Wytresowany pies. (11) [2] {pov Spadino}

241 16 3
                                    

-------------------------------------------------------SKIP--TIME--8H-----------------------------------------------------

Spadino obudził dzwoniący telefon. Szarowłosy nie patrząc kto dzwoni odebrał.

S: Halo. - Powiedział zaspanym głosem.

Ś: Stary ważna akcja wstawaj i widzę cię na gazecie!! - Wykrzyknął śmietana po czym się rozłączył.

Spadino niechętnie wstał z łóżka, ubrał się w garnitur, zszedł na dół, wziął Senne i pojechał w miejsce gdzie miał się spotkać z śmietaną. Gdy dojechał na miejsce zobaczył że śmietana nie jest sam. Na miejscu byli wszyscy ludzie Spadino oraz ludzie Kinzo. Gdy wysiadł z Senny śmietana do niego podszedł i przedstawił mu sytuację. 

Ś: Zakshot jakimś cudem wykradł wszystkie informacje z naszych telefonów!! Wie o tym o czym pisaliśmy ma nawet nasze usunięte wiadomości!! Wszystko podobno jest w pendrive'ach, szary jest z wiadomościami ludzi Kinzo a czerwony z naszymi. Trzymają to wszystko na mechaniku Dii. Pilnuje tego około dwadzieścia osób z bronią długą. Trzeba wziąć broń długą dużo tiramisu i pizz i to odbić a potem spalić. 

-------------------------------------------------------SKIP--TIME--1H-----------------------------------------------------

Po godzinie obgadywania planu na to jak wkraść się tak żeby policja nie dowiedziała się, wymyślili plan idealny. Nie był on jakoś bardzo skomplikowany lecz nudny. Gdy dojechali na dziuple wzięli bronie długie po czym Spadino, matrix i śmietana pojechali na all oro w celu zrobienia jedzenia. Najszybciej śmietana zrobił torbę pizz i wyjaśnił dziadkowi cały plan działania. Gdy wszyscy zrobili jedzenie wybiegli z restauracji i pojechali na miejsce ich planu. Po pięciu minutach wszyscy podjechali. Spadino, matrix i śmietana rozdali jedzenie, Kinzo i dwójka jego ludzi rozdała kamizelki kuloodporne a chudy rozdał stroje. Gdy byli gotowi mieli czekać aż mechanik zostanie otworzony. 

-------------------------------------------------------SKIP--TIME--2H-----------------------------------------------------

Gdy pięć aut podjechało pod mechanika wszyscy zaczęli się rozstawiać. Wszystko było dobrze dopóki śmietana z czteroma ludźmi Kinzo ustali na prawo a nie na lewo. Napisał mu szybko sms że mają się ustawić po drugiej stronie a śmietana i ludzie Kinzo powoli przeczołgali się na lewo. 

-------------------------------------------------------SKIP--TIME--2H-----------------------------------------------------

Właśnie pod mechanika podjechał zakshot. Śmietana i ludzie Kinzo podbiegli do Erwina i Kuia którzy stali po lewej a Lee, Patt, byczeq, Pamela i Miley podbiegli do silnego, Sana i Davida którzy byli po stronie prawej a reszta szybko przeskoczyła przez dach budynku i podbiegli do reszty osób. Wszyscy przyłożyli członkom zakshotu broń długą do głowy trzymając ich aby nie mogli się obrócić i do nich strzelić. Erwin zaprowadził śmietanę i jednego człowieka Kinzo do miejsca gdzie trzymali pendrive z wiadomościami ludzi Spadino a Kui zaprowadził trójkę ludzi Kinzo do miejsca w którym był pendrive z ich wiadomościami. Po 2 minutach telefon Spadino zawibrował. Pisał do niego śmietana. 

                                                                    SMIETANA

                                                                                                                    8.23

                                                                     Wy od prawej a nie od lewej. 

12.21

Nigdy ciebie nie zapomnę (Pisicela x Spadino)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz