu yok birşey manasında kafamı salladım "peki" deyip önüne döndü. Artık tam iceri giriyordumki sonunda zil çaldı , sınıfa çıktığımda sirama oturdum canım sıkılıdığım için sıranın dibindeki camdan bakmaya başladım. Bir süre öyle bakarken Ali'yi gördüm ve yanında bir yabancı vardı cocuk çok tuhaf bakıyordu. Ali ise şaşkın çocuk bana tanıdık geliyordu ama çıkaramamıştım, zaten düşünmeye de vaktim olmadan hoca geldi ve derse başladık.
( 🏫 Bitisi )
Okul artık bitmişti aklımı dersede vermemiştim bütün ders Alinin yanındaki çocuğu hatırlamaya çalışmıştım artık basım agrimayada başlayınca insan insana benzer diye düşündüm. Şuanda da Doruk abimi bekliyordum. Ben abimi beklerken telefonuma mesaj geldi.
0546...
0546: Nasılsın güzelim?
0546: Bugün beni gördüğünü biliyorum güzelim ama boşuna hatırlamaya çalışma hatırlayamassın.Ben cevap vermemiştim görmüştüm ama cevap vermemiştim birisi benimle dalga geçiyor olabilirdi. Ben böyle düşünürken bir mesaj daha geldi.
0546: Mesajımın sana ulaştığını biliyorum güzelim eğer rahatsız oluyorsun sana bir daha mesaj atmam.
Aslında rahatsız etmiyordu bu yüzden mesajlaşa bilirdik hemen mesaj yazmaya başladım.
Asel: Yok ,hayır. Yani mesaj atabilirsin rahatsız olmam :)
Böyle yazmıştım ama umarım bir sorun olmazdı. Hem kimsenin kalbini kırmaya gerek yoktu bence ben düşünürken Doruk abim geldi ve eş zamanli olarak Rüzgar abinin arabasında abimle beraber arkaya bindik ama bu arabada Ayaz abim vardı. Ayaz abim kendi arabasından başka arabaya binmezdi ve bu çok tuhaftı abim onu top şekilde baktım görünce hemen açıklamaya başladı "şimdi şöyle ben arabamı otoparktan çıkarırken arabayı çarptı rdımm gel arabayı hemen tamire verdik ben de o yüzden Rüzgar abinin arabasına binmek zorunda kaldım " dedi.
Bu arada telefon nereden diye soracak olursanız eğer okuldan eve gelirken teknoloji mağazasına uğrayıp bana telefon almıştık ne kadar itiraz etsemde istemesem de bilgisayar ve benzeri teknolojik aletlerde almıştık.
Eve gelmiş yemek yemiştik şimdi de Ayaz abim anlatıyordu beraber şu komedi film izleyecektik korku filmi olsun diye çok itiraz etmişlerdi, ama ben itiraz etmiştim geçen hafta olanları unutmadım.
Komedi filmi bitmişti yemek yemiştik her şeyi yapmıştık şimdi odama çıkıp test çözme mı gerekiyordu bir 200-300 soru çözmem gerekiyor da günlük olarak çıktın mı onu çözdüm hemen elime fizik kitabını aldım ve çözmeye başladım...
Bir buçuk saat sonra...
Test falan her şeyin bitirmiştim artık telefonumu alıp yumuşacık yatağımda sıcacık yatağında uzanıp telefona bakmak ve bilinmeyen numaraya mesaj atmak istiyordum.
0546: Naber güzellik?
Asel:iyiyim bilinmeyen sen nasılsın ?
0546: bende iyiyim de sen beni ne diye kaydettin?
Asel: Kaydetmeden aslında ama dur kaydedip geliyorum.Madem kaydetme mi istiyordu ben de kaydedecektim.
Kim?: Eee ne diye kaydettin?
Asel: valla aklıma çok birşey gelmedi ama numarayla da dursun istemedim seni" kim? "Diye kaydettim.
Kim?:kaydetmemekten iyidir neyse sen şimdi uyuyorsun sonra sabahları kalmazsın falan
Kim?: İyi uykular güzelim
Asel: sanada iyi uykular bilinmeyenİyi niyetli birisi gibi duruyordu ama bilemezdim sonucta bende uyudum artık...
........
Umarım beğeniyorsunuz durdu aralar fazla bölüm atanıyacağım okuldu dershaneydi falan filan ama elimden geldiğince bölüm atmaya çalışıyorum iyi okumalar...
Yukaridaki çıtır Adal Arsal Alınin kuzeni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
ChickLitHerkes ikinci şansı hakkeder ama herkes bu şansı güzel değerlendiremez... Bir kız Asel abilerine ikinci şansı verir bakalım abileri nasıl değerlendirecek.