15. Bölüm

1.3K 37 2
                                    


İyi okumalar 🖤🖤🖤


Asel'in ağızından :

Şuanda karşımda bilinmeyen duruyordu. Karlar içinde kendinden her nekadar şüphe etse bile bence bana göre çok yakışıklıydı. Daha fazla salak gibi durmamak için "bilinmeyenin" yanına gittim. Beni görünce böyle biraz şaşırdı "geleceğini beklemiyordum " dedi. Acaba dışardan birşey söyleyip yapmayan biri gibimi görünüyordum. "e zaten ben istedim buluşmayı neden şaşırdın " dedim. Ne yapacağını bilemiyormuş gibi öyle bakıyordu " yani yok güzelim ama ne bilim ben seni uzaktan izlerdim şimdi böyle karşımda görünce biraz , biraz az kalır çok şaşırdım ama sevindim ne hissettiğimi bilmiyorum ama sana sarilabilirmiyim ?" Çok tatlıydı şuan ne yapacağını bilemiyor gibiydi ki zaten öyleydi ona hicbirsey söylemeden ben sarıldım. Neden bilmiyorum ama kendimi ona çok yakın hissediyordum. Sorun şu ki ben daha bilinmeyenin adını öğrenmemiştim adı bilinmyen olarak kalıcak halı yok " şey biraz geç oldu ama adın ne hayır çünkü söylemedin bende adın bilinmeyen olarak kaldı " ben böyle konuşunca küçük ama çok tatlı bir kıkırdama bırakınca komik ne yaptığımı düşündüm ama sonra konuşmaya başladı. " Kusura bakma güldüm ama sen benimi merak ediyorsun " diyip daha çok sarıldı bu hikayenin romantik olmayanı bendim galiba " sorumamı dönsek acaba ?" Ona baktığımda oda bana tmm ciddi oluyoruz der gibi baktı ve konuşmaya başladı " tamam peki " dedi ve benden ayrıldı. Yakasını , üstünü başını düzeltti ve bana elini uzatarak " o zaman baştan başlayalım ben Adal Arsal tanıştığımıza memnun oldum " tamam baştan başlayalım demiştik ama buda fazla baştan oldu. Tam elimi uzatıp kendimi tanıtacaktımki o bana sarılıp " ben zaten seni tanıyorum güzelim kendini tanıtmana hiç gerek yok " dedi. Hava soğuktu üşümeye başlamıştım. Adal bunu anlayıp " ben dışarda banklarda otururuz diye düşünmüştüm ama sen üşüdün gel şurada güzel bir kafe var oraya gidelim " "tamam hadi gidelim" dedim ve ondan sonra hiç konuşmadık.

Kafeye geldiğimizde benim üşüyeceğimi zaten tahmin etmiş ve siparişleri önceden vermişti. Çünkü içeriye girdiğimizde sadece çalışanlar ve bizim masamız vardı. Herşeye tamam müşteri olmayabilir ama oturduğumuz masada benim en sevdiğim şeyler vardı.  Adal " sevice gibi biliyordum güzelim o yüzden bunları söyledim ama eğer istemezsen başka şeyler söyleyebilirsin" Adal çok iyi biri gibi duruyordu. Nedenini bilmiyorum söyleyeyim geldi. " Hayır ben sadece bukadar fazla şeyi nereden biliyorsun onu anlamaya çalışıyorum " oturdum masada muzlu soğuk pasta vardı yanında da soğuk çay vardı.  Ondada çikolatalı kek ve çay vardı. Oturduk ve yemeye başladık ama ne o konuşuyordu nede ben konuşuyordum. Artık birinin sözü başlatması gerekiyordu. " Yani kendimi anlatayım dicemde beni benden iyi tanıyor gibisin o yüzden sen anlat " dedim. " Senimi ? Olmaz sen benim birtanem sin seni benden başka kimse seni benim ağzımdan duyamaz " şuan salağamı yatıyordu yoksa gerçekten mi anlamadı onu çözmeye çalışıyordum. Ben ona tuhaf tuhaf bakarken konuşmaya başladı " hey tabiki salak değilim öyle bakma tamam kendimi anlatıyorum o zaman ama sen sor ben cevaplayayım " iyide ben birsuru şey merak ediyordum. O halde temelden başlayacaktım " peki. Beni nerede gördün nereden biliyorsun ?" Diye sordum biraz düşündükten sonra " söylüyorum ama ben onun gibi değilim bunu bil " neden bahsediyordu şuan anlamadım ama 'tamam ' der gibi kafamı salladım " Ali Keser benim kuzenim di o seni ilk gordugu zaman benim diğer taraftan olan ölen kız kuzenime benzetmiş. Seni görünce yani daha doğrusu gördükten sonra bize geldi. Ve bana anlattı seni onun anlattığına göre çok güzeldin gerçi şuanda daha güzelsin o gün sizin kapını önüne geldim sen salon camının önündeydin her tarafın mosmordu tabi o zamanlarda dayak yediğini anlayamadım       Anlasaydım seni kurtarırdım her neyse seni ilk orada gördüm ve gerçekten çok güzeldin yaşım kaçtı tam hatırlayamıyorum ama sen çok guzeldin " o günü hatırlayınca aklıma abilerime yalvardigim anlar geldi. Ben o gün abime hep yalvardım ben ses çıkarmadım diye Ali beni gördükten sonra dediği gibi evden gitmişti bende o gün ve ertesi sabah dövülmüştüm.

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin