Ömer İstanbul'a geldiğinden beri tek kelime etmiyor ve sinir içinde etrafına adeta dehşet saçıyordu.Nergiz artık bu hafta kaçıncı kez azar yedi bilmiyor ve Tayfun'da bu bekarlığa veda partisi etkisini çözmek için bin bir türlü çözüm önerisi bulmaya çalışıyordu.Şehir içinde neredeyse tüm Derin isimli genç kizlari araştirir hale gelmişti.
Hayır bu bir külkedisi hikayesi ise kendisi kesinlikle bu saçmalığın içinde olmamaliydi.Birden kendine kızdı adam belli ki bir kıza aşık olmuş diye düşünmeden yapamadı.Daha öncede Ömer bey'in hareminde ki kadınlara şahit olmuş hatta bir kaçini evlerine bırakmıştı ama neredeyse senelerdir tanıdığı patronunu hiç böyle perişan halde görmemişti.Koskoca Ömer Serkan Kayalı bir su ve bir sigara ile yarım gün idare ettiriyor ve ciddi manada sıkıntılar yaşıyordu.Bu aşk nasıl bir durumdu böyle....bu sefer galiba patronu ciddi manada kendini kaptırmış olmalıydı.Ömer masanın üzerindeki kalemlere baktı hafif uzamış sakalı ile kendine Kıbrıs'tan döndüğünden beri hiç bakmadığını düşündü.Ellerini hırs içinde yumdu,bu sefer ellerinin içinde tırnak izleri oluşmuştu ,sürekli olarak çok stresli olduğu zamanlarda bu hareketi yapardı ve tabiki o gece yaşadığı dış gıcırdatmalari da konunun tuz biberi oluyordu.Bir haftadır eve uğradığı yoktu.Sema ile döner dönmez yine saçma sapan bir kavga yüzünden tartışmisti,artık hiç bir şekilde kimseyi net bir şekilde dinleyemiyordu.
İki gece önce bir rüya gördüğünü animasadi rüyada Derin vardı. Sürekli olarak onu gelinlik içinde görüyordu ve finalde Derin uçsuz bucaksız bir kuyuya atliyordu.Ve sonra yine ter içinde Derinin saçlarının kokusunu hissediyordu.O ani aklına getiriyordu; Ömer ona sahip olduğunda ki seslerini ,kokusunu ,yüzünü ...şimdi şu dakikada tüm servetini ver deseler o varlık için neyi varsa dökebilirdi.
Tam iki hafta on altı saattir ne bir haber ne de bir ses vardı , tüm dünya sanki ona karşıydı ,bu olmamaliydi....Ona biri bilinçli bir şekilde işkence yapıyordu ama bunu neden yapıyordu.Tam bu sırada masada duran bardağı sert bir şekilde ileri fırlattı.
Bu sırada Nergiz'in ani telefonlarından biri ile kendine geldi" Efendim size bir kutu gelmiş "
"Tamam getir "
Nergiz özenle paketlenmiş kutuyu Ömer'in önüne bıraktı .
"Kutunun içini açar acmaz bir usb ve yine özenle hazırlanmış gizli bir not vardı ,usb'yi kenara koyup notu okudu.
"Beni ozlediysen izle sevgilim."
Ömer deliye dönmüş,elindeki herşeyi bırakıp usb'yi laptopuna takmıştı. Takar takmaz ekranda kendini ve Derin'i gördü.Beyninden vurulmuş gibiydi ,ne olası bir şantaj ne de gizli kayıt umrundaydi sadece Derin ... Bu Derin'in aklindaki son görüntüsüydü, durum onu mutlu etmişti ,ağlamaya başladı.Zayifti ,çok zayıf ve hayat boyu kendini bu denli zayıf ve zavallı hissetmemişti.Demek rüya değil diye beyninin bir tarafı onunla dalga geçiyordu.
Görüntülerde ikinci sevişmeleri vardı ,dudakları buluşuyor ve ona dokunabiliyordu.
Ve tam o esnada bir görüntü daha belirdi.Maskeli bir adam konuşmaya başladı
"Selam Ömer Derin'in güvende...top secret ben "
Ömer birden öfke kontrolünü sağlamadan masadaki laptopu yere fırlattı.Ben hastayım diye düşündü.
Birden telefon çalmaya başladı oğlu Berkay arıyordu.
"Baba haftaya oradayım ,şöyle güzel bir yemek yiyelim olmaz mı ,çok özledim sizleri "
"Tamam Berkay "
" Baba sen iyi misin ,sesin bir tuhaf ,annemle konuştuk bir haftadır evde de kalmıyormussun"
"Gelirim oğlum ,merak etme "
Telefon kapandıktan sonra Ömer kendine gelemedi.Karnina tuhaf bir kramp giriyordu.bu esnada Tayfun içeri girip laptopu yerden toparlamaya başladı.
"Efendim isterseniz bir tatile...."
"Tayfun tamam ,gidelim her şeyi iptal et ,yeniden o otel ve suite.... Yoksa ben aklımı yitirecegim anlaşıldı mı ? "
"Tamam efendim."
Tayfun dağılan laptop parçalarını toplarken ,Ömer adeta bir manevra ile yerinden kalktı.
"Tayfun o usb'yi bana ver,gerisini at gitsin.Ancak bir hafta idare edilecek şekilde işleri ayarla ,haftaya burada olacağız,bir sonraki hafta Berkay yurt dışından dönecek ,evde olacağım."
"Emredersiniz efendim"
Acil bir hazırlanma ile yeniden Mehmet Ardinc'in telefonunu aradı.
" Mehmet oteli satın alıyorum.Kaşeyi net personele bildirirsen para ve tapu islemlerini avukatim yapacak "
Tayfun telefon konuşmasının içeriğine inanamamisti.Duyduklarindan patronunun ruh sağlığının iyi olmadığını düşünüyordu.Ömer Serkan Kayalı tek bir saniye ile otel satın almıştı.
Bu aşk ne garip iştir arkadaş diye düşündü.
Holding yönetim binasından sinir içinde asansöre bindi.Ne çalışanları ne de insanları görüyordu.Asagi indiğinde arabanın kapısını usulca Tayfun açtı.
" Efendim eve uğramayacak misiniz ,yani gizli eve ..."
" İlk eve gideceğiz ,sabaha karşı da Kıbrıs'a uçacağız."
"Peki efendim.Bu arada efendim telefonunuzdan Derya Şar aradı ,ısrar ile arayınca baktım.Sizinle konuşmak istediğini söyledi önemliymiş."
"Tamam ararım ben onu şimdi ne yeri ne sırası ..."
Ömer cidden on beş gündür kimse ile görüşmüyor,doğru düzgün yemek bile yemiyordu.Gizli inim dediği en yüksek kattaki kimsenin bilmediği penthouse stil özenle döşenmiş akıllı evine girdi.Salonda aynı zamanda mimari ve eski sevgilisi Derya ile karşılaşmıştı.Bu onu oldukça rahatsız etmişti.Son derece sert bir şekilde pürüzsüz ,bakımlı ve bir modeli andıran kadına bakış attı.
"Ne işin var burada Derya "
"Seni defalarca aradım,her aramaya onuncu caldirista Tayfun çıkıyor.Neler oluyor Ömer ,sen aklını mi yitirdin,plaza satışlari ve toplantılarını iptal etmişsin ve en sonunda avukat bir saat önce bir otel alımı konusunda bana ulaşınca artık yüz yüze konuşmalıyız diye düşündüm."
"Şu ara rahatsızım , hastalık geçirdim kendimi biraz dinlenmeye aldım ve oteli beğendim aldım, neden bu konuda panik olduğunu anlayamadım Derya"
"Ömer bu suikast girişimleri seni cidden çok yıprattı biliyorum ama lütfen beni anla her ne olursa olsun biz seninle ortağız ve dostuz ,senin bana anlatmadigin bir şey dönüyor...bunu hissediyorum,Ömer Serkan Kayalı kurallarına ne oldu ,sen hasta olmazsın tam bir iş koliksindir ve yirmi yıldir yanında mimarlık yapıyorum şu ana kadar otel satın alımına hep karşı çıkan sensin ..Neler oluyor Ömer ,dengeni şaşırtan ne ? "
"Bir kadın."
"Neeee ! Yani şimdi bu karşımdaki duygusuz adam aşık oldum diyor öyle mi ,sen asik olmazsın .. "
"Hastalandım diyelim o zaman tamam mı ,takıntı gibi aklımdan onu atamıyorum."
Derya ayağa kalkıp lüks daire içinde kendine ve Ömer'e birer içki koydu.Gozlerinden ağladı ağlayacak bir ifade sicriyordu.Demek Ömer aşık olmuştu.Bogazini bir düğüm tikamisti,kızıl saçlarıni Ömer üzüntüsünü fark etmesin diye geriye savurdu.
Ömer'e duble burbonu uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derinlik sarhoşu
RomanceÖmer'in en derin yarasına, en mahremin'e inmeye hazırlanın öyle bir aşk ki nefes kesici bir labirent... "Benden böyle intikam alamazsın ufak kız." "Canımı yakıyorsun Ömer" "Canı yanan benim kalbimi içinden söktün ,sus sakın sesini yükseltme ufak kız...