SERHAT BERKAY'IN ZAMANI

79 3 16
                                    

Derin sanki çok eski bir profesyonel ajan  gibi helikopterden hiç tanımadığı yabancı ile birlikte aşağı inmişti.Olaylar şok üzerinde beyninin en kıyı derinliklerinden kalbine doğru sıkışıklık yaratıyordu.Neyi anlamlandıracagini,  neye üzüleceğini unutmuş sadece bom boş bakıyordu.

Garip, boş, lüks  ve soğuk bir eve girdi ,yanındaki adam onu bu eve koymuş ve hiç bir şey olmamış gibi çekip gitmişti,yaklaşık olarak tam on beş dakika olmalıydi.Sesler gelmeye başladi.Cok genç bir adam takım elbisesi ve tüm karizması ile karşısına oturdu.Adamın oldukça ilginç bir adam olduğu belliydi.

" Selamlar Derin ,şu an çok ciddi bir şok içinde olduğunu görüyorum.ilk önce sakin olmalısın bu sana yapılan durumun intikamı zaten alınmaya başladı"

Derin bu adama bakıp donuk ve ters bakışlarla gözlerini sertleştirdi.

"İntikaminiz ve yaptıklarınız umrumda değil sadece neler olduğunu algılamak istiyorum ,bu bana yeterli olur ,arkadaşım öldü."

" O senin hiç bir zaman arkadaşın olmadı.Biz seni bu dipsiz kuyudan koruduk ,o seni sattı Derin."

"Her kimsen ben sana inanmam için bana geçerli bir neden söyler misin?,kaçırıldım ve maskeli bir adam bana benim sevişme görüntülerimi gösterdi ve bilmiyorum artık konusaaaamiyooorum ...bu bulut da ne..."

Bu esnada salonun ortasını bir sis bulutu kapladı,Birden Serhat yanına usulca iliştirilmiş gaz maskesini profesyonelce yüzüne yerleştirdi.

Derin'in konuşmaları boğuk bir hale gelmişti ,boğuk bir nefes alamama hissetti ,karşısındaki adamın yüzünde bir maske  görüyordu, birden bir uyku hali tüm vücudunu sardı.

Serhat ayağa kalktı,bes dakika kadar otomatik havalandırma ile bekledi yüzündeki gaz maskesini çıkarttığı da saat tam tamına sabah on civarıydı.İstanbul sabahın en mahmur saatlerinde trafik ile yeni yeni bulusuyordu.Kiz bayilmisti.Sukurler olsun uyuyup dinlenecek diye düşündü .Tüm karizması ile kızın yanına gitti ,kafasında eğreti bir şekilde duran perruğu çıkarttı.Kizin yüzüne baktı hayatında hiç bu kadar güzel bir kadın görmedim diye düşünüyordu.Babası olacak Ömer'in bu kıza neden sahip olduğu ortadaydı .Oysa yaklaşık beş ay kadardır tüm yolları deniyorlardi ,ne Ömer'e bir fahişe ile ne herhangi bir çapkınlık ile ulaşamamışlar ve bu ufak kız onların bir şekilde çözümü olmuştu, gerçekten çok güzeldi ,iyi  bir tercih diye düşündü.

Serhat kendine gel dedi içinden ,elindeki gaz maskesini bıraktığında içeriden gelen hizmetli yanına bir türk kahvesi getirdi.Kahveyi yudumlarken düşünceler içinde kalmıştı.Bu oyun bizi nereye götürür dedi içinden ,ya annesini ??? Annesi yaralıydi .Bu iğrenç adam babasıydı öyle mi ... Serhat sinirlendi ,kızın yaşadıklarını düşündü ,kızı yaşında dedi içinden hatta neredeyse benim yaşımda ...ya gizeme nasıl kiymisti ,onun  güzeller güzeli sevgilisi Gizem ... Simsiyah gözlerinin içinde öfke bulutları geziniyordu.

Baba dedi içinden neden ... neden ...

O dakika da Serhat Berkay başı kucaginda olan kızı koltuğa yatırarak doğruldu .Bu Ömer'in ne ilk ne de son duruşuydu.Gizem'in ölümünü kalbi kaldırmıyordu.Gözleri doldu ,sevgilisi gözleri önünde zehir içerek ölmüştü ve geriye sadece tek bir not bırakmıştı." Her şeyin nedeni baban Ömer"

Serhat bu olaydan sonra konuyu araştırma yoluna gitti ,Gizem'in tüm arkadaşları ile konuştu fakat hiç bir delil bulamadi ,tek bulduğu bir not oldu.

" Baban sevgilin ile defalarca birlikte oldu Serhat Berkay ve seni aldattilar,bunu bil.Birlikte bu konuyu çözeriz yeter ki sen ve ben bir güç olalım.top secret"

Top secret'in bu mesajından sonra Serhat  net bir şekilde babasını araştırdı .Onu çok görmüyordu ,kendisi ile az görüşüyordu ;çocukluğundan beri hep yoğun bir adamdı Ömer ,Serhat sürekli yurt dışında okumuş tatillerde birlikte olmuşlardı fakat Gizem ile onu bir defa tanıştırdığında aralarındaki deli elektirigi de fark etmemiş değildi ,tüm telefonlarını kontrol ettirdiği kız arkadaşının telefonunda "o kişi " diye bir numara bulduğunda gerçeği anlamıştı ,Gizem babasi ile buluşmuş ve onun o delici karizmasına karşı koyamamisti.Gozlerinden birden yaşlar süzülmeye başladı,Top secret haklıydı; bu yeni  kızla da görüntülerini ona yollamıştı , inanamıyorum dedi içinden babası ona dünyanın en büyük kazigini atmıştı.

O da onu acıtmak istiyordu ve yanındaki bu güzel kız onun için bir yol olacaktı.

Teşekkürler Top secret diye geçirdi içinden,bu güzeli  nereden bulmuştu acaba ,kızın yüzü hakikaten yaşamayan güzel bir bibloyu andırıyordu.Ellerini kızın yüzünde gezdirdi.
Muhteşem diye düşündü.Bir hikaye kurgulamaliydi, Derin babasından yani Ömer'den  nefret etmeli onunla sevgili olmalıydı.

Ve Derin Serhat Berkay'in eşi olarak Ömer'in karşısına cikmaliydi.Gizem'in acisi halen boğazında bir yumruk gibi asılı duruyordu.

Ve Top secret'a mesaj atıp tüm planı paylaşmasını istedi.Top secret o kadar güzel bir şekilde kurguyu kurmuştu ki Serhat Berkay yurt dışından Derin ile evli olarak Türkiye'ye geldiğinde Derin hiç bir şey hatirlamayacakti.

Bunu yapamazsın dedi Serhat ,telefondaki gizemli ses ise o gonderdigim gaz ile her şeyi unutturur ne istersen yaptırırsın yanıtını verdi.Serhat şok içindeydi ,"yani kendini de mi unutacak'
"Hayır! son bir kaç ay onda kopuk olacak ,yalnız tetikleyici hareketlerden uzak dur"  dedi .

Yani bu oyun bir hafıza kaybı ile daha da gizemli hale gelecekti.

Anlat bakalim Ömer efendi annemin yanında gerçekleri diye elindeki kadehi o an yere fırlattı Serhat.Kalbi durmak üzereydi.Gizemim diye düşündü ,bu şerefsiz en sevdigini elinden almıştı şimdi bu yanındaki biblo da onun oyun alaniydi.

Yanında uyuyan güzel kizi kollarına aldı ve yukarıdaki yatak odasına uyumaya bıraktı.Derin'in kıvırcık saclarini ve boynunu okşadı ,kızın bu cansız hali bile onu heyecanlandırıyor,içindeki intikam hırsı ile kıza sahip olmak istiyordu.

Gün onun günüydü.O an bir telefon ile irkildi.

Top secret telefondaydi.

"Planım ilkinde anlattığında daha da profesyonel ilerledi artık sıra sende Berkay  ve kız senin "





Derinlik sarhoşu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin