MERHABA BEN DERİN

48 2 15
                                    

Derin bir iki haftalık süreçte tekrar okuluna dönebildi.Ortalık gerçekten sakinlemiş duruyor fakat kazaya dair hiç bir şey hatırlamıyordu.Berkay ona adeta bebeği gibi davranıyor onu bir kere olsun yanından ayırmıyordu.

Cumartesi akşamı Suzan hanımdan da izin ile Derin ile evlenmek istediğini belirtti.Derin hem anımsayamadığından elinden geldiğince Berkay ile zaman geçiriyor ,yaşadıkları bu sırılsıklam aşkı hatırlamaya çalışıyordu.

Berkay ona top secret ile beraber  öyle profesyonel bir rol biçmişti ki artık bu yalana da kendi inanır hale gelmişti.

"Evlen benimle Derin,hem bizi hem bu aşkı hatırla"

Derin çok güzel bir aşk hatırlar gibiydi.Berkay'ın yüzündeki gamze ve gülüşünü tanıyordu fakat o mu bir türlü emin olamayacak kadar kafa karışıklığı yaşıyordu.

"Tamam Berkay" dedi."senin eşin olacağım."

Serhat Berkay Kayalı o anda inanılmaz bir mutluluk ile Derin'e aynen de planladıkları top secret'ın gönderdiği gibi yüzüğü taktı.

Berkay babası ile yaptığı konuşmayı bitirir bitirmez Derin'i de alarak yalının yolunu tuttu.

Sema Kayalı o gece gerçekten herkesin göreceği şekilde şık giyinmişti.Evde hizmetlileri de hazırladığı gibi her şey yerli yerinde her şey tam da istediği şekilde dizayn edilmişti.

Gerçekten müstakbel gelin adayını son derece merak ediyordu.Oğlu onu öylesine güzel ve öylesine naif anlatmıştı ki ,bir yıl sonunda böyle bir haber ile içi rahat etmişti.Berkay'ın Gizem'in ölümünü atlatmasını istiyor bir an önce toparlaması için dua ediyordu.Bu haberi aldığında çok sevinmişti.

Kapı çalındığında hizmetli kapıya doğru koştu.

" Ömer bey geldi efendim."

Ömer içeri girer girmez Sema'ya bir bakış attı daha selam bile vermeden.

"Senin bu ani evlilik hikayesinden haberin vardı galiba yanılıyor muyum?"

"Eve uğruyor olsan emin ol seninde bir çok şeyden haberin olur.Yaklaşık olarak iki aydır evde bile kalmıyorsun Ömer "

Ömer konuyu değiştirmek ister gibi salondan boğaza açılan balkona gidip sigara yakmıştı sanki bir yabancının evinde kendini konuk gibi hissediyor tüm ruhunu garip bir huzursuzluk kaplıyordu.Bu esnada boğaz da fırtına öncesi sessizlik gibi bir sakinlik farketti.İçerde bir kapı gürültüsü ve Berkay'ın sesi geliyordu.Cebinde sigara olmadığını fark edip boğaza açılan diğer odadan içeri girdi.

"Anne bak seni tanıştırmak istediğim ...."

"Berkay baban da burada olsun ki beraber bu güzel kızımızla tanışalım.Hoş geldin canım."

"O gelmedi mi daha ..."

"Gelmediğimi kim söyledi"

"Baba ve anne sofraya oturmadan sizlere müstakbel eşim Derin'i tanıştırmak isterim."

Ömer kızı gördüğünde gözlerine inanamıyordu.Bu esnada çalan telefon ile konuşma kesilirken Ömer beyninden vurulmuşa dönmüş şekilde iç odalardan birine girdi.Gözleri kan çanağı gibi olmuş midesin de oluşan yumruk ile boğuşuyor ve konuşamıyordu.

Ani bir hamle ile telefonu açtı.

"Bam ,bam sürpriz,sana söylemiştim şeker kokulu hediyen gayet emin bir elde diye..."

"Kimsin ,nesin ,pislik ,nasıl bunu bana ..."

"Şimdi yani hediyem için bir teşekkür yok mu Ömer Serkan Kayalı...günlerdir bu kızı arıyordun."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Derinlik sarhoşu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin