Derin Nilay'ın yanına indiğinde elleri ve ayakları zangır zangır titriyordu,kostümü odaya adeta kavga eder gibi fırlattı.Nilay kızın halini görünce inanılmaz bir endişe içine girmişti.
"Kızım neler oldu anlatsan artık alt tarafı bir puro istediler gittin ve şu saatte geri döndün,ben anlamıyorum ki konu nedir "
"Adam puro falan istememiş Nilay ,boşu boşuna gittim yani..ayrıca bir şey yok "" Bu kıyafetler nedir Derin ,neler oluyor çabuk anlat "
" Ben,ben onunla ,yani onunla bunu yapmak issstemeee"
"Ne yani adam sana tecavüz mu etti..."
"Hayır Nilay ,olan oldu işte bennnn onunla yattım ve beni bir fahişeeee"
"Aman tanrım ,bu nasıl olur , biliyorsun telefon ettiler ,hazırlandın ve çıktın.Bunu bana söylemediler, offff gidelim hemen buradan,sen şimdi bana Türkiye'nin en zengin adamı ile birlikte mi oldum diyorsun.... Ve istekli öyle mi "
"Aniden gelişti ,ne olduğunu anlamadım bennn , odada bulduğum kıyafetleri giydim ve çıktım."
"Bu herifler kafayı yemiş , ben şimdi Mehmet beyi arıyorum ve çıkıp gidiyoruz buradan tamam mı , duşa gir hadi ben şimdi gerekeni yapacağım"
Derin duşa girdiği esnada Nilay telefona sarılıp bir arama tuşuna basti fakat aradığı kişinin ismi "top secret"dı.
"Konu tamam mı , kayıt elinde mi"
"Elimde efendim,kız şu anda duşta kıyafete konulan cihaz şu an elimde"
"Aferin sana ,beş dakika içinde kaydı ile parayı değiş tokuş için oda servisi gönderiyorum , sende çorbanın yanında gelen zarf ile paranı alacaksın."
"Tamam efendim"
Telefon kapandığında Nilay adeta zafer kazanmışcasina bir eda içinde gülümsedi .Bu iş çok büyük risk içeriyordu ama alacağı ücret net bir şekilde herşeye değmişti.Bu asalak Derin ilk defa işe yaradı diye düşündü ,demek ki top secret'in söylediği gibi bu adamın kadınlara zaafı vardı ayrıca kızın yüzü gözükmeyecek şekilde her şey ayarlanacaktı.Nilay çok ciddi kıskançlık krizi geçiriyordu.Ömer gibi bir herifi bu salak kız yatağa atmıştı.Adam hem yakışıklı hem ülkenin en zengin adamı diye düşündü ,top secret'a kendi dahil bir sürü kız sunmuşlardı ,o bu salak sümsük kızı seçmişti.ilk atışta vurdu orospu diye içinden geçirdi.
Derin bu sırada duşta göz yaşlarına hakim olamıyordu.Bu nasıl olmuştu ,utanmadan halen kendisi ile sevişen o adamı düşünüyordu.Elleri,gözleri,dokunuşları aklından gitmiyordu.ustelik bu ilişki yaşadığı o iğrenç deneyimden sonra bir ilkti.O tecavüz olayını hatırlayıp bir anda irkildi.Tansel ona zorla sahip olmuş ve günlerce bu durumu kimseye anlatamamıştı fakat bu günde yaşadıkları ona hiç bir sekilde Tansel'i hatirlatmamisti.Bu esnada kapının çalındığını duydu yeniden tüm vücudunu yeniden kirlenmiş gibi yıkamaya başladı.
"Kim o ?"
" O da servisi "
Garson usulca çorbayı yerleştirdi , teşekkürler dedi.Nilay peçete'nin altındaki zarfı eline aldı ,alır almaz Derin'nin kıyafetindeki kamera sistemini ekmek sepetinin içine koyarak odadan dışarı koydu.uzerini mendillerle örttü.zarfa göz attığında gözlerinin içi parlıyordu. On beş bin dolar,duştan çıkan Derin'in sesini duyar duymaz zarfı çantasının içine yerleştirdi.
"Derin istediğin an çıkıp gidiyoruz canımın içi"
Nilay adeta bir kraliçe zaferi kazanmışcasina öz guvenliydi.Bu sümüklü bu para etti ve üstüne üstlük çok mutsuzum ayaklarında diye düşündü,düşündükçe kıza olan hırsını yenemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derinlik sarhoşu
RomanceÖmer'in en derin yarasına, en mahremin'e inmeye hazırlanın öyle bir aşk ki nefes kesici bir labirent... "Benden böyle intikam alamazsın ufak kız." "Canımı yakıyorsun Ömer" "Canı yanan benim kalbimi içinden söktün ,sus sakın sesini yükseltme ufak kız...