"aynı hatayı bir kez daha yapmak istememi sağlıyorsun. Neden bu hisler bu kadar tanıdık?"
- 🤡 -
"7 yıl önce biri sevmişti beni... Parmaklarıyla okşayarak değil, tırnaklarıyla tenime kazıyarak onun olmamı istedi. Bana sahip olmak için öldüresiye dokunuyordu bana. İlişkiden bahsediyorum bu yara izleri bana en son sahip olduğu zamandan kaldı." Felix parmaklarıyla eşofmanının eteklerini sıkarken yere bakarak konuştu.
"Tecavüze mi uğradın?" Kaşlarını çatarak sordu Hyunjin.
"Tecavüz sayılmaz. Onu seviyordum son âna gelene kadar bundan nefret etmedim. Ama en son sırtıma vurduğu kaynar, sert kırbaçın sesleri hâla kulaklarımda. Çığlık çığlığa ondan hatam olmadığı halde özür dilerken bana karşı sırıtarak 'Dişlerini göster!' Diye bağırmaya devam ettiğini asla unutmayacağım..." felix aklına gelenler ile kızaran gözlerini kıstı ve yutkundu.
"O şimdi nerede? Nasıl kurtuldun bundan?" Hyunjin hala çatık olan kaşlarıyla sordu.
"O beni öldürdü." Dedi Felix. Kısa bir cevaptı ancak çok şey anlattığı belliydi. Hyunjin daha fazla bu konuyu eşmemeye karar verdi.
"Peki Jisung'la bağlantın ne? Hep bu kadar yakın mıydınız?" Dedektif ağzıyla konuştu Hyunjin.
"Ahh o benim... hayatımı kurtardı. 7 yıl önceki sevgilim aslında bir animatördü. Katil palyaçoydu 'Clown' diye adlandırıyordu polisler onu. Son cinayeti bendim, yani Jisung gelmemiş olsaydı böyle olurdu. Tüpün ağzını açıp beni o evde bırakmıştı. Kendi de evdeydi amacı ikimizi birlikte öldürmekti. Ancak sonra camlar kırıldı ve Jisung içeri daldı. Beni koluyla destekleyip dışarı taşıdı. Ardımızdan da büyük bir patlama olmuştu. 1 dakika daha kalsaydım ölebilirdim. Jisung'a bir can borçluyum bu yüzden ve eğer o parmaklıklar ardını gerçekten hakettiyse toparlanabileceğimi sanmıyorum." Sesi titreyerek anlattı Felix.
Hyunjin bir süre duraksadı. Jisung'la bu kadar bağlı olduklarını bilmiyordu. "Jisung onca cinayeti yapabilecek birine benzemiyor Felix. Eğer için rahat edecekse Bu davayı en kısa zamanda çözeceğim." Dedi elini Felix'in elinin üzerine koyarak.
Felix ise buna karşılık biraz mahçup tavrıyla ekledi "Suçsuz bile olsaa onun yüzüne bir daha bakabilir miyim bilmiyorum."
"En büyük korkunla itham edildi Felix. Nasıl sakin kalabilirdin? İstersen yarın seni onun yanına götürürüm." Hyunjin cevap verdi.
Felix destek görmeyi seviyordu. En zor zamanında hele en ihtiyacı olan Hyunjin gibi biriydi. Gözlerinin içine baktı ve teşekkür etti. Uyumak istiyordu ancak saat daha 8 bile değildi. Ayağa kalktı ve merdivenlere yöneldi vw Hyunjin'in sorgulayan bakışlarına maruz kalınca ekledi "Biraz dinlenmek istiyorum."
"Nereye gidiyorsun?" Diye sordu Hyunjin.
"Bana daha önce hazırladığın odaya. Bir sorun mu var?" Felix'te aynı şekilde sorgulayan bakışlarıyla konuştu.
Hyunjin ayağa kalktı ve Felix'in yanına adımladı. Yumruk halindeki elini tuttu ve merdivenden yukarı çıktı ardından kendi odasına girdi. Yatağa gözleriyle işaret ederek konuştu "Burada uyu."
Felix'in yadırgayan bakışlarıyla karşılaşınca da ekledi "Ahh eğer rahatsız olacaksan ben diğer odada kalırım." Kapıya doğru yönelince Felix gözlerini açtı ve konuştu "hayır!" Ardından yatağa uzanıp eli ile tam yanını işaret ederek ekledi "Burada uyu."
Hyunjin Bununla birlikte hafifçe sırıttı ve Felix'in yanına kıvrıldı. Biraz daha yanaştıkça tekrar duyuyordu onun güzel kokusunu ve bu sefer içine çekmekten çekinmiyordu. Felix onun geçmişiydi ve şimdi suçlu hissetmeden kokusunda boğulabilirdi. İkisi de dümdüz yatarken Felix yan tarafa dönüp Hyunjin'in odağını tamamen kendisine çevirdi ve konuştu "Neden bu odada kalmamı istedin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clown / Hyunlix
Fiksi Penggemar"Kaçındığınız şeye dönüşürsünüz, nefret ettiğiniz şeyi de ölümüne seversiniz bir gün." ~milly