BİZ EVLENİYORUZ

51 3 13
                                    

Olayların üzerinden neredeyse bir buçuk ay geçmiş olmalıydı.

Ömer otel ziyaretini bir hafta ile sınırlı bırakıp İstanbul'a döneli yalnızca dört gün olmuştu.Derin'den haber alamıyor ve araştırmalarına bir şekilde devam ediyordu.

Aslında tam manasıyla çevresindekileri şaşırtan bir ruh hali içine girip yine tüm  azmi ile kendini işlerine verdi.Tayfun için bu cidden şaşırtıcı bir durum oldu ,daha fazla kendini kaptırmadan bu konuda ki tüm arıza şükürler olsun düzeliyor diye düşündü.

Derya önceki gün telefon ile arayıp ortağından randevu almıştı.Bu sefer de red beklerken randevunun ayarlanması cidden hoşuna giden bir detay olmuştu.
Ömer'e aşıktı ve son birlikteliklerini hatırlayamıyordu.Onu her zaman arzulamıştı fakat hiç bir zaman Ömer ona söz vermedi ve ilişkileri bir yatak ilişkisi ötesine taşımadı yanına gittiğinde  bile Ömer'in kalbine ulaşamıyordu.Ne zaman ulaşmıştı ki zaten ...Ömer Serkan Kayalı asla aşık olmaz ,asla ve asla hayatta zayıflık göstermezdi.Fakat ilk ve tek saklandığı yerin anahtarının ikinci  sahibi de Derya'dı.En azından artık en yakın arkadaş, sağlam dost olmuşlardı.Onun en güvendiği insan olmak onu gururlandıran yegane durumdu.

Ayağa kalkıp aldığı randevu saati ile ofise ilerledi.Ömer kıvrak bir gülüş atıp otuzlu yaşlarına rağmen genç bir süper model gibi gözüken Derya'ya baktı.

" Derya ne oldu açıkçası yine habersiz başka bir yere gelirsin diye düşünüyordum pat diye.. randevulu ,mandevulu karşımdasın, ne gerek varsa"

"Seni sinirlendirdim ben.Ondan dolayı ortağım ve patronumla burada usturubu ile görüşmek istedim."

Derya ayağa kalkıp Ömer'in yanına doğru ilerledi.Ellerini Ömer'in hafif kırlaşmıs saçlarında gezdirdi.

" Seni özledim Ömer"

Ömer genç kadının saçlarını çekip boyunu bir öpücük kondurdu.Derya yüzü  dönük dururken ofis masasına genç kızı yüz üstü yatırıp, hırsla kıza sahip olmaya  başladı.Aralarında sanki bir nefret dansı başlamış gibiydi ,Derya şaşkınlık içindeydi.Ömeri hiç bir şekilde böyle deli gibi görmemişti.Tutku yoktu sanki karşında biri ile kavga eder gibi ,hırsını çıkarır gibi genç kadına sahip oluyordu.Kızıl saçları ve elleri masanın üzerinde sabit bir şekilde duruyordu.Birden Ömer kadını kendine çekti ve boğazından tutup bu nefret seksini devam ettirdi.Genç kadın nefes nefese kaldıkça hareketlerinin sertliği artıyordu.

"Ömer , noluyor ..napıyorsun..dur dur dedim  "

Ömer bir an kendine gelip Derya'yi kendine çekti ve nefret seksi son bulduğunda genç kadının kollarında ağlamaya başladı.

"Berbat durumdayım , toparlamam gerek Derya ..."

"Sen kuvvetlisin,tanıdığım en kuvvetli adamsın.Sana aşığım , kendine gel ...şuan benimle sevişmiyorsun sanki tüm hırsını benden çıkarıyorsun"

"Derin...."

Derya ofis masasının önünde sanki kendini kavga fırtınası yaşamış gibi hissediyordu.Birden masanın önünde Ömer genç kadına sarıldı ve dizlerinin üstüne çöktü.Ağlıyordu.Başını genç kadının göbeğine yasladı.Derya yeniden Ömer'in saçlarını okşadı ; zayıftı ve bu zayıflık ona ait olmayan başka bir kadın yüzündendi.Derya'nın yüzünü hiç olmadığı kadar sert bir kıskançlık dürtüsü kapladı.
Kıyafetleri bile halen üstlerinde duruyordu ... defalarca bu ofis , o gizli ev  sevişmelerine mekan olmuştu ama böyle bir nefret seksi aralarında hiç yasanmamıştı.Sanki Ömer bir intikam alıyor gibiydi ,istekli bir hırs bu adamı girdabına sokmuştu.

Ön sevişmesi olmayan bir sevişmeydi bu ,bir tecavüz kurbanı gibiydi nefret hissi genç kadının tüm duygu durumunu ele geçirmişti.

Ömer ayağa kalktı,çoktandır yere düşmüş olan sigarasını yakıp nefesi ciğerlerine doldurdu.Bitik durumdaydı.

En önemlisi hiç olmadığı kadar zayıftı.

"Bu neydi şimdi ? "

"Bilmiyorum Derya , anlattım ya kendimi iyi hissetmiyorum,özür dilerim sert ve kaba bir hal aldı konu, uzatmayalım şu senin özellikle getirdiğin düzenleme harika olmuş ..."

Derya kendine çeki düzen verirken artık sinir bozukluğu gibi bir ruh hali takındı .O kadar ki kendini çok net bir şekilde kullanılmış hissediyordu.Sanki bir orospu ile seks yapmış gibi konuyu değiştiren aşık olduğu adama baktı.
Masanın üzerinde duran projeler açılmamıştı bile.Ömer'in gözlerine bakıp tek bir kelime etmeden Ömer'e bir tokat savurdu.

Dosyaları apar topar kendi elleriyle toplayıp

"İyi akşamlar Ömer bey "

Diyerek ofisten dışarı çıktı.

Ömer elindeki küllüğü ağır bir sinirle ofisin içine fırlattı.Duyguları iyiden iyiye asabi ve tükenen bir hal alıyor hiç bir konuda şiddetini dizginliyemiyordu.Tokadı hak etmişti.Derin'den sonra ilk defa bir kadın ile birlikte olmuştu ,Derya'yı insan olarak çok severdi.İlişkileri yirmi yıl önce güzel bir aşk olarak başlamış fakat sona ermişti.Sema'dan hiç bir zaman bu ilişki bile kopmasına veya ayrılmasına neden olmamıştı ama böylesine şiddetli bir cinselliği birden kendine yakıştıramadı.Sıkıntılı bir ruh hali vardı ,bunu gizleyip kendini işine daha çok vermeye çalışıyordu.Bu da aslında bu süreçte ona ciddi bir şekilde yeterli oluyordu.

Birden telefon ısrar ile çalmaya başladı.Arayan Berkay'dı.

"Baba anneme haber verdim,seni de aradım ulaşamadım,sana güzel bir haberim var ,ben bugün yemeğe müstakbel eşim ile geleceğim."

"Böyle bir haberi telefonda mı söylüyorsun Berkay "

"Sana ulaşmak zor babacığım"

"Yani bilemedim ki ,çok ani oldu bu , çok gençsin daha ayrıca Gizem öleli..."

Berkay'ın sinirden elleri terliyor ve konuşmayı bir an önce bitirmek istiyordu.Ne cürrretle babası olacak canavar'ın ağzında Gizem'in ismi vardı.

"Yeni tanıştık ve birden gelişti ,onu sizin tanımanızı istiyorum.Ben kararımı verdim.Biz evleniyoruz "

Telefon kapandığında Ömer'in kafasında bin tane soru vardı.Bu acele neden olabilirdi.Oğlunun asla bir gençlik hatası içinde olmasını istemiyordu.Henüz çok genç diye düşündü.

Akşam yemeği oldukça hareketli geçecek diye düşündü.Acaba Sema bu konuya ne demişti.Kabul etmiş olmalıydı ki yemek veriliyordu.Yurt dışından döneli kısa bir zaman olmuştu ve arkadaşları ile ufak bir hafta sonu kaçamağı yapmıştı,bu kız yabancı değildi eğer nerede tanıştılar acaba sorusu istemsizce onu rahatsız etmeye yetti. Bir bu eksik diye düşündü içinden..

Ofisteki uzun siyah montunu eline aldı ve dışarı çıkmadan üzerine geçirdi.

Başına geleceklerden habersiz Yeniköy'deki yalıya doğru yola çıktı.Tayfun arabayı kullanırken Ömer'in yüzünden huzursuzluk yansıyordu.

Derinlik sarhoşu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin